نازل‌ترین قیمت جو دوسر برای باشگاه‌های بدنسازی

جو دوسر کینوا

آیا می‌دانید نازل‌ترین قیمت جو دوسر برای باشگاه‌های بدنسازی توسط کدام مجموعه معتبر و ایرانی ارائه می‌شود؟ چه عواملی در تعیین قیمت جو دوسر بدنسازی و مورد نیاز ورزشکاران تاثیر دارد؟ بهترین و مناسب‌ترین زمان مصرف جو دوسر برای بدنسازان چه زمانی است؟ برای استعلام قیمت جو دوسر بدنسازی از چه طریق اقدام کنیم؟

بزرگترین تامین کننده محصولات جو دوسر در ایران

محصولات جو دوسر طرفداران بسیار زیادی دارند و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما شناخت تأمین کننده اصلی این محصولات در کشور اهمیت بسیار زیادی دارد تا از این طریق محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا و در عین حال با مجوزهای بهداشتی ارائه شود. تولیدکنندگان صنایع مختلف نیز در داخل ایران ترجیح می‌دهند با تامین کننده معتبر و متخصص محصولات جو دوسر همکاری کنند. به این ترتیب سودآوری و رضایت خاطر خود و مشتریان خود را افزایش دهند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تامین کننده محصولات جو‌ دوسر در ایران به طور حرفه‌ای چندین سال است که فعالیت‌های تخصصی خود را در رابطه با این موضوع ادامه داده و محصولاتی با کیفیت عرضه می‌کند. مزیت این مجموعه متخصص و مجرب این است که تمام فرآوری‌ها را به شکل مکانیزه انجام داده می‌دهد. همچنین محصولات ارگانیک، بهداشتی و مرغوب به دست خریداران خود می‌رساند.

بهترین زمان مصرف جو دوسر پرک در بدنسازی

همان طور که گفتیم جو دوسر پرک برای قرارگیری در رژیم‌های غذایی بدنسازان و کسانی که ورزش‌های حرفه‌ای می‌کنند جایگاه ویژه‌ای دارد. چرا که سرشار از فیبر است و از طرفی مصرف آن انرژی مورد نیاز بدنسازان را تامین می‌کند. به طور کلی کسانی که در رشته‌های بدنسازی فعالیت می‌کنند نباید 1 تا ۲ ساعت قبل و بعد از تمرینات خود غذاهای سرشار از قند و چربی و نشاسته مصرف کنند. چرا که با افزایش تحرک بدن، سوخت و ساز افزایش پیدا می‌کند و جذب این مواد توسط بدن بالا می‌رود.

بنابراین پیشنهاد کارشناسان تغذیه به بدنسازان این است که به 1 تا ۲ ساعت قبل و بعد از تمرینات شدید بدنی از غذاهای کم چرب و بدون قند مانند جو دوسر پرک استفاده کنند. این محصول ارزشمند به شکل انواع صبحانه و میان وعده و مکمل‌های متفاوت برای بدنسازان قابل مصرف می‌باشد. این محصول می‌تواند یکی از اعضای فوق‌العاده در رژیم‌های غذایی آن ها محسوب شود. همچنین در تهیه نوشیدنی‌های مغذی و پودر‌های پرکاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک صبحانه اوتمیل برای باشگاه

با شناخت هر چه بیشتر خواص فوق العاده جو دوسر پرک صبحانه، مصرف این محصول برای باشگاه‌های بدنسازی و ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. بسیاری از باشگاه‌ها خواستار تهیه جو دوسر پرک صبحانه اوتمیل هستند تا بتوانند ترکیبات مقوی و سالمی را به دست ورزشکاران خود برسانند.

اما این باشگاه‌ها جو دوسر پرک صبحانه را به شکل عمده تهیه می‌کنند. تا هم صرفه اقتصادی داشته باشد و هم در سطح گسترده‌تری محصولات را به ورزشکاران عرضه کنند. مجموعه ایلیا با توجه به فعالیت تخصصی در این زمینه، محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. بنابراین اجازه ورود هیچ فردی را به عنوان واسطه به پروسه تولید نمی‌دهد.

قیمت تعیین شده توسط شرکت ایلیا با توجه به مواردی همچون تقاضای بازار، قیمت تمام شده محصول و فرآوری‌های گوناگون تعیین می‌شود. به این ترتیب باشگاه‌ها می‌توانند جو دوسر پرک صبحانه را با قیمت مناسب از طریق شرکت ایلیا دریافت نمایند.

فرق جو دوسر با جو پرک

همانطور که می‌دانید جو دوسر و جو پرک تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. جو دوسر پرک یکی از محصولات دانه آن می‌باشد. در واقع دانه به صورت تحت فشار بخار له و فشرده می‌شود و به شکل جو پرک در می‌آید. درنتیجه مصرف این محصول بسیار رواج بیشتری دارد، چرا که دارای هضم بسیار آسانی است. این محصول در زمان کمی طبخ می‌شود.

جو دوسر یکی از غلات کامل و سالم می‌باشد که به شکل با پوست و بدون پوست عرضه می‌گردد. بر حسب صنعت و استفاده افراد، انتخاب خواهد شد. این محصول سرشار از مواد غذایی است. اما مصرف آن بیشتر در غذاهایی شبیه به سوپ و آش رواج دارد، چراکه طبخ آن به زمان زیادی احتیاج دارد. به طور کلی جو پرک و جو دوسر از موادغذایی سالم و مغذی هستند و با توجه به صنعت و استفاده افراد تهیه خواهند شد.

جو دوسر

قیمت عمده جو دوسر پرک صبحانه فوری ویژه بدنسازی

بدنسازان در باشگاه‌های بدنسازی ترجیح می‌دهند جو دوسر پرک صبحانه فوری را به شکل عمده خریداری کنند. به این ترتیب خریدی مقرون به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر را تجربه خواهند کرد. در مجموع تهیه محصولات کشاورزی به شکل عمده دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های بسته بندی است. باشگاه‌ها با استفاده از جو دوسر پرک صبحانه فوری، مکمل‌های سالم و کاملی را در اختیار بدنسازان قرار می‌دهند.

مصرف این مواد غذایی کامل برای جلوگیری از دیابت، کلسترول خون و قند خون توسط کارشناسان تغذیه پیشنهاد می‌شوند. برای استعلام قیمت جو دوسر پرک صبحانه فوری به شکل عمده می‌توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ارتباط برقرار کنید.

بهترین قیمت همکاری با باشگاه‌های سراسر کشور

باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور که خریدار محصولات مرتبط با جو دوسر هستند به دنبال مجموعه‌ای می‌گردند که علاوه بر کیفیت منحصر به فرد، محصولات را با کمترین قیمت ارائه کند. در واقع مجموعه‌ای را انتخاب می‌کنند که افراد دلال تاثیرات منفی بر روی قیمت نگذارند. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا به طور تخصصی بر روی محصولات جو دوسر فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه یک مرجع معتبر و متخصص در این زمینه می‌باشد، بهترین قیمت همکاری با تمام باشگاه‌های سراسر کشور را تعیین کرده است.

بنابراین خریداران با اطمینان خاطر می‌توانند به این شرکت اعتماد کنند. تمام باشگاه‌ها در سراسر ایران می‌توانند به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را ثبت کنند. پس پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت همکاری، با مشاوران متخصص مجموعه ایلیا صحبت کنید و اطلاعات تخصصی و رایگان در این زمینه را دریافت نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *