قیمت کینوا برای کارخانه تولید سس رژیمی

کینوا

کینوا برای مصارف مختلفی به‌عنوان ورودی در صنایع و کارخانجات تبدیلی وارد شده و در چرخه تولید قرار گرفته و انواع محصولات رژیمی را تولید می‌نماید. کینوا در کارخانه تولید سس رژیمی به ‌عنوان ورودی وارد گشته و موجب قوام و غلظت سس موجود شده و درنتیجه سس رژیمی سالم و بهداشتی را تولید می‌کند.

قیمت کینوا در کارخانه تولید سس رژیمی بایستی قیمتی مقرون ‌به ‌صرفه برای کارخانه باشد. زیرا در حجم تناژ خریداری ‌شده و محصول با کیفیت و قیمت پایین مد نظر خریدار می‌باشد. بعد از بررسی کیفیت کینوا نوبت به بررسی دارا بودن مجوزهای بهداشتی برای ورود به کارخانه و قرارگرفتن در فرآیند تولید سس رژیمی می‌رسد.

مواد غذایی در کشور برای این‌که مورد استفاده‌ی مصرف‌کننده باشد نیاز به داشتن استانداردهای بهداشتی مثل سیب سبز سلامت دارند که نشانه کیفیت و سلامت محصول ارائه‌ شده به مشتری است. شرکت ایلیا تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور برای محصولات کینوا است که محصولی غیر تراریخته و سالم را به بازار عرضه می‌دارد.

همچنین کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای کینوا در اختیار کارخانجات تبدیلی مانند کارخانه تولید سس رژیمی در نظر گرفته و شرایط ویژه‌ای برای ارائه کینوا مرغوب به این کارخانه‌ها در نظر دارد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت کینوا کارخانه تولید سس رژیمی با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

قیمت کینوا فله و بسته بندی

شرکت ایلیا ارائه کینوا را بعد از طی کردن پروسه فرآوری کامل و جداسازی پوسته تلخ آن که موجب مسمومیت و طعم تلخ کینوا است، به صورت بسته‌بندی و یا فله به بازار دارا می‌باشد. در تعیین قیمت کینوا موارد زیر موثر است:

  • میزان و نحوه فرآوری کینوا
  • مکانیزه بودن دستگاه‌های پاکسازی و ضریب خلوص کینوا پاک شده
  • میزان درشتی کینوا
  • میزان یکدستی کینوا
  • کیفیت و مرغوبیت دانه کینوا
  • دارا بودن مجوزها و استانداردهای بهداشتی کینوا

شرکت ایلیا تمام موارد بالا را به بهترین نحو دارا است و تنها مجموعه دارای سیب سبز سلامت در کشور در حوزه کینوا است که محصولاتی سالم و غیرتراریخته را به بازار عرضه می‌دارد. این مجموعه به دلیل قدمتی که در کشور در حوزه تولید کینوا و مشتقاتش دارد شناخت دقیقی از بازار داشته و نیاز مصارف جزئی و خانگی را با ارائه بسته‌بندی کینوا و همچنین تامین نیاز مصارف عمده مثل کارخانجات را به‌صورت ارائه فله‌ی کینوا دارا می‌باشد. اگر شما قصد خرید کینوا یا استعلام قیمت کینوا فله و بسته‌بندی را دارید می‌توانید با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

کینوا

قیمت فروش کینوا سفید و سه رنگ

امروز شبه غله کینوا و ارزش‌های غذایی بالایی که دارد در تمام بخش‌های تغذیه، درمان و تجاری شناخته شده ‌است. کینوا سفید و سه ‌رنگ به ‌صورت بسته‌بندی و عمده در اختیار مشتریان جزئی و عمده قرار می‌گیرد. قیمت فروش کینوا سفید و سه‌رنگ به‌صورت بسته‌بندی و فله قیمت‌های متفاوتی است. چرا که در حالت بسته‌بندی، هزینه بسته‌بندی مثل هزینه کارگر، هزینه آرم و طراحی بسته و… در نظر گرفته می‌شود که قیمت نهایی محصول را بالاتر می‌برد.

اما پایین‌ترین قیمت فروش مربوط به فروش کینوا سفید و سه‌رنگ به ‌صورت فله و تناژ است. بررسی قیمت فروش کینوا سفید و سه‌رنگ از برندهای مختلف کاری‌ است که مسئول خرید کارخانه و یا حتی خریدار کینوا صورت جزئی در فروشگاه آن را انجام داده و در این بررسی علاوه ‌بر قیمت بایستی به چند فاکتور مهم توجه نمود.

فاکتورهایی ازجمله غیر تراریخته بودن محصول و همچنین دارا بودن مجوزهای بهداشتی مثل سیب سبز سلامت مهم بوده تا محصولی با کیفیت و سالم انتخاب گردد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

کینوا خاویار گیاهی است که ارزش غذایی فوق‌العاده بالایی دارد. امروزه به دلیل عدم تحرک، کمبود زمانی‌که افراد دارند و مشغله‌های فکری بسیاری که دارند، استفاده از مواد غذایی مغذی و با ارزش غذایی بالا در اولویت می‌باشد. لذا کارخانه‌های مختلف در ایران نیز به فکر تولید محصولات با کیفیت، رژیمی و سالم افتاده‌اند. درنتیجه خریدار کینوا گردیده‌اند تا کینوا را به‌ عنوان ورودی در چرخه تولید محصولات کارخانه‌های خود وارد نموده و محصولی رژیمی و سالم را به بازار عرضه دارند. کارخانه‌های خریدار کینوا در ایران به شرح زیر می‌باشد:

 همان‌طور که مشاهده می‌کنیم کینوا امروزه جایگاه ویژه‌ای در صنعت، تغذیه و درمان در ایران و دنیا پیدا نموده که برندهای مختلفی در ایران کینوا را با کیفیت مختلف و قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌دارند. اما خریدار کینوا بایستی چند فاکتور مهم را بررسی کند. اول از همه کیفیت که حاصل فرآوری کامل و جداسازی پوسته تلخ کینوا که ایجاد مسمومیت و تلخی می‌نماید، می‌باشد. ایلیا بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات مکانیزه تولید کینوا را در کشور دارد و محصولاتی غیر تراریخته را به بازار عرضه می‌دارد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه با واحد مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

قیمت خرید آرد کینوا  برای کارخانه تولید سس

در فرآیند تولید سس با استفاده از مخلوط کردن آرد به قوام و غلظت سس که قصد تهیه آن را داریم کمک می‌نماییم. امروزه کارخانجات تولید سس مانند تمام کارخانجات دیگر به دلیل استقبال مشتری از خرید محصولات رژیمی و سالم روی به وارد نمودن آردهای رژیمی و سالم مثل آرد کینوا در چرخه تولید محصول خود نموده‌اند.

خرید آرد کینوا برای کارخانه تولید سس به دلیل استقبالی که افراد از محصولات رژیمی در کشور دارند خریدی استراتژیک و مقرون ‌به ‌صرفه است. چرا که محصولی که ورودی اولیه سالم و رژیمی دارد مسلماً در قفسه فروشگاه‌ها به‌راحتی به فروش می‌رسد. آرد کینوا که برای ورودی در کارخانه‌ی تولید سس استفاده می‌شود باید آردی باکیفیت، سالم و مرغوب باشد و دارای مجوزهای بهداشتی لازم باشد تا محصولی خوب را نتیجه دهد. اگر قصد استعلام قیمت خرید آرد کینوا برای کارخانه تولید سس را دارید می‌توانید با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

عرضه آرد و دانه کینوا با مجوز بهداشتی در کشور

آرد و دانه کینوا امروز با برندها و کیفیت مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که خریدار باید به بررسی چند نکته در خرید خود دقت نماید:

  1. آرد و دانه کینوا باید بهداشتی و دارای مجوزهای لازم باشد.
  2. کینوا باید کاملاً فرآوری شده باشد.
  3. این محصول باید باکیفیت، یکدست و خالص باشد.
  4. قید ترا ریخته باشد.
  5. قیمت مناسب داشته باشد.

 بررسی تمام موارد بالا در برندی که قصد خرید آن را داریم موجب می‌گردد تا یک خرید خوب را تجربه نماییم. می‌توانید با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *