آیتم های قیمت گذاری کینوا عمده

کینوا

آیتم های قیمت گذاری کینوا عمده چه عواملی را شامل می شود؟ قیمت خرید کینوا عمده را از چه طریق می توان اطلاع یافت؟ کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است.

امروزه کشورهای شیلی، اکوادر، آرژانتین بیش ترین صادرات این دانه را انجام می دهند. کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود و علاقه مندان می توانند این دانه پرخاصیت را به صورت عمده و یا جزئی خریداری نمایند. قیمت این محصول با توجه به عوامل و آیتم های موثری تعیین می شود.

تشخیص کینوا فیک و فراوری نشده

دانه کینوا برای اینکه قابلیت مصرف پیدا کند باید عملیات فراوری برروی آن انجام شود. کینوا فیک و فراوری نشده قابلیت مصرف برای انسان و حتی دام را ندارد. کینوا دارای ماده ای به نام ساپونین بر روی لایه خارجی دانه است. ساپونین تلخ مزه و سمی می باشد. برای تشخیص کینوا فیک و فراوری نشده می توان از روی تلخی دانه ها متوجه شد.

آیتم های موثر در قیمت گذاری

کینوا امروزه در کشور به شکل های مختلفی عرضه می شود، انواع مختلف کینوا دارای قیمت های متفاوتی هستند. این قیمت ها با توجه به آیتم های موثری تعیین می شود از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کشور تولید کننده: کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و  تولید کشور های خارجی وجود دارد. این آیتم از جمله مهم ترین و موثر ترین آیتم ها در تعیین قیمت کینوا می باشد، قیمت کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما روند افزایشی دارد و از قیمت بالایی برخوردار است، قیمت کینوا وارداتی نیز بالا می باشد. قیمت کینوا تولید داخلی ارزان تر از انواع وارداتی می باشد.
  • کیفیت دانه ها: کیفیت دانه شامل فاکتور های زیادی می باشد از جمله :درشتی دانه ها که دانه ها درشت و توپر باشند. یکدست بودن دانه ها که تمامی دانه ها در یک اندازه باشند و دانه های ریز و درشت با هم ترکیب نشده باشد.
    سالم بودن دانه ها که دانه ها دچار آسیب دیدگی و شکستگی نباشند. دانه ها بدون آفت زدگی باشند و هیچ گونه شئ اضافی اعمم از سنگ، خاک و خاشاک، حشرات اضافی، دانه های غلات دیگر و … وجود نداشته باشد.
  • حجم خرید: حجم خرید نیز از عوامل موثر در قیمت کینوا می باشد .خرید به صورت عمده از لحاظ قیمتی برای خریداران ارزان تر است .قیمت هر کیلوگرم کینوا به صورت تناژ و در حجم عمده ارزان تر از هر کیلو کینوا در مقادیر جزئی است.
  • از دیگر آیتم های موثر در قیمت گذاری کینوا می توان به نوع مصرف، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود.
کینوا

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی امروزه یکی از محبوب ترین مراکز خرید محسوب میشوند. خرید از این فروشگاه ها بدون مراجعه حضوری امکان پذیر است و باعث صرفه جویی در زمان افراد می شود. فروشگاه های اینترنتی کینوا را به صورت محصولات مختلفی عرضه می کنند.

محدوده قیمت این محصولات با توجه به عوامل و آیتم های موثری تعیین می شود. قیمت کینوا در این فروشگاه ها ثابت نیست و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص کینوا می توانند از طریق سایت فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

قیمت کینوا فله و عمده سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. کینوا سه رنگ محصولی محبوب است که افراد می‌توانند از سه نوع رنگ کینوا استفاده کنند. همچنین این محصول به صورت فله و عمده برای مشتریان عرضه می شود. قیمت این محصول به صورت فله و عمده از انواع بسته بندی شده و جزئی کمتر است و برای خریداران عمده به صرفه می باشد.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت، کشور سازنده، شرکت تولید کننده یا وارد کننده متغیر می باشد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت به روز کینوا فله و عمده سه رنگ می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده کینوا سه رنگ در ایران است.

قیمت اعلام شده در این مجموعه ارزان و مقرون به صرفه است زیرا تولید کننده و وارد کننده مستقیم می باشد. شرکت ها و مشتریان عمده جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ در صورت  تماس با کارشناسان مجموعه می توانند اطلاعات قیمتی مورد نظر را کسب نمایند.

تفاوت کینوا ایرانی و خارجی

کینوا ایرانی و خارجی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. کینوا ایرانی و خارجی هر دو فاقد گلوتن بوده و دارای پروتئین، فیبر، ویتامین های گروه B و ویتامینE، امگا ۳ و امگا ۶، املاح معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، روی، آهن، منیزیوم، فسفر، سلنیوم و …. می باشد.

تفاوت اصلی کینوا ایرانی و خارجی در قیمت و خواص ظاهری می باشد. قیمت کینوا وارداتی از انواع تولید شده در داخل کشور گران تر است و این قیمت بالا ناشی از قیمت ارز است. متاسفانه قیمت ارز در کشور ما بالا است و باعث گرانی قیمت کینوا شده است.

قیمت کینوا ایرانی ارزان تر از انواع خارجی است و برای خریداران عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. کینوا وارداتی دارای رنگ روشن و شفاف می باشد و دانه های درشتی دارد. کینوا ایرانی کدر است و دانه های ریزتری دارد و بوی بیشتری نیز نسبت به کینوا وارداتی دارد.

کینوا

خرید کینوا در تهران و سایر شهر ها

تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از شهرهای صنعتی ایران، علاقه مندان زیادی برای خرید کینوا در اختیار دارد. کینوا در تهران و سایر شهرها به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی و به صورت جزئی برای مصارف خانگی برای مشتریان عرضه می شود.

علاقه مندان برای خرید کینوا می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است که با هدف ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند اقدام به تولید کینوا نموده است.

کینوا در این مجموعه به صورت تولید کشورهای خارجی نیز موجود می باشد و علاقه مندان می توانند با توجه به ذائقه و بودجه خود خرید انجام دهند. مجموعه ایلیا عمدتا فروش خود را به صورت تناژ انجام می دهد و کارخانه جات می توانند با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت محصولات، اقدام به خرید کینوا نمایند.

کینوا تولید شده در این مجموعه از لحاظ کیفیت درجه یک است و درشت و یکدست می باشد و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. علاقه مندان در تهران و سایر شهر ها جهت خرید این محصول می توانند از طریق سایت و شماره های موجود اقدام به خرید و سفارش این محصول نمایند.

 قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰

سرانه مصرف کینوا در سال های اخیر در کشور افزایش یافته است و افراد زیادی علاقه مند به مصرف این دانه سرشار از خواص تغذیه ای هستند. قیمت این محصول در سال ۱۴۰۰ دارای تغییرات زیادی بوده است و‌ قیمتی ثابت در سال نداشته است. قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰ با توجه به قیمت ارز، هزینه های بسته بندی و هزینه های حمل نقل و سایر عوامل موثر در قیمت متغیر بوده است.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰ می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا در ایران است که این محصول را به صورت تناژ و جزئی برای علاقه مندان عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت کینوا در سال ۱۴۰۰ با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

کینوا

خریدار های کینوا در ایران

کینوا امروزه در ایران به طور گسترده در کشور توسط افراد جامعه و کارخانه جات خریداری می شود. از جمله خریدارهای کینوا می توان ‌به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این کارخانه جات و شرکت های تولیدی با خرید کینوا و محصولات کینوا علاوه بر تولید محصولی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، بازار مشتریان گسترده ای را به خود جذب خواهند کرد. این مجموعه های خریدار، می توانند کینوا ایرانی یا وارداتی را از مراکز فروش این محصولات خریداری کنند و در فرمولاسیون محصولات خود به کار ببرند.

قیمت کینوا کیلویی قرمز و سیاه

کینوا قرمز و سیاه از انواع اصلی کینوا هستند. گیاه کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ رنگ اصلی قرمز، سیاه و سفید می باشد. کینوا با دارا بودن خواص تغذیه ای فراوان امروزه به عنوان یک غله فراسودمند شناخته می شود. این دانه از دانه های جدید محسوب می شود و از نظر برخی کارشناسان سالم ترین غله دنیا است. کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاص تری هستند و مورد پسند همه افراد نیست.

کینوا قرمز و سیاه به صورت کیلویی نیز به مشتریان عرضه می شود. ‌خرید کینوا این امکان را می دهد که مشتریان با توجه به نیاز خود خرید انجام دهند و همچنین دقت بیشتری بر روی محصول داشته باشند و از دارا بودن کیفیت محصول مطمئن شوند. قیمت کینوا کیلویی قرمز و سیاه ارزان تر از انواع بسته بندی شده است و دارای قیمت های متقاوتی می باشد.

خرید کینوا بسته بندی در مشهد

کینوا به صورت انواع مختلفی در کشور عرضه می شود. محصولات کینوا به صورت بسته بندی عمدتا برای مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. شهر مشهد از جمله شهر های پر مصرف کینوا در ایران محسوب می شود. خرید کینوا بسته بندی در مشهد از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

علاقه مندان برای خرید کینوا بسته بندی در مشهد مراکز معتبر را انتخاب کنند و هنگام خرید از دارا بودن مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا مطمئن شوید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *