خرید جو دوسر فوری ویژه کارخانه جات

کینوا

آیا فروشگاهی در کشور فعالیت می‌کند که خرید جو دوسر فوری ویژه کارخانه جات را برای متقاضیان در دسترس قرار دهد؟ برای خرید جو دوسر فوری از چه طریق می‌توانیم اقدام کنیم؟ چرا متخصصان تغذیه خرید جو دوسر فوری و استفاده از آن را به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌کنند؟ کدام مجموعه در کشور می‌تواند تامین ‌کننده درازمدت محصولات جو دوسر در کشور باشد؟

کارخانه های خریدار جو دوسر

جو دوسر محصولی پرکاربرد و پرطرفدار است که در مصارف خانگی و توسط صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین منظور کارخانجات زیادی در سراسر کشور حضور دارند که از خریداران عمده دانه جو دوسر و سایر محصولات آن هستند. این کارخانجات با انتخاب جو دوسر و به کارگیری آن به مزایای بسیار زیادی می‌رسند. در درجه اول باعث افزایش کیفیت و ارزش غذایی محصولات خود خواهند شد و در نهایت افزایش تقاضا و فروش برای محصولاتشان حاصل می‌شود. کارخانجات مختلفی از جمله:

  •  تولیدکنندگان نان های سنتی و حجیم
  • تولیدکنندگان محصولات لبنی
  •  تولیدکنندگان نوشیدنی های گیاهی بر پایه جو دوسر
  • تولیدکنندگان مکمل های مورد مصرف بدنسازان
  • تولید کننده مکمل های تقویتی نوزادان و مادران باردار و شیرده
  •  تولید کنندگان غذاهای نیمه آماده
  • تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
  •  تولید کنندگان  کیک و شیرینی و بیسکوئیت های رژیمی

 شرکت های پخش و بسته بندی و … از جمله خریداران عمده جو دوسر هستند. به مرور زمان و شناخت هرچه بیشتر تولیدکنندگان نسبت به خواص ارزشمند جو دوسر،  استقلال کارخانجات مختلف برای استفاده از جو دوسر در حال افزایش است.

تامین محصولات جو دوسر وارداتی و ایرانی

جو دوسرهم در داخل کشور تولید می‌شود و هم توسط واردکنندگان به بازار عرضه می‌گردد. اما کارخانجات با مراکز متخصص عرضه کننده جو دوسر همکاری می‌کنند به همین منظور باید با مجموعه‌ای در ارتباط باشند که تامین‌کننده دراز مدت  محصولات جو دوسر وارداتی و ایرانی باشد و در این رابطه به هیچگونه مشکلی بر نخورد.

در واقع تأمین درازمدت محصولات جو دوسر نکته‌ی مهم و با اهمیتی است و در صورتی که یک مجموعه توانایی تامین محصولات جو دوسر را نداشته باشد کارخانجات و خریداران مختلف همکاری  خود را قطع خواهند کرد. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا که به طور تخصصی در زمینه عرضه محصولات جو دوسر به شکل وارداتی و ایرانی فعالیت می‌کند به خوبی می‌تواند محصولات جو دوسر را در درازمدت و حذف قرارداد تامین نماید و به این ترتیب سود اقتصادی زیادی را برای خریداران و کارخانجات مختلف حاصل می‌کند.

فرق جو دوسر با جو پرک

در یک نگاه کلی می‌توانیم به تفاوت‌های جو دوسر و جو پرک بپردازیم. جو پرک از فراورده های دانه جو است و جو دوسر نیز از غله های سالم و سرشار از ارزش غذایی است. جو پرک حاصل فرآوری دانه جو می‌باشد در واقع دانه جو تحت فشار بخار و قرارگیری در دستگاه پرس، له می‌شود و به پرک جو تبدیل می‌گردد. این محصول مصرف بسیار آسانی دارد و برای تهیه انواع صبحانه، مکمل های مغذی، سوپ و سالاد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانه جو دوسر مغذی به شکل:

  •  جو دوسر با پوست
  •  دانه جو دوسر بدون پوست
  •  جو دوسر پرک درشت
  •  جو دوسر پرک ریز
  •  جو دوسر پرک فوری صبحانه
  •  بلغور جو دوسر
  •  سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر قابل مصرف است

هر کدام از این موارد با توجه به نیاز افراد انتخاب می‌شوند. هر دو محصول سرشار از ارزش غذایی می‌باشند اما جو دوسر فاقد گلوتن است پس می‌تواند مورد مصرف مبتلایان به سلیاک قرار بگیرد.

جو دوسر پرک خارجی انگلیسی

دوسر پرک که به صورت وارداتی نیز در بازار موجود است  مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد. یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین انواع جو دوسر پرک، جو دوسر پرک انگلیسی است که یک محصول با ارزش غذایی بالا است و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است.  متقاضیان برای تهیه جو دوسر پرک خارجی انگلیسی باید از طریق مراکز معتبر اقدام نمایند. این محصول به طور ویژه و کلی به صورت بسته بندی  عرضه می‌شود و ممکن است تامین دراز مدت این محصول به صورت عمده با مشکل روبرو گردد. اما پیشنهاد می‌کنیم خریداران از طریق این شرکت متخصص جو دوسر پرک انگلیسی را تهیه کنند.

جو دوسر

جو دوسر فوری پرک برای صبحانه

جو دوسر پرک فوری صبحانه یک مزیت بسیار فوق العاده دارد این محصول هم به شکل خام به شکل پخته قابل مصرف است بنابراین به اشکال مختلف برای تهیه صبحانه های مغذی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع برای تهیه انواع مکمل و صبحانه های مختلف قابل استفاده است. همچنین به صورت خام در ترکیب با شیر و ماست می‌تواند مصرف شود. این موارد ذکر شده می‌توانند سبب علاقه کودکان به وعده صبحانه گردند و در مجموع صبحانه ای سرشار از انرژی و ارزش غذایی و فیبر را وارد برنامه غذایی افراد خواهند کرد. از جمله موارد دیگر برای انتخاب جو دوسر پرک فوری در وعده صبحانه، بدنسازان می‌باشند که از این طریق می‌توانند یک رژیم سالم و سرشار از انرژی برای خود به ارمغان بیاورند.

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم

همانطور که گفتیم جو دوسر پرک هم به صورت خام و هم به صورت پخت قابل استفاده است. این محصول برای تهیه انواع سوپ، سالاد، دسر، خورش، آش و فرنی و اوتمیل مناسب است. همچنین به صورت خام در ترکیب با شیر، ماست، غلات مختلف، خشکبار، میوه خشک و … به صورت گرانولا می‌تواند مصرف گردد و تمامی این موارد بستگی به ذائقه و سلیقه افراد  دارد.

جو دوسر پرک

قیمت جو دوسر پرک فله روسی

متقاضیانی که خواهان تهیه جو دوسر پرک روسی به صورت فله هستند باید قیمت این محصول را از طریق یک مجموعه متخصص پیگیری نمایند.  مجموعه ای که بدون حضور افراد واسطه و به طور مستقیم محصولات را خریداری کرده و پس از آنالیز های  بهداشتی جو دوسر پرک روسی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و تمام این مزایا از طریق شرکت ایلیا قابل اجرا است. این مجموعه با موفقیت می‌تواند محصولات جو دوسراز جمله جو دوسر پرک روسی را در اختیار خریداران قرار دهد و در صورت تمایل متقاضیان برای معاملات قرارداد تنظیم می‌کند.

جو دو سر پرک صبحانه فوری 300 گرمی اوتمیل

از آنجایی که جو دوسر پرک صبحانه فوری استفاده ها و مصارف بسیار متنوعی دارد در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون به بازار عرضه می‌شود. یکی از معروف ترین انواع این محصول جو دوسر پرک صبحانه فوری به در بسته های 300 گرمی است که به صورت بهداشتی و سالم برای اختیار افراد خصوصا مصارف خانگی  قرار می‌گیرد.

خریدار عمده این محصول فروشگاه ها و هایپر مارک های مختلف هستند که با خرید این محصول در بسته بندی ۵۰۰ گرمی  آن ها را در اختیار متقاضیان و مشتریان خود قرار می‌دهند. تمامی فروشگاه ها می‌توانند از راه  تماس با مشاوران این مجموعه جو دوسر پرک فوری صبحانه در بسته های 300 گرمی را خریداری نمایند و خرید خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *