قیمت خرید و فروش آرد جو دوسر + فواید

جو دوسر

استعلام قیمت خرید و فروش آرد جو دوسر + فواید آن در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان‌پذیر است. برای آگاهی از خواص و فواید جو دوسر برای پوست، کودکان و لاغری به مقالات سایت شرکت ایلیا مراجعه فرمایید. طب سنتی خواص بسیاری را برای جو دوسر و آرد آن نام برده است که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.

قیمت خرید آرد جو دوسر ایرانی

آرد جو دوسر ایرانی محصولی مغذی و فراسودمند است که از آسیاب کردن دانه جو دوسر با روش‌های استاندارد و تجهیزات مدرن تهیه می‌شود. این آرد سرشار از مواد مغذی است و کاربردهای متفاوتی در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی دارد. آرد جو دوسر ایرانی به‌صورت تازه و بدون مواد نگهدارنده به بازار مواد غذایی ایران عرضه می‌شود. قیمت خرید آرد جو دوسر ایرانی بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب می‌باشد.

قیمت فروش آرد جو دوسر عمده برای تولید محصولات رژیمی

از آرد جو دوسر عمده برای تولید محصولات رژیمی متفاوت استفاده می‌شود. محصولات رژیمی جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی مردم کشور پیدا کرده است. باتوجه‌به زندگی مدرن و فعالیت بدنی کم در سبک زندگی جدید، استفاده از محصولات رژیمی روزبه‌روز پراهمیت‌تر می‌شود.

آرد جو دوسر یکی از مواد غذایی مغذی و سودمند است که استفاده از آن در محصولات مختلف آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب جهت مصرف در رژیم‌های لاغری و درمانی تبدیل می‌کند. کارخانجات صنایع تبدیلی برای تأمین آرد جو دوسر عمده برای تولید محصولات رژیمی خود می‌توانند با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا ارتباط بگیرند.

  • کارخانه های تولید محصولات بیکری ( کیک و کلوچه و…)
  • کارخانه های تولید محصولات ماکارونی و پاستا
  • کارخانه های تولید محصولات رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات نان های سنتی و صنعتی و رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات لبنی
  • کارخانه های تولید محصولات آرایشی بهداشتی
جو دوسر کینوا

خواص و فواید آرد جو دوسر برای پوست صورت

جو دوسر یکی از غلات قدیمی است که در بین علاقه‌مندان به ماسک‌های گیاهی بسیار معروف شده است. جو دوسر حاوی مواد مغذی متعددی است که سبب پیشگیری از بروز آکنه و افزایش زیبایی چهره می‌شود. در ادامه می‌خواهیم برایتان چندین اثر شگفت‌انگیز جو دوسر بر پوست را توضیح دهیم.

آکنه یکی از متداول‌ترین عوارض پوستی است که در اثر چربی اضافه بر روی پوست ایجاد می‌شود. جو دوسر ماده مؤثر در جذب چربی اضافه پوست می‌باشد. مقداری جو دوسر را در آب بجوشانید و اجازه دهید خنک شود. ترکیبی که به دست می‌آید یک خمیر غلیظ است که باید به‌صورت مالشی بر روی نواحی آسیب‌دیده پوست صورت خود استفاده کنید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه پوست صورت خود را با آب گرم بشویید. این روش که شبیه اسکراب می‌باشد می‌تواند آکنه و لکه موجود بر روی پوست صورت را درمان کند، سلول‌های مرده را از پوست جدا کرده و باعث شفافیت پوست شما شود.

در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از جو دوسر و عصاره آن استفاده می‌شود. بسیاری از کرم‌های مرطوب‌کننده حاوی جو دوسر هستند. فیبر بتاگلوکان موجود در این دانه سبب آب‌رسانی مضاعف پوست می‌گردد. از جو دوسر جهت درمان خارش‌های پوستی که ناشی از خشکی و تحریک‌پذیری پوست است، استفاده می‌شود. در وان حمام خود مقداری جو دوسر خام بریزید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در آن بمانید. بدون دوش گرفتن پوست بدن خود را خشک نموده و از مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. این کار سبب آب‌رسانی شدید پوست بدن و رفع التهاب‌های پوستی می‌شود.

جو دوسر

خواص و فواید آرد جو دوسر در بدنسازی

در بدن‌سازی ورزشکاران به دنبال مصرف میزان زیادی کربوهیدرات و پروتئین و کاهش چربی مصرفی خود هستند، تا بتوانند عضله‌سازی کنند. ازاین‌رو استفاده از جو دوسر که حاوی کربوهیدرات و پروتئین زیادی است گزینه مناسبی در بدن‌سازی می­باشد. وجود کربوهیدرات‌های سالم، پروتئین و فیبر در دانه جو دوسر آن را به یک ماده غذایی مؤثر در رژیم بدن‌سازی تبدیل کرده است که سبب ترمیم و رشد ماهیچه‌ها می‌شود. کربوهیدرات‌های پیچیده موجود در دانه جو دوسر سبب افزایش انرژی بدن و بیشتر شدن مدت سیری می‌شود.

در رشته بدن‌سازی استفاده از منابع غذایی حاوی پروتئین بسیار بااهمیت است. اولین انتخاب‌های بدنسازان پروتئین‌های حیوانی است، اما چنانچه بتوانند مقداری پروتئین گیاهی نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنند قادر خواهند بود رژیم سالم‌تری را تجربه نمایند. جو دوسر حاوی مقدار قابل‌توجهی پروتئین است که نیاز روزانه بدنسازان را تأمین می‌کند. شما می‌توانید از جو دوسر در میان وعده‌های غذایی و اسموتی‌های خود استفاده کنید.

فواید آرد جو دوسر پرک برای کودکان

کودکان در سنین مختلف رشد نیاز به مواد غذایی بسیار مغذی دارند که بیشترین مواد معدنی، ویتامین، پروتئین و آنتی‌اکسیدان را به بدن آن‌ها برساند. جو دوسر یا پرک آن یک انتخاب بسیار مناسب برای شروع غذای کمکی کودک است. شما می‌توانید حریره جو دوسر را با آب یا شیر تهیه نموده و به‌عنوان یکی از غذاهای کمکی کودک دلبند خود استفاده نمایید. با افزایش سن کودک می‌توانید به این ترکیب مقداری مغز گردو یا بادام و یا میوه‌هایی همچون موز و سیب اضافه کنید.

استفاده از جو دوسر در تغذیه کودک سبب افزایش انرژی او می‌شود. جو دوسر سرشار از آهن است و سبب افزایش فرایند خون‌سازی در بدن کودک می‌شود. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در جو دوسر سیستم ایمنی بدن کودک را تقویت کرده و احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی را کاهش می‌دهد.

جو دوسر

خواص جو دوسر در طب سنتی

همواره طب سنتی یکی از پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین روش‌های درمانی در بین مردم ایران بوده است. در طب سنتی استفاده از گیاهان دارویی بسیار پراهمیت است. جو دوسر یا یولاف یک گیاه دارویی محسوب می‌شود که در طب سنتی مصارف متعددی دارد.

دانه جو دوسر حاوی مقادیر قابل‌توجهی منگنز، فسفر، مس، ویتامین B1، آهن، سلنیوم، منیزیم و فیبر است که سبب توجه ویژه متخصصان طب سنتی به این دانه شده است. به‌طورکلی می‌توانیم خواص جو دوسر در طب سنتی را شامل تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان یبوست، بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق، کمک به تقویت سیستم مغز و اعصاب، کاهش‌دهنده کلسترول خون و دفع‌کننده‌ی سنگ کلیه و مثانه اشاره کرد.

خواص جو دوسر برای لاغری

جو دوسر ازجمله مواد غذایی است که به افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن کمک می‌کند. اگر از جو دوسر در صبحانه خود استفاده کنید می‌توانید یک روز پرانرژی را تجربه نمایید و از مصرف میان وعده‌های خود بکاهید. کالری موجود در جو دوسر کمتر از سایر غلات است و کربوهیدرات‌های سالم آن مدت‌زمان بیشتری شما را سیر نگه می‌دارد. برای تهیه جو دوسر مناسب تغذیه در رژیم لاغری با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *