مادران باردار خریدار کینوا سه رنگ

کینوا برای بارداری

مادران باردار خریدار کینوا سه رنگ برای سفارش محصول غیر تراریخته با مجوزات بهداشتی می توانند یا این مجموعه در ارتباط باشند. بارداری یکی از مهمترین وحساس‌ترین دوران زندگی یک مادر و جنین او است و تغذیه نقش مهمی در این دوران ایفا می‌کند. در این ایام استفاده از انواع پروتئین‌ها، املاح و ویتامین‌ها ضروری است و سلامتی جنین و مادر در گرو تامین کافی ازآن‌ها است. مادر باردار در برخی مواقع دچار عدم اشتها گشته و در این ایام تمایلی به مصرف ماده غذایی متعدد برای تامین نیازهای خود و جنینش ندارد. پس راهکار چیست؟ همواره در طب نوین و طب سنتی تاکید بر استفاده از مواد غذایی لازم به جای مصرف قرص و دارو، خصوصا در این ایام طلایی و ویژه بارداری است.

از طرفی مادر تمایل و اشتهای به مصرف غذاهای متعدد برای جذب املاح و ویتامین‌های لازم ندارد و از سویی مصرف دارو وقرص در این ایام توصیه نمی‌شود، پس بهترین راه مصرف یک نوع ماده غذایی با خاصیت بالا و ویژه است. شاید بپرسید چنین ماده غذایی با این مشخصات وجود دارد؟

                                      و پاسخ ما مثبت است!!!

کینوا شبه غله با هزاران خاصیت است که به دلیل داشتن املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، پتاسیم، فسفر و سلنیوم در تقویت سیستم ایمنی بدن، تامین آهن مورد نیاز بدن و پیشگیری از کم خونی، سلامت استخوان‌ها، داشتن روده و قلب سالم و…خاویار گیاهی لقب گرفته است. مادران باردار خریدار کینوا سه رنگ سبدی مغذی از مواد لازم و اسیدآمینه‌های ضروری بدن در اختیار دارند تا بتوانند نیازهای خود و جنین‌شان را با حداکثر توان جبران نمایند.

برای رشد و نمو جنین در دوران بارداری مصرف ویتامین‌های گروه B و E موجود در دانه کینوا و تشکیل سیستم عصبی آن بسیار مهم و ضروری است. یبوست یک عارضه عمومی در دوران بارداری است که دانه کینوا به دلیل فیبر فراوانی که دارد در رفع این عارضه و در عملکرد بهتر سیستم گوارش بسیار مفید است.

کینوا سفید

اهمیت کینوا در بارداری

کینوا برای مادران باردار علاوه بر تغذیه جامع و کامل در رفع عارضه شایع یبوست در بارداری، نیز بسیار موثر است. در بارداری مصرف قرص آهن موجب بروز یبوست می‌گردد و وقتی یبوست در بدن اتفاق بیفتد اشتها از دست رفته و سنگینی بر بدن عارض می‌شود از آنجایی که سنگینی دوران بارداری و سنگینی یبوست در این ایام با هم رخ می‌دهد، رنج مادر باردار دو چندان میگردد. دانه کینوا با وجود فیبر زیادی که دارد هم غذا است و هم دارو چرا که علاوه بر خاصیت تغذیه‌ای ویژه‌ای که دارد در رفع یبوست در این ایام بسیار موثر است.

فیبر موجود در کینوا در بهبود عملکرد روده‌ها و جلوگیری از بروز یبوست بسیار مفید است. شبه غله کینوا سرشار از آهن بصورت طبیعی بوده و در تامین آهن بدن بصورت طبیعی خیلی بهتر از مصرف قرص آهن می‌باشد. مصرف قرص آهن علاوه بر بروز یبوست منجربه تاثیرات منفی در کلیه و کبد مادر باردار و حتی افراد عادی می‌گردد، لذا با مصرف دانه کینوا می‌توان از بروز این عارضه‌ها جلوگیری نمود. وجود فولات در بدن مادر باردار در رشد و نمو جنین بسیار حیاتی و مهم است. فولات که از خانواده ویتامین B است نقش مهمی در شکل‌گیری DNA جنین و تشکیل سیستم عصبی وی دارد تا جنین دچار نقص لوله عصبی نگردد.

مصرف شبه غله کینوا موجب تامین فولات مورد نیاز بدن مادر باردار گشته تا از یک تغذیه مناسب به جای مصرف قرص‌ و دارو بهره‌مند شود. یکی دیگر از موارد اهمیت مصرف کینوا در بارداری رفع افسردگی در این ایام است که به دلیل فولات موجود در این دانه می‌باشد.

کینوا

ویژگی کینوا سه رنگ مرغوب

کینوا شبه غله‌ای با قدمت 5000 ساله است که در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه موجود است. این شبه غله در بازار بصورت سفید و تک رنگ و ترکیبی سه رنگ موجود است. در زیر به برخی از ویژگی‌های کینوا سه رنگ مرغوب اشاره می‌کنیم:

  • وجود پروتئین کافی به دلیل بالا بودن سطح 9 آمینو اسید ضروری و مورد نیاز بدن
  • وجود آهن کافی در این شبه غله که مانع بروز موارد زیر می‌گردد:

1. کم خونی

2. ضعف عضلانی

3. سردردهای میگرنی

4. تقویت سیستم ایمنی بدن

  • ماده غذایی مفید و سازگار با بدن بیماران دیابتی نوع 2 و همچنین موثر در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 به دلیل نداشتن گلوتن و داشت شاخص گلیسمی پایین و مواد معدنی مناسب
  • کمک به شکل گیری بافت‌های استخوان و غضروف و جلوگیری از شکل گیری نامناسب استخوان‌ها در کودکان به دلیل داشتن فسفر، منگنز و منیزیوم.
  • جلوگیری از پوکی استخوان در سالمندان، و سلامت استخوان و دندان در بزرگسالان و زنان یائسه به دلیل داشتن منیزیوم، فسفر، روی، سلنیوم و کلسیم در سطح بالا.
  • بهبود عملکرد سیستم گوارش و مناسب برای بیماران سلیاک و اتیسم به دلیل نداشتن گلوتن و لاکتوز.
  • ایجاد سلامت روده و بهبود دفع نامناسب به دلیل داشتن فیبر بالا.
  • کاهش سطح کلسترول و قند خون و کاهش خطر سکته قلبی به دلیل داشتن فولات، ویتامین‌های گروه B، امگا 3، امگا 6، ویتامین E و فیبر.
  • هضم آسان و بهبود عملکرد سیستم گوارش به دلیل داشتن خواص پرو بیوتیک و پری بیوتیک.
  • مکمل غذایی مناسب برای مادران باردار و شیرده و رشد جنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، اسیدهای آمینه ضروری و چربی‌های سالم.
کینوا
کینوا

خریدار کینوا سه رنگ

در باب اهمیت استفاده از کینوا و خاصیت‌ بسیاری که دارد همین بس که لقب خاویار گیاهی را کسب نموده است. کینوا با سه رنگ سفید، قرمز و سیاه دارای یک خاصیت، ولی طعم متفاوت است که استفاده از کینوا سه رنگ در این زمینه مرسوم‌تر و معمول‌تر است. خریدار کینوا سه رنگ معمولا افرادی با طیف زیر را تشکیل می‌دهد:

  • ورزشکاران بعنوان مکمل غذایی بالا و کامل
  • زنان باردار و شیرده به دلیل خاصیت غذایی بالا
  • بیماران دیابتی
  • بیماران سلیاکی
  • گیاه خواران
  • افرد علاقه‌مند به رژیم لاغری
  • کودکان در سنین رشد
  • بزرگسالان در تمام سنین
  • سالمندان به دلیل خاصیت غذایی بالا و رفع یبوست

وقتی از این دانه مفید در سبد غذایی خود استفاده می‌کنید از مزایای آن مطلع گشته و آن را جزئی از سبد همیشگی خوراک خانواده قرار می‌دهید. شما جهت خرید و استعلام قیمتی این کینوای سه رنگ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *