قیمت خرید آرد کینوا فله برای تولید انواع نان

کینوا جو دوسر

بهترین مجموعه برای استعلام قیمت خرید آرد کینوا فله برای تولید انواع نان کدام مجموعه است؟ نان کینوا چه خواصی دارد و برای مصرف چه کسانی توصیه می‌شود؟ از آرد کینوا برای تهیه چه محصولاتی استفاده می‌شود؟ برای کسب اطلاعات درمورد آرد کینوا و سایر محصولات آرد آن، با ما همراه باشید.

آرد کینوا چیست؟

کینوا یکی از محصولات مقوی و سرشار از پروتئین می‌باشد که می‌تواند جایگزین بسیاری از مواد غذایی در رژیم افراد گیاه خوار و سایر گروه‌های دیگر باشد. طی سالیان اخیر مصرف کینوا رو به افزایش رفته است و جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی خانواده‌ها پیدا کرده است. این محصول منبع غنی از ویتامین و فیبر، آهن، پتاسیم، منیزیم و … می‌باشد و بر خلاف تصور مردم در دسته اسفناج‌ها قرار می‌گیرد. این محصول قابلیت تبدیل به فراورده‌های متفاوتی را دارد که یکی از این فرآورده‌ها، آرد می‌باشد.

آرد کینوا کیفیت بالایی دارد و تمام خواص دانه کینوا را در خود جای داده است و هم به تنهایی و هم در ترکیب با سایر آردها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. آرد کینوا در تهیه انواع شیرینی، کیک، نان، بیسکویت، پنکیک و کوکی قابل استفاده است و بافت بسیار جذابی دارد که در افزایش کیفیت محصول نهایی کمک می‌کند. این آرد مورد استفاده صنایع بیکری قرار می‌گیرد و می‌‌تواند تحولی عظیم در صنعت غذایی در جهان ایجاد نماید.

کینوا

خواص آرد کینوا

همانطور که گفتیم آرد کینوا یکی از فرآورده‌های دانه کینوا می‌باشد و جایگاه ویژه‌ای در صنعت غذایی و صنایع تبدیلی برای خود پیدا کرده است. این آرد خواص بسیار ویژه‌ای دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، عدم وجود گلوتن است. افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند، نمی‌توانند محصولات حاوی گلوتن مصرف کنند، چرا که هضم آن برای آن‌ها دشوار می‌باشد.

پس محصولات فاقد گلوتن مانند آرد کینوا می‌تواند یکی از مناسب‌ترین پیشنهادات برای این افراد باشد تا در تهیه انواع نان، کیک و شیرینی مورد استفاده قرار بگیرد. آرد کینوا با نسبت مناسبی حاوی فیبر، ویتامین و پروتئین می‌باشد و مواد معدنی در خود جای داده است، بنابراین می‌توانیم این محصول را، یک غذای سالم و کامل معرفی کنیم.

یکی از خاصیت‌های اصلی آرد کینوا این است که یک محصول رژیمی می‌باشد و به کاهش وزن کمک می‌کند، از طرفی کالری کمی دارد و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. از آرد کینوا در تهیه مکمل‌های پروتئینی مختلف برای مصرف ورزشکاران استفاده می‌شود و به همین دلیل روز به روز تقاضا برای استفاده از این محصول رو به افزایش است.

کینوا جو دوسر

محصولات کینوا در بازار ایران

کینوا یک غذای کامل و بسیار سالم می‌باشد که با استفاده از آن محصولات متفاوتی تولید می‌شوند و در بازار ایران وجود دارند که مورد تقاضا و استقبال مردم قرار گرفته‌اند. به طور کلی محصولات کینوا موفق شدند در مدت زمان کمی جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کنند. امروزه محصولات کینوا به‌شکل

  •  نان کینوا
  •  آرد کینوا
  •  انواع شیرینی و کیک و بیسکویت کینوا
  • دسرهای متفاوت
  • پاستا و ماکارونی در بازار وجود دارند که در درمان و پیشگیری از فشار خون، کم خونی، بهبود مشکلات قلبی بسیار موثر می‌باشند.

قیمت آرد کینوا پروتئینی با مجوزات بهداشتی

آرد کینوا یکی از فرآورده‌های کامل و سالم دانه کینوا است که اگر به روش‌های صحیح تهیه شود، تمام خواص مغذی دانه کینوا را به همراه خواهد داشت. این محصول در تهیه مواد غذایی متفاوت استفاده می‌شود به همین دلیل مورد استقبال کارخانه‌های صنایع تبدیلی قرار گرفته است. یکی از دغدغه‌های بزرگ این صنایع این است که آرد مصرفی، به لحاظ سلامتی و کیفیت و بهداشت، تایید شده باشد.

مجموعه  ایلیا، آرد کینوا را از طریق روش‌های مکانیزه و بهداشتی و با حضور کارشناسان متخصص تهیه می‌کند و با مجوزهای بهداشتی، محصولات را روانه بازار می‌نماید و می‌تواند آرد مورد استفاده صنایع را تامین کند. این مجموعه با عقد قرارداد می‌تواند خرید تضمینی را برای خریداران خود به ارمغان بیاورد و از آنجایی که تمام مراحل تهیه محصولات را به تنهایی انجام می‌دهد و هیچ فرد واسطه‌ای در این میان حضور ندارد، محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

برای استعلام قیمت آرد کینوا پروتئینی با تاییدیه‌های بهداشتی و سیب سلامت، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت، با کارشناسان و مشاوران بخش فروش شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

کینوا

تولید انواع نان حجیم و سنتی با کینوا

آرد کینوا در تهیه انواع نان می‌تواند استفاده شود که هم به تنهایی و هم ترکیب با سایر آردها قابلیت استفاده دارد. این آرد می‌تواند بافت بسیار ویژه‌ای را به نان بدهد و نتیجه مطلوبی را ارائه کند. بنابراین تمام کارخانه‌های تهیه نان‌های صنعتی و فانتزی و همچنین نانوایی‌ها می‌توانند با استفاده از آرد کینوا، نان با کیفیت و مرغوب تهیه کنند. یکی از دلایلی که استفاده از آرد کینوا را در تهیه نان توصیه می‌کنیم این است که، سرشار از پروتئین است و 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارا می‌باشد.

به طور کلی نان تهیه شده از کینوا می‌تواند جایگزین نان گندم شود و بافت مطلوبی را برای مصرف کننده ایجاد نماید. از طرفی آرد کینوا منبع مناسبی از پتاسیم می‌باشد و نان سالم و کامل و با ارزش غذایی بالا را می‌تواند تهیه کند. برای تهیه این آرد ارزشمند می‌توانید از طریق مجموعه تجارت سبز ایلیا اقدام نمایید.

کینوا جو دوسر

قیمت فروش نان کینوا

به طور کلی قیمت محصولاتی مانند نان با تعرفه‌های دولتی تعیین می‌شود اما در صورتی که مواد اولیه مانند آرد کینوا توسط افراد واسطه تهیه شود و به دست کارخانه‌ها و صنایع مختلف برسند، شامل قیمت‌های اضافی می‌گردد و افزایش قیمت به شکل بی رویه رخ می‌دهد. مجموعه ایلیا آرد کینوا را بدون حضور افراد واسطه تهیه می‌کند و به دست صنایع مختلف می‌رساند. بنابراین قیمت فروش محصولاتی مانند نان کینوا، با قیمت واقعی تعیین می‌گردد و به این ترتیب جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

صنایع بیکری خریدار دانه و آرد کینوا فله امروزه صنایع بیکری متفاوتی از آرد و دانه کینوا برای تهیه محصولات خود استفاده می‌کنند، بنابراین به دنبال مجموعه‌هایی هستند که بتوانند با اطمینان خاطر محصولات با کیفیت و به صورت فله با قیمت مناسب تهیه کنند. این صنایع می‌توانند دانه و آرد کینوا را به صورت فله از مجموعه ایلیا دریافت نمایند و در طی این معاملات، قرارداد تضمینی نیز عقد خواهد شد، به این ترتیب بدون هیچگونه نگرانی می‌توانند نسبت به تهیه محصولات از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *