فروش گیاه کینوا برای تولید محصولات دیابتی

کارخانه کینوا

قیمت فروش گیاه کینوا برای تولید محصولات دیابتی را می توانید از بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور استعلام نمایید. کینوا، دانه گیاهی شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قدمت دارد گیاه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و خواص این دانه برای افراد دیابتی اثبات شده است. از کینوا برای تولید محصولات دیابتی به طور گسترده استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات دیابتی، کینوا و محصولات کینوا را از مراکز عرضه کننده و فروش خریداری می کنند و آن را در فرمولاسیون محصولات به کار می برند.

آیا کینوا قند خون را افزایش می دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، کینوا باعث افزایش قند خون نمی شود.کینوا باعث کاهش قند خون و تثبیت آن می شود. کینوا به علت داشتن نشاسته زود هضم در کنترل دیابت نوع ۲ بسیار موثر است.

دیایت یک اختلال متابولیکی در بدن انسان است. در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم می شود و انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد طبیعی داشته باشد.کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج در افراد دیابتی است. برنج سفید به سرعت به قند های  ساده در خون تبدیل می شود و قند خون را به سرعت بالا می برد. افراد مبتلا به دیابت در مصرف برنج سفید محدودیت دارند. نشاسته موجود در کینوا زود هضم است و برای بیماران دیابتی بسیار مناسب است.

کینوا

کارخانه های خریدار گیاه کینوا

امروزه افزودن کینوا در انواع محصولات غذایی  بسیار رایج شده است و کارخانه جات فراوانی تمایل به استفاده و خرید کینوا دارند. این کارخانه جات می توانند کینوا را به صورت تولید خارجی و یا تولید داخلی از تولید کنندگان خریداری نمایند. از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولیدات مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولیدی مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • تولید در کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه جات بیکری
  • انواع کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

اشاره نمود. هریک از این کارخانه جات با توجه به نوع کاربرد، از محصولات متنوع کینوا نظیر دانه، آرد، پرک و… استفاده می کنند.

کینوا سه رنگ

تولید کننده گان محصولات دیابتی

قیمت فروش گیاه کینوا برای تولید کنندگان محصولات دیابتی از تولید کننده می تواند شامل امتیازات ویژه ای باشد که در ادامه به آن می پردازیم. کینوا را که غله فاقد گلوتن و دارای نشاسته زود هضم و فیبر فراوان است را به عنوان ماده اصلی در تولید محصولات مخصوص این بیماران در نظر می گیرند. این تولید کنندگان برای خرید کینوا مورد نیاز باید از طریق مراکز فروش کینوا اقدام نمایند. خرید تناژ و عمده برای تولید این محصولات به صرفه تر است. تولید محصولات دیابتی، حس بدون دغدغه غذا خوردن را به این افراد می دهد. تولید کنندگان محصولات دیابتی می توانند از انواع محصولات کینوا  نظیر: کینوا سفید، کینوا قرمز، کینوا سیاه، آرد کینوا ، کینوا سه رنگ، کینوا پرک، کینوا حجیم شده استفاده نمایند.

آیا کینوا برای دیابتی ها مجاز است؟

بله، کینوا با دارا بودن نشاسته زود هضم برخلاف برنج که محدودیت مصرف دارد، برای این افراد مجاز است.کینوا دارای ارزش تغذیه ای فراوانی می باشد، از جمله خواص کینوا می توان به: مقادیر بالای پروتئین موجود در آن، فیبر ، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین B و E ، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، منیزیوم، آهن، روی و …. اشاره نمود. کینوا فاقد گلوتن است و کالری کمی دارد و اثرات چاق کنندگی نیز ندارد.

کینوا

قیمت برنج کینوا سفید عمده

کینوا با نام برنج کینوا و خاویار گیاهی نیز شناخته می شود. برنج کینوا سفید، پرمصرف ترین محصول کینوا می باشد. برنج کینوا سفید، مدت زمان پخت کمی دارد.کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و می توان در انواع غذاها، دسر ها و سالاد آن را اضافه نمود.

قیمت برنج کینوا سفید با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت کینوا دارند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود: تولید داخلی یا وارداتی، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، کیفیت دانه ها که سالم و بدون آسیب دیدگی باشند، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود. خرید برنج کینوا سفید به صورت عمده از لحاظ اقتصادی  به صرفه تر است، زیرا  قیمت هرکیلوگرم برنج کینوا به صورت عمده از هرکیلوگرم کینوا به صورت جزئی کمتر می باشد.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار است که به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد. خرید کیلویی از لحاظ قیمتی، قیمتی پایین تر از انواع بسته بندی دارد. برای خرید کینوا کیلویی سه رنگ مراکز معتبر را انتخاب نمایید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. در هنگام خرید کینوا کیلویی سه رنگ، از فروشنده تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهید. در هنگام خرید کینوا سه رنگ از کیفیت دانه ها مطمئن شوید و دانه هایی سالم، درشت، بدون آسیب دیدگی و شکستگی و آفت زدگی را انتخاب نمائید.

کینوا

خرید آرد کینوا تناژ برای کارخانه ها

آرد کینوا، آرد بدون گلوتن می باشد و برای تولید محصولات غذایی از جمله نان برای بیماران سلیاکی استفاده می شود. آرد کینوا همانند دانه های کینوا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و افزودن و اختلاط آرد کینوا به سایر آرد ها می تواند علاوه بر خواص تغذیه ای، بر خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصول نهایی نیز بیافزاید.

کارخانه جات صنایع غذایی آرد کینوا را به صورت عمده و تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. شرکت ایلیا اولین تولید کننده آرد کینوا در ایران می باشد. آرد کینوا، سرشار از پروتئین می باشد و به آرد پروتئینی کینوا نیز شهرت دارد. این مجموعه در راستای اهداف جامعه اقدام به تولید محصولات فراسودمند و سالم نموده است. آرد کینوا تولید شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشتی، سیب سلامت و در راستای استاندارد های جهانی تولید شده است. کارخانه جات خریدار آرد کینوا می توانند جهت همکاری و خرید این محصول با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

کینوا بسته بندی در فروشگاه

دانه کینوا به صورت بسته بندی در بسته های۲۵۰،۵۰۰ گرمی برای مشتریان عرضه می شود. با خرید کینوا بسته بندی شده، مشتریان از فراوری شدن دانه ها اطمینان پیدا خواهند کرد. در هنگام خرید کینوا بسته بندی از فروشگاه ها به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت نمایید. فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، عطاری ها و فروشگاه های اینترنتی از مراکز خرید کینوا بسته بندی شده هستند که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مراکز خرید خود را انجام دهند.

کینوا

خرید کینوا قرمز مشهد

کینوا قرمز از انواع اصلی کینوا می باشد. این نوع کینوا بعد از پخت به رنگ قهوه ای تغییر رنگ می دهد اما از نظر ظاهری تغییری  نمی کند. کینوا قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است.کینوا قرمز را می توان به صورت عمده ،جزئی ، بسته بندی و فله خریداری نمود. خرید و فروش گیاه کینوا قرمز در مشهد از طریق مراکز عرضه کننده امکان پذیر است.

مصرف کینوا شهر مشهد، بسیار زیاد است و علاقه مندان فراوانی را به خود جذب کرده است. شرکت ایلیا در شهر مشهد دارای نمایندگی می باشد. علاقه مندان  می توانند جهت خرید کینوا قرمز از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. در این مجموعه کینوا قرمز به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود و مشتریان می توانند با توجه ذائقه و بودجه مد نظرشان، خرید خود را انجام دهند. علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه در مشهد با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند تا ادرس و شماره نمایندگی مشهد را دریافت کنند.

قیمت عمده کینوا سیاه غیر تراریخته

کینوا سیاه به صورت غیر تراریخته در ایران تولید می شود و همچنین واردات این محصول نیز انجام می شود. محصولات غیر تراریخته، محصولاتی هستند که دچار دستکاری ژنتیکی توسط انسان و در آزمایشگاه نشده اند. این محصولات به طور طبیعی رشد نموده اند و هیچ گونه ماده شیمیایی به آنها افزوده نشده است.

قیمت عمده کینوا سیاه غیر تراریخته، دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر گرفت. این قیمت با توجه به عواملی تغییر پیدا می کند از جمله : کشور تولید کننده، کیفیت، هزینه های جانبی از جمله حمل و نقل، نوع کاربرد و…. می توان اشاره نمود. مشتریان عمده کینوا سیاه غیر تراریخته می توانند جهت اطلاع از قیمت با مزاکز فروش تماس حاصل نمایند.

کینوا

خرید کینوا در تهران و سایر شهر ها

کینوا دانه ای با ارزش تغذیه ای فراوان که مصرف آن در کشور به طور چشم گیری افزایش یافته است. گیاه کینوا در تهران و سایر شهرهای ایران به صورت تولید داخلی وخارجی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید این محصول در تهران و سایر شهرها در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. برای خرید کینوا از مراکز معتبر اقدام نمایید. مراکزی که کینوا را به صورت فراوری شده و بهداشتی عرضه می کنند.

تامین محصولات کینوا تناژ در کشور

گیاه کینوا به صورت عمده و‌ جزئی به فروش می رسد، عمدتا خریداران محصولات کینوا به صورت عمده، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. این مجموعه ها با خرید عمده و تناژ محصولات کینوا، هزینه کمتری را می پردازند. هریک از محصولات کینوا برای تولید محصولات خاصی کاربرد دارد.

شرکت و کارخانه جاتی که کینوا و محصولات آن را به صورت تناژ خریداری می کنند، می توانند با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری داشته باشند. این شرکت پتانسیل تامین محصولات کینوا مورد نظر کارخانه جات برای بلند مدت را دارد و آمادگی خود را برای همکاری اعلام می نماید. شرکت ایلیا خدمات ارزنده و ویژه ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد، این خدمات شامل: ارائه مشاوره تخصصی، امکان تامین بلند مدت، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارسال نمونه و تولید آزمایشی، ارسال محصولی یکنواخت در هر پارت سفارش، از جمله خدمات مجموعه ایلیا می باشد خریداران تناژ محصولات کینوا می توانند جهت همکاری و خرید محصول از طریق شماره های موجود با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *