تامین کینوا تناژ برای پخش و بسته بندی در شیراز

کینوا

برای تامین کینوا تناژ برای پخش و بسته بندی در شیراز به کدام مرکز مراجعه کنیم؟ برای کشت دانه کینوا شیراز مناسب است؟ امکان دسترسی به دانه کینوا در شیراز به چه صورت فراهم است؟

تولید انواع کینوا سه رنگ و سفید

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا قرمز و سیاه و سفید در کشور می‌باشد. رنگ‌های قرمز و سیاه کینوا برای تولید شرایط بسیار ویژه‌ای دارند. زمین‌های کشت کینوا قرمز و سیاه باید شرایط خاصی داشته باشد و تحت نظارت کارشناسی قرار داشته باشد. محصول تولیدی ایرانی از لحاظ کیفیت، درشتی و رنگ و بافت کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی می‌باشد و تفاوتی با کینوا وارداتی ندارد.

سطح کشت این دو رنگ کمتر از کینوا سفید است و قیمت بالاتری هم دارد. شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف در سراسر کشور برای سفارش کینوا قرمز و سیاه لازم است، مشاوره تخصصی دریافت کرده و زودتر از موعد تحویل سفارش خود را ثبت نمایند. دانه کینوا یک دانه بسیار ارزشمند است که به آن می‌توان گفت کاملترین ماده غذایی. این دانه ارزشمند سرشار از مواد مغذی است و متاسفانه هنوز به خوبی معرفی نشده است.

به طور کلی اگر این دانه ارزشمند وارد سبد غذایی خانواده‌های ایرانی شود، جایگاه ویژه‌ای را می‌تواند به خود اختصاص دهد و به دلیل اینکه کینوا خواص ارزشمند بسیار زیادی دارد به آن سوپرفود و همچنین خاویار گیاهی نیز گفته می‌شود. معمولاً دانه کینوا در رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز در بازار عرضه می‌شود. کینوا سه رنگ، ترکیبی از این سه رنگ می‌باشد که به صورت مخلوط به فروش می‌رسد.

 خوشبختانه کینوا سه رنگ به صورت بهداشتی و با دریافت مجوزهای لازم، مراحل مناسب فراوری، از جمله جداسازی ساپونین، شستشوهای مناسب، بررسی‌های کارشناسانه و بررسی دانه‌های کینوا، از طریق این مجموعه در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

کینوا

قیمت کینوا تناژ و فله در شیراز

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید محصولات غذایی، قیمت آنها در تناژ می‌باشد. کینوا از آن دسته از محصولاتی است که از لحاظ کشاورزی و کشت مورد توجه بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است که خوشبختانه توسط مجموعه ایلیا، جمع آوری و مورد بررسی‌های بهداشتی قرار می‌گیرد. به طور کلی شرکت ایلیا آماده عقد قرارداد با باشگاه‌های ورزشی و رستوران‌ها است تا بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین کینوا را در اختیار این مجموعه‌ها قرار بدهد.

خوشبختانه از آنجایی که مجموعه ایلیا این فرآیند را بدون دخالت دلالان انجام می‌دهد و به طور مستقیم کینوا را از کشاورزان تحویل گرفته و با دریافت مجوزهای بهداشتی وارد بازار می‌کند، قیمت غیرمنطقی شامل حال کینوا نمی‌شود. خوشبختانه در شیراز و همچنین سایر نقاط ایران قابل دسترس می‌باشد. در پاسخ به این سوال که برای کشت دانه کینوا، شیراز مناسب است یا خیر، باید گفت شیراز از آن دسته از شهرهایی است که به دلیل داشتن آب و هوای ویژه خود، برای کشت کینوا بسیار مناسب است و عملکرد مثبتی را از خود نشان داده است.

اما نکته قابل توجه در رابطه با برخی خریداران دانه کینوا این است که، بخواهند دانه‌های کینوا را به طور مستقیم از کشاورزان با قیمت بسیار پایین تهیه کنند و مورد مصرف قرار دهند، اما ذکر این نکته لازم است که عدم رعایت اصول بهداشتی و فرآوری‌های کارخانه‌ای بر روی دانه کینوا، نه تنها عملکرد مثبت این دانه را نشان نمی‌دهد، بلکه ممکن است باعث ایجاد مسمومیت‌های شدید غذایی بشود و این نکته به خاطر وجود پوسته ساپونین در دانه کینوا می‌باشد. شرکت ایلیا با جمع‌آوری دانه‌های کینوا و شستشوهای بهداشتی، ساپونین‌زدایی‌های اصولی و در مجموع ارائه مجوز بهداشتی، این محصول را در اختیار مردم و همه مراکز تجاری با به صرفه‌ترین قیمت قرار می‌دهد.

کینوا

خرید کینوا بسته بندی در شیراز

شاید یکی از سوال‌های خریداران در رابطه با تهیه دانه کینوا این است که بهترین دانه کینوا را به صورت بسته بندی و با مجوز بهداشتی از کجا تهیه کنند. خوشبختانه امکان خرید کینوا به صورت بسته بندی در شیراز نیز فراهم است. در واقع مجموعه ایلیا آماده همکاری با همه فروشگاه‌ها در سراسر ایران می‌باشد. به این ترتیب دانه‌های کینوا به راحتی در فروشگاه‌های ایران قابل دسترس هستند و امکان خرید آنها فراهم می‌گردد.

قیمت هر کیلو آرد کینوا برای نان‌های رژیمی

یکی از محصولات محبوب و مورد توجه کینوا، آرد کینوا می‌باشد که در تهیه انواع بیسکویت، نان، شیرینی کاربرد دارد. در حالی که این دانه برای مصرف افراد با رژیم غذایی مختلف بسیار مناسب است، به جهت اینکه کمبودهای مواد غذایی در بدن را جبران کرده و همچنین به دلیل عدم وجود گلوتن، برای مصرف افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، بسیار مناسب است. به دلیل اینکه این آرد، فیبر دارد باعث ایجاد سیری طولانی مدت گشته و از پرخوری‌های اضافی جلوگیری می‌شود و از افزایش وزن خودداری خواهد شد.

متاسفانه حضور برخی دلالان در بازار باعث بر هم خوردن نظم خرید و فروش محصولات کشاورزی شده است. این افراد با واسطه شدن بین خریدار و فروشنده قیمت‌های مازادی را شامل حال محصولات کشاورزی می‌کنند و به این ترتیب محصولات کشاورزی با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان نمی‌رسد.

اما طی تحقیقات مختلف و حضور کارشناسان متخصص، مجموعه ایلیا از اتفاق افتادن این موضوع جلوگیری کرده است. در مجموع می‌توان گفت عرضه آرد کینوا با مجوز بهداشتی و حفظ تمام مواد مغذی توسط این مرکز به سرتاسر ایران انجام می‌شود. بنابراین خریداران پس از دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص این مجموعه، می‌توانند بهترین محصول را دریافت کنند و در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.

کینوا

تامین کینوا تناژ برای شرکت‌های پخش در شیراز

یکی از امکانات مجموعه ایلیا این است که هیچ گونه محدودیتی در رابطه با عقد قرارداد با شرکت‌های متفاوت در ایران ندارد. شیراز که یکی از منابع اصلی کشت کینوا در ایران محسوب می‌شود، دارای شرکت‌های غذایی متفاوتی در راستای استفاده از محصولات کینوا است. شاید یکی از نگرانی‌های تولید کنندگان در تهیه مواد اولیه این باشد که به لحاظ بهداشتی و سلامت مجوزهای لازم را داشته باشند و محصول در درجه یک‌ترین حالت ممکن ارائه شود. بنابراین تمام شرکت‌ها برای عقد قرارداد می‌توانند پس از مراجعه به سایت ایلیا از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان و مشاوران مجموعه در تماس باشند و بهترین عملکرد را دریافت نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *