قیمت دانه آرد پرک جو دوسر بدون واسطه

جو دوسر

استعلام قیمت آرد و پرک جو دوسر بدون واسطه در کشور را از کدام مرکز یا مراکز بدست می‌آورید؟خواص و کاربرد‌های تجاری آرد جو دوسر را می‌دانید؟ آرد و دانه جو دوسر دانیما را به چه طرق و از چه مرکزی می‌توان تهیه نمود؟ آرد جو دوسر تناژ و عمده ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی چگونه تامین می‌شود؟ قیمت خرید آرد و پرک جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی چگونه تعیین می‌شود؟

خواص جو دوسر

آرد جو دوسر بهترین جایگزین گندم بوده و هیچ گونه حساسیت و آلرژی هنگام مصرف  ایجاد نمی‌کند. این آرد امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین انواع آرد ر بازارهای تجاری تبدیل شده و برای تهیه انواع محصولات غذایی و تولید خمیر و نان، نوشیدنی و معجون، در صنعت قنادی در تهیه کیک ، پنکیک، کلوچه، و همچنین بیسکویت، تهیه انواع وعده‌ها و میان‌وعده‌ها مصارف خوراکی کاربرد دارد.

خواص جو دو‌سر و سایر مشتقات آن از جمله آرد جو دو‌سر شامل

  • کاهش کلسترول و فشارخون
  • برطرف‌کننده التهابات و خارش پوستی
  •  آرامش‌بخش و تسکین دهنده درد
  • محافظ استخوان
  •  ضد افسردگی
  • جلوگیری از یبوست
  • تقویت قوای بدنی وعملکرد روده‌ها
  •  کمک به تناسب اندام
  • جلوگیری از آسم کودکان
  • پیشگیری از انواع سرطان از جمله سرطان کلون

آرد جو دو‌سر به سبب دارا بودن شاخص گلیسمی پایین باعث حفظ تعادل قند خون شده و در درمان دیابت بسیار موثر است. در کنار همه‌ این خصوصیات آرد جو دو‌سر انرژی‌زا و مقوی نیز است که باعث کاربردهای وسیع تولیدات مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی شده است.

جو دوسر

کاربرد‌های تجاری آرد جو دوسر

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از پیشروترین گروه‌های تجاری، تولید و فرآوری محصولات فراسودمند در ایران است. ایت مجموعه  توانسته‌است در سال‌های اخیر جو دوسر ایرانی را در300هکتار در کشور برای اولین‌بار کشت نماید. محصول تولیدشده در کارخانه، فرآوری شده و با توجه به آنالیزها و کیفیت بالای محصول بسیار قابل رقابت با محصول وارداتی است.

  • کارخانه جات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه جات کیک و کلوچه
  • کارخانه جات شیرینی و شکلات
  • کارخانه جات ماکارونی و پاستا
  • کارخانه جات نوشیدنی
  • کارخانه جات سس و افزدونی و محصولات رژیمی
  • کارخانه جات تولید غذای آماده
  • کارخانه جات تولید انواع نان
جو دوسر کینوا

 با تولید این حجم از آرد و پرک جو دوسر در ایران، کارخانجات صنایع تبدیلی، فروشندگان، نمایندگان و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی دیگر نگران قیمت‌ های بالای جو دوسر و تعرفه‌های گمرک و واردات جو دوسر و چالش های این حوزه نخواهند بود. شرکت ایلیا آماده همکاری با مجموعه‌های صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، دارویی و آرایشی بهداشتی در حجم های تناژ و بسته بندی می‌باشد.

جو دوسر و صنعت آرایشی بهداشتی

 آرد جو دو‌سر در صنایع آرایشی و بهداشتی از مفید‌ترین و موثرترین مواد  تمیزکننده پوست شناسایی شده که هیچ‌گونه  عارضه‌ای ندارد، پوست را صاف و درخشان  و زیبا نموده و برای انواع آب‌رسان، مرطوب‌کننده، ماسک و تقویت‌کننده پوست و مو استفاده می‌شود. آرد جو دوسر کمی سوزاننده بوده و برای استفاده از آن، ابتدا مقداری از آن را کف دست ریخته و با کمی آب آن را به صورت خمیری نرم درآورده و با این خمیر ، پوست را به آرامی ماساژ داده و بعد آن را بشویید.

در صنعت دارو از این محصول به‌صورت عصاره، ضماد، پماد، پودر و قرص استفاده توسط کارشناسان تغذیه و در طب سنتی برای خواص درمانی و تسکین‌دهندگی استفاده می‌شود. همچنین تحقیقات خواص عصاره و دمنوش این محصول را در درمان اعتیاد ثابت نموده‌اند. کلیه خریداران جزئی و یا صاحبان مشاغل بزرگ و صنایع تبدیلی برای کاربرد‌های تجاری می‌توانند آرد جو دو‌سر را با کیفیت مطمئن و تضمین سلامت محصول از مجموعه ایلیا  خریداری نمایند.

جو دوسر

آرد و دانه جو دوسر دانیما

مجموعه ایلیا بهترین آرد و دانه جو دو‌سر تولیدی شرکت خود را با تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن و ویژه تهیه نموده و تحت برند دانیما ارائه نموده است. این محصولات را می‌توان حضورا با بسته‌بندی متنوع شفاف و غیر‌شفاف و یا به‌صورت فله و عمده با بهترین کیفیت و قیمت متعادل خریداری نمود. خرید اینترنتی آرد و دانه جو دو‌سر دانیما نیز در مجموعه تعبیه شده و متقاضیان عمده و جزئی می‌توانند این محصول را بدون واسطه و محدودیت در سفارش خریداری نمایند.

آرد جو دوسر تناژ و عمده ویژه کارخانه های صنایع تبدیلی

خریدو فروش تناژ و عمده موثرترین متد جذب مشتری و حفظ مشتریان جدید، کاهش هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری مناسب می‌باشد. آرد جو دو‌سر تناژ و عمده ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی توسط مراکز متنوعی و با قیمت مناسبی به‌ دو صورت مستقیم و غیر‌مستقیم عرضه می‌شود. با توجه به میزان و حجم سفارش کارخانه‌های صنایع تبدیلی، در نظر داشتن کیفیت محصول، در نظر گرفتن مسافت میان خریدار و عرضه‌کننده کار خرید بسیار تسهیل شده است. مجموعه ایلیا آرد جو دو‌سر تناژ را ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی را با کیفیتی مطلوب، بدون محدودیت دایره خرید و با قیمتی متعارف به فروش می‌رساند.

کینوا جو دوسر

قیمت خرید آرد و پرک جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته بندی

قیمت آرد و پرک جو دو‌سر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی توسط مراکز و نمایندگی‌های متنوع و فعال تولید‌کننده و بدون کمیسیون و پورسانت تعیین می‌شود. شرکت‌های بسته‌بندی و پخش حین خرید این محصولات باید به مرغوبیت و کیفیت ارائه محصول توسط شرکت‌ها و مراکز توزیع آن دقت لازم را مبذول داشته تا در خرید خود ضرر نکنند. این مسئله باعث شده بهترین محصول را با کیفیتی اعلا و با قیمتی کمتر از قیمت بازار تهیه کنند.

نمایندگی فروش اینترنتی آرد و پرک جو دوسر با دارا بودن پارامتر‌هایی چون قیمت‌های کاملا متنوع ، عدم حضور واسطه در زمینه پخش محصولات، ارائه بهترین کیفیت، عدم محدودیت در بخش سفارش و خرید، مشاوره و راهنمایی در حوزه خرید بهترین محور برای خریدی کاملا مناسب برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی محسوب می‌گردد.

مراکز معتبر بسیاری در شهر‌های مختلف به صورت مستقیم و حضوری نیاز شرکت‌های پخش و بسته‌بندی را تامین می‌نمایند. ایلیا جامع‌ترین مرکز خرید و فروش جو دو‌سر تناژ  در کشور به‌صورت مجازی و حضوری نیاز شرکت‌های پخش و بسته‌بندی را با قیمت مناسب و فرصت برابر فروش برای همه تامین می‌نماید.

استعلام قیمت آرد و پرک جو دوسر بدون واسطه در کشور

برای استعلام قیمت آرد و پرک جو دو‌سر در استان‌های مختلف کشور می‌توان به نمایندگی‌های فروش و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر محصول رجوع نمود. با استعلام این موارد بدون واسطه در واقع معامله مستقیم میان تولیدکنندگان محصول و متقاضیان خرد و کلان صورت می‌گیرد. از لحاظ اقتصادی می‌توان گفت لایه‌های واسطه‌گری میان تولیدکننده و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروش‌ها وجود نداشته و در این شرایط محصول آرد و پرک جو دو‌سر با قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.

مجموعه ایلیا معتبر‌ترین و بزرگترین مرکز برای استعلام قیمت انواع محصولات جو دو‌سر همچون آرد و پرک جو دو‌سر بدون واسطه در کشور بوده که با خرید از این مجموعه می‌توان محصول را با اختلاف قیمت ناچیزی و بدون حق الزحمه خریداری نمود. این مسیر کمک بسیار خوبی برای کسب و کار‌های نوپا و کوچک بوده و سود خوبی را برای همه صنایع و مشاغل مرتبط فراهم می‌سازد. 

کلیه صنایع تبدیلی، فرآوری، بسته‌بندی، برای مصارف و کاربردهای تجاری و صنعتی و هتل‌ها، کترینگ‌ها، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک و خریداران شخصی برای مصارف خوراکی می‌توانند برای خرید به مجموعه ایلیا مراجعه نموده و همکاری مناسبی را با این مجموعه تجربه نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *