فروشگاه فروش کینوا سیاه و قرمز

کینوا

برای اطلاع از فروشگاه فروش کینوا سیاه و قرمز، از چه طریق می توان مطلع شد؟ کدام فروشگاه ها کینوا قرمز و سیاه را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسانند؟

کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاص تری نسبت به کینوا سفید می باشند. کینوا قرمز و سیاه به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و خرد توسط مراکز فروش کینوا عرضه می شود.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ غیر تراریخته

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. محصولات تراریخته، محصولاتی هستند که دچار دستکاری ژنتیکی توسط انسان می شوند. در این تغییر ژنتیکی ویژگی های نامطلوب از محصول حذف می شود ویژگی های مطلوب به آن افزوده می شود. این امر باعث می شود گیاه رشد طبیعی خود را نداشته باشد. مصرف محصولات تراریخته برای کودکان و زنان باردار توصیه نمی شود، زیرا اثرات مصرف محصولات تراریخته به طور قطعی مشخص نشده است.

کینوا سه رنگ غیرتراریخته، محصولی است که بدون هیچ ماده شیمیایی و به طور طبیعی تولید شده است. این محصول در حجم عمده، جزئی و به صورت کیلویی قابل خریداری می باشد. خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی این امکان را به خریدار می دهد که با توجه به مقدار نیاز، خرید انجام دهد.

در هنگام خرید کیلویی کینوا سه رنگ، از کیفیت دانه ها که سالم و بدون شکستگی باشد، دانه ها بدون هیچ شئ اضافی از جمله حشرات، سنگ و خاک و خاشاک باشد، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مجوز بهداشتی، اطمینان حاصل نمایید.

کینوا

خرید کینوا سیاه و قرمز تناژ برای بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده کینوا قرمز و سیاه هستند. این شرکت ها با توجه به بازار گسترده مشتریانی که در اختیار دارند، با خرید کینوا قرمز و سیاه به صورت تناژ و بسته بندی محصول در مجموعه خود فروش بسیار خوبی را به دست می آورند. این مجموعه ها می توانند کینوا قرمز و سیاه را به صورت تولید داخلی و خارجی خریداری نمایند . قیمت ارزان و به صرفه برای این مجموعه ها حائز اهمیت است.

خرید کینوا قرمز و سیاه از طریق مراکز عرضه کننده امکان پذیر است. شرکت های پخش و بسته بندی برای خرید کینوا قرمز و سیاه بهتر است از مراکز تولید کننده مستقیم، محصول را خریداری نمایند.

شرکت های بسته بندی در هنگام خرید کینوا، مراکزی را انتخاب نمایند که بتواند محصول را در بلند مدت تامین کند. قدرت تامین مسئله بسیار مهمی در خرید شرکت ها می باشد زیرا حجم بسیار زیادی را نیاز دارند.

مشکلات خرید کینوا از عطاری

یکی از مراکز خرید کینوا، عطاری ها می باشند. خرید کینوا از عطاری دارای مشکلات و معضلات فراوانی می باشد. با افزایش مصرف کینوا در داخل کشور، بعضی از عطاری ها که از مراکز عرضه کننده کینوا هستند، با خرید کینوا غیر فراوری شده و غیر بهداشتی از کشاورزان، آن را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند. عطاری ها با فروش کینوا غیر فراوری شده می توانند سود خوبی را کسب کنند.

کینوا غیر فراوری شده قابلیت مصرف ندارد و سمی می باشد. خریداران کینوا از عطاری ها هنگام خرید کینوا از این مراکز از فروشنده مجوز بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول را بخواهند. خریداران جزئی کینوا ترجیحا این محصول را به صورت بسته بندی خریداری نمایند، تا با مشکلات ناشی از تقلب این محصول مواجه نشوند.

انواع کینوا در فروشگاه فروش کینوا

کینوا دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. انواع کینوا شامل:

  • انواع ایرانی کینوا
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات به صورت فله و بسته بندی در فروشگاه فروش کینوا در کشور قابل خریداری می باشد. انواع کینوا با توجه به نوع کاربرد در انواع محصولات غذایی استفاده می شود.

این محصولات را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه فروش کینوا، خریداری نمود. انواع کینوا بسته بندی شده قیمتی بالا تر انواع فله و کیلویی دارد.

کینوا

خرید کینوا ارزان

خرید کینوا به صورت فله و در حجم بالا، قیمتی ارزان تر دارد. کینوا ایرانی قیمتی مناسب تر از نمونه های خارجی دارد. کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا دارای قیمتی مقرون به صرفه و ارزان، نسبت به نمونه های دیگر تولید شده در کشور و نمونه های وارداتی است. مجموعه ایلیا بزرگ ترین و اولین تولید کننده کینوا در ایران می باشد. این مجموعه با توجه به این که تولید کننده کینوا است قیمتی ارزان برای محصولات خود در نظر گرفته است.

فروش کینوا در این مجموعه به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. خریداران کینوا می توانند کینوا را به صورت تناژ و یا بسته بندی شده خریداری نمایند. علاقه مندان به خرید کینوا می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام به سفارش محصول نمایند.

قیمت آرد پروتئینی کینوا سفید

آرد پروتئینی حاصل آسیاب دانه های کینوا سفید می باشد. آرد پروتئینی کینوا همانند دانه های کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. قیمت آرد پروتئینی کینوا با توجه به کیفیت، خلوص، حجم خرید و نوع بسته بندی متفاوت می باشد. قیمت آرد پروتئینی کینوا سفید ثابت نیست و دارای نوسان قیمتی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت آرد پروتئینی کینوا سفید از طریق مجموعه های فروش و عرضه کننده آرد پروتئینی کینوا سفید تولید داخلی و خارجی، اطلاعات قیمتی لازم را کسب نمایید.

خرید کینوا در بندرعباس و سایر شهر ها

کینوا در شهر بندرعباس به طور گسترده ای مصرف می شود. مردمان جنوب کشور علاقه مند به استفاده از کینوا در اغلب غذاهایشان می باشند.

خرید کینوا در بندر عباس و سایر شهرها از طریق مراکز فروش امکان پذیر است. تهیه کینوا در این شهر ها به صورت عمده و تناژ و جزئی امکان پذیر است. خرید کینوا به صورت کیلویی این امکان را به مشتریان می دهد که با توجه مقدار نیازشان خرید انجام دهند. در مجموعه های فروش کینوا به صورت تولید خارجی نیز به فروش می رسد.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ درجه یک برای بسته بندی

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا سفید، قرمز و سیاه می باشد. کینوا سه رنگ درجه یک در داخل کشور نیز تولید می شود. این محصول به صورت تولید خارجی نیز قابل عرضه می باشد.

شرکت های بسته بندی از جمله خریداران عمده کینوا سه رنگ  درجه یک در ایران هستند. این مجموعه ها کینوا سه رنگ را با بسته بندی های ۲۵۰ گرمی ، ۵۰۰ گرمی ، ۱ کیلوگرمی و … عرضه می کنند. شرکت های بسته بندی برای خرید کینوا سه رنگ درجه یک، می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام نمایند.

مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا سه رنگ در ایران می باشد. کینوا عرضه شده توسط این مجموعه درجه یک، سالم و مرغوب است. شرکت های بسته بندی با توجه به بازار مشتریان گسترده ای که در اختیار دارند، با خرید کینوا سه رنگ می توانند در جهت جلب رضایت مشتریان خود اقدام نمایند. شرکت های بسته بندی برای خرید و تامین کینوا سه رنگ مورد نیاز خود می توانند با مجموعه ایلیا که آمادگی و پتانسیل تامین کینوا سه رنگ مورد نیاز کارخانه جات را دارد همکاری داشته باشند.

تامین تناژ انواع کینوا فراوری شده در کشور

کینوا به صورت فراوری شده قابلیت مصرف دارد. از مهم ترین مراحل فراوری شدن کینوا، ساپونین زدایی می باشد. ساپونین ماده ای گلیکوزیدی است که سمی می باشد.

کارخانه جات صنایع غذایی با داشتن بخش R  @ D قوی، اقدام به تولید محصولات غنی شده با آرد کینوا می کنند. این مجموعه ها می توانند جهت تامین کینوا مورد نیاز خود، با مجموعه ایلیا که تولید کننده و عرضه کننده انواع کینوا در ایران می باشد همکاری داشته باشد. کینوا عرضه شده در این مجموعه قیمت و کیفیتی تضمین شده دارد.

شرکت ایلیا خدمات ارزنده و ویژه ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: مشاوره تخصصی، پتانسیل تامین بلند مدت محصول، آمادگی عقد قرارداد، ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، اشاره نمود.

کارخانه جات و شرکت های بخش و بسته بندی برای تامین انواع کینوا مورد نیاز خود می توانند از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا در تماس باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص همکاری و تامین محصول را کسب نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *