قیمت فروش دانه و لوبیا کینوا رژیمی

کینوا

بهترین و معتبر‌ترین مرکز استعلام قیمت فروش دانه و لوبیا کینوا رژیمی در ایران کدام است؟ به طورکلی لوبیا کینوا صحیح است یا دانه کینوا؟ امکان خرید دانه کینوا از طریق کدام مجموعه معتبر امکان پذیر است؟ با استفاده از آرد کینوا چه محصولاتی می‌توان تهیه کرد؟

آیا کینوا دانه است یا لوبیا ؟

کینوا یک محصول مقوی است که در خانواده اسفناج‌ها قرار می‌گیرد. در واقع شبه غله است، اما در اصل غله محسوب نمی‌شود. پس می‌توان گفت به طور ذاتی کینوا دانه است و لوبیا محسوب نمی‌شود. بیشتر به خاطر دانه‌های ارزشمند و مقوی که دارد کشت می‌شود.

فروش کینوا قرمز و سیاه عمده

کینوا قرمز و سیاه دانه‌هایی از انواع کینوا می‌باشند که بعد از پخت بافت خود را حفظ می‌کنند و زیر دندان احساس می‌شوند. به دلیل رنگ خاصی که دارند بیشتر در تزئین انواع غذا و سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت رستوران‌ها و کارخانه‌های تولید غذاهای آماده از خریداران این محصول ویژه هستند.

اما کینوا قرمز و سیاه طی مراحل فراوری و مراحل کشت متفاوتی نسبت به کینوا سفید آماده می‌شوند. مجموعه ایلیا به عنوان اولین مجموعه‌ای که تهیه و تولید و فرآوری کینوا قرمز و سیاه را در کشور شروع کرده است می‌تواند محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه کند. این مجموعه تمام مراحل فراوری را با روش‌های مناسب کارخانه‌ای و بهداشتی انجام می‌دهد و در نهایت این محصولات را به شکل عمده به فروش می‌رساند.

مجموعه ایلیا امکان فروش اینترنتی این محصولات را نیز در نظر گرفته است و کینوا قرمز و سیاه مورد نیاز صنایع مختلف را تامین می‌کند. همچنین کشاورزان و تولیدکنندگانی که قصد فعالیت در حوزه کشت کینوا قرمز و سیاه دارند باید در مناسب‌ترین زمان و اولین فرصت با مجموعه ایلیا تماس بگیرند تا این مرکز بتواند ظرفیت لازم برای کشت این محصول را برای آن‌ها در نظر بگیرد.

کینوا

عرضه مستقیم کینوا سفید بسته بندی و تناژ

کینوا سفید یکی از پرکاربردترین انواع دانه کینوا می‌باشد. با توجه به استفاده‌های متعددی که دارد به شکل بسته بندی و تناژ به فروش می‌رسد. از آنجایی که این دانه نیاز به مراحل فراوری ویژه و تخصصی دارد بنابراین باید از مراکز معتبر و متخصص تهیه شود. به طور کلی خرید کینوا سفید به شکل تناژ نسبت به انواع بسته بندی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. مورد استفاده کارخانه‌های صنایع تبدیلی و مراکز به این شکل قرار می‌گیرد.

اما هایپر مارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها و همچنین انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خریدار کینوا به شکل بسته بندی می‌باشند. تا بتوانند این محصول را در وزن‌های گوناگون در اختیار مشتریان خود قرار بدهند. مجموعه ایلیا اولین و تنها مجموعه‌ای است که در ایران دارای سیب سلامت است و مراحل فرآوری کینوا سفید را به شکل کارخانه‌ای، دقیق، بهداشتی و با حضور کارشناسان مجرب انجام می‌دهد. در نهایت محصولی با مجوز بهداشتی عرضه می‌کند.

این مجموعه به طور مستقیم با تمام خریداران قرارداد تنظیم می‌کند و محصولات مرتبط با کینوا را ارائه می‌نماید. تمام خریداران کینوا سفید برای تهیه محصول بسته بندی و تناژ می‌توانند به طور مستقیم با استفاده از شماره‌های درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط باشند و اطلاعات لازم در رابطه با محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

مجموعه ایلیا محصولات کینوا را برای خریداران در سرتاسر ایران تامین می‌کند. با توجه به اینکه مجموعه ایلیا به طور مستقیم با کشاورزان در ارتباط است و مستقیما محصولات کشت شده را از آن‌ها دریافت می‌کند. عرضه محصولات آسان‌تر است و نسبت به نمونه‌های وارداتی بیشتر در دسترس می‌باشد.

کینوا

خرید آرد کینوا برای تولید محصولات رژیمی

آرد کینوا یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین محصولات دانه کینوا می‌باشد. مجموعه ایلیا معتبرترین و بزرگترین تولید کننده و فروشنده آرد کینوا می‌باشد که این محصول را به شکل مکانیزه توسط کارشناسان مجرب فرآوری می‌کند. آرد تهیه شده توسط این مجموعه تمام خواص دانه کینوا را حفظ کرده و برای استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای آرد کینوا استفاده در محصولات رژیمی می‌باشد. چرا که سرشار از فیبر است و باعث سرکوب اشتها و در نهایت کاهش وزن می‌گردد.

کارخانه‌های مختلفی مانند کارخانه‌های تهیه کلوچه و کیک، تهیه‌پاستا، تولید انواع نوشیدنی‌های گیاهی، کارخانه‌های تولید لبنیات و … از خریداران آرد کینوا می‌باشند. اما به دنبال شرکت‌هایی هستند که این محصول را با کیفیت بالا به دست آن‌ها برساند در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن ارسال شود. از جمله دلایلی که این کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند از آرد کینوا در تولیدات خود استفاده کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن خرید آرد کینوا
  •  سرشار بودن این آرد از مواد مقوی و داشتن ارزش غذایی بالا
  • محصولات تهیه شده از آرد کینوا با اکثر ذائقه‌ها هماهنگ است و مورد توجه مشتریان مختلف قرار گرفته است
  •  تقاضا برای این محصولات رو به افزایش است در نتیجه این موضوع بر روی افزایش فروش محصولات رژیمی تاثیر می‌گذارد
  • محصولات حاوی آرد کینوا فراسودمند می‌باشند.

 مجموعه ایلیا با حفظ تمام نکات بهداشتی و تخصصی آرد کینوا را تهیه کرده و برای استفاده کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تولیدات محصولات رژیمی آماده عرضه کرده است. این مجموعه امکان خرید محصولات را برای تمام خریداران در سرتاسر ایران فراهم نموده و محصولی با تضمین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند.

جو دوسر

قیمت کینوا عمده برای صنایع تبدیلی غذایی

طی سالیان اخیر علاقه تولیدکنندگان کارخانه‌های صنایع تبدیلی به استفاده از کینوا افزایش پیدا کرده است. این تولیدکنندگان علاقه مند هستند با مراکزی همکاری کنند که ارائه کننده محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه باشند. مزیت شرکت ایلیا این است که در کمترین زمان ممکن محصولات را ارائه می‌کند و با عقد قرارداد، معاملاتی با کیفیت بالا را برای خریداران خود به ارمغان می‌آورد.

قیمت تعیین شده توسط مجموعه ایلیا بدون حضور دلالان بوده و تنها بر اساس تقاضای بازار، هزینه نهایی تولید هزینه فرآوری و … تعیین می‌شود. برای استعلام قیمت محصولات کینوا شکل عمده می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *