آیا کینوا قرمز برای لاغری خوبه ؟

کینوا

آیا اطلاعات کافی در رابطه کینوا قرمز دارید؟ به نظر شما آیا کینوا قرمز برای لاغری خوبه؟ انواع کینوا و محصولات کینوا برای لاغری خوبه؟ میزان کالری و سایر ارزش غذایی دانه کینوا به چه صورت است؟ بهترین کینوا را از طریق کدام مجموعه می‌توانیم تهیه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال که کینوا برای لاغری خوبه ما با همراه باشید.

قرص لاغری کینوا وجود دارد؟

یکی از ارزشمندترین خواص دانه کینوا یا خاویار گیاهی در کاهش وزن و لاغری می‌باشد، به نحوی که مورد توجه کسانی که رژیم‌های لاغری دارند و گیاهخواران و ورزشکاران قرار گرفته است. از طرف دیگر دانه کینوا در طب سنتی نیز توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده و برای کاهش وزن و دیگر مسائل مورد استفاده قرار می‌گیرد. کینوا این مزیت را دارد که در صنعت داروسازی استفاده شود و در نتیجه منجر به تولید داروهای گیاهی لاغری شود. در مجموع می‌توان گفت استفاده از کینوا در صنایع مختلف روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می‌باشد.

کالری ۱۰۰ گرم کینوا پخته

کالری کینوا جز مهمترین ویژگی‌های این دانه ارزشمند که برای قرار گیری در رژیم‌های روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. گفتنی است میزان کالری کینوا خام و پخته با یکدیگر متفاوت است. در واقع زمانی که کینوا طبخ می‌شود کالری آن کاهش پیدا می‌کند. در هر ۱۰۰ گرم کینوا حدوداً ۱۲۰ کالری وجود دارد، اما چرا به این محصول عنوان سالم‌ترین و کامل‌ترین غذا تعلق گرفته است؟ این به این دلیل است که کینوا سرشار از فیبر است و این باعث می‌شود کالری کینوا کم‌کم جذب بدن شود و همین موضوع باعث می‌شود که مصرف کینوا چاقی و افزایش وزن به همراه ندارد و بالعکس، باعث کاهش وزن می‌شود.

کینوا

فروش ویژه دانه کینوا قرمز درشت و درجه یک

دانه کینوا قرمز یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین انواع کینوا می‌باشد اما برای کشت و تولید به شرایط ویژه‌تری نسبت به کینوا سفید احتیاج دارد. مجموعه ایلیا کینوا قرمز را در زمین‌های عاری از سموم کشت می‌کند و پس از برداشت، مراحل فراوری را در شرایط ویژه انجام می‌دهد.

در واقع تنها مجموعه‌ای که در ایران فروش ویژه دانه کینوا قرمز را انجام می‌دهد و این محصول را به صورت درجه یک عرضه می‌کند مجموعه ایلیا می‌باشد. این مجموعه دانه کینوا قرمز درشت و درجه یک را با حضور کارشناسان متخصص و مجرب آماده سازی کرده و در نهایت محصولات را با قیمت و شرایط مناسب به دست خریداران خود می‌رساند.

تمام خریداران در سرتاسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه دانه کینوا قرمز به صورت عمده و بسته‌بندی از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با فروش ویژه این محصول را دریافت کنید.

دانه کینوا قرمز را چگونه مصرف کنیم

کینوا قرمز یکی از انواع پر مصرف دانه کینوا می‌باشد که به طور معمول دارای رنگ قرمز و گاهی نارنجی تیره است. این نوع کینوا طعم و عطر خاص خود را دارد و برای پخته شدن نسبت به انواع دیگر کینوا، به زمان بیشتری احتیاج دارد و پس از پخته شدن به رنگ قهوه‌ای تبدیل می‌شود. شبیه به برنج آماده می‌گردد و گاهی برای تزیین غذا به صورت خام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دانه پس از پخته شدن نیز همچنان بافت و شکل خود را حفظ کرده و زیر دندان حس می‌شود. به همین دلیل برای تزیین غذاهایی مانند سالاد طرفداران بسیار زیادی دارد. دانه کینوا سرشار از فیبر و پروتئین است و منبع مناسبی برای ورزشکاران محسوب می‌شود.

کینوا

عرضه مستقیم کینوا سیاه و سفید

کینوا سیاه و سفید مورد استفاده صنایع مختلفی قرار می‌گیرد. مانند رستوران‌ها و کارخانه‌های تولید غذاهای آماده و محصولات رژیمی و …. یکی از مهمترین دغدغه‌های این تولیدکننده‌ها پیدا کردن محصول با کیفیت و با قیمت مناسب است. برای این تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد که مجموعه‌ای را برای همکاری انتخاب کنند که هم مجوز و تاییدیه‌های بهداشتی داشته باشد و هم محصولات را در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند.

بسته بندی مناسب و عطر و طعم خوب یک دغدغه بزرگ برای تمام خریداران می‌باشد و مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شرکت ایلیا تنها مجموعه‌ای است که کشت کینوا سیاه را انجام داده و این محصول را با کیفیت بالا عرضه می‌کند. این مجموعه به طور مستقیم با خریداران و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی در ارتباط است و کینوا سفید و سیاه را به آن‌ها عرضه می‌کند.

مجموعه ایلیا عرضه مستقیم این محصولات را برای سراسر کشور در دسترس قرار داده و صفر تا صد تمام مراحل تولید را انجام می‌دهد. در تمام مراحل تولید کارشناسان متخصص حضور دارند بنابراین محصولاتی با سلامت بالا به همراه با مجوز بهداشتی ارائه می‌گردد. به طور کلی مجموعه ایلیا امکان عقد قرارداد و برقراری همکاری آسان برای همه خریداران فراهم کرده است.

کینوا

خرید و فروش انواع کینوا با مجوز بهداشتی در کشور

امروزه کینوا سطح زیر کشت گسترده‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است. اما تولید و عرضه این دانه گیاهی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که به روش عادی قابل شستشو نیست و باید تحت امکانات مکانیزه و تخصصی ساپونین سمی آن جدا شود و فرآوری‌های لازم بر روی آن انجام گردد و نهایتاً برای مصرف به دست خریداران برسد. بنابراین دارا بودن مجوز بهداشتی برای انواع کینوا اهمیت زیادی دارد. مجموعه ایده‌آل اولین مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین مرکز تولید انواع کینوا، محصولات خود را با مجوز بهداشتی ارائه می‌کند.

این مجموعه امکان فروش انواع کینوا را فراهم کرده و با تمام افراد در سراسر ایران همکاری می‌کند. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا به عنوان یک مرکز متخصص می‌تواند بذر کینوا با کیفیت را در اختیار کشاورزان قرار دهد و محصولات برداشت شده را از آن‌ها خریداری نماید، سپس با اجرای فرآوری‌های تخصصی و لازم، محصولات ارگانیک با مجوز بهداشتی را در سراسر کشور عرضه می‌کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *