قیمت خرید آرد سبوس جو دوسر فله در کشور

جو دوسر

قیمت خرید آرد سبوس جو دوسر فله در کشور چقدر است؟ انواع جو دوسر موجود در بازار غلات کشور چیست؟ سبوس جو دوسر چه خواصی دارد و از کجا تهیه می‌شود؟ آیا سبوس جو دوسر برای چاقی و یبوست مفید است؟

انواع جو دوسر در کشور

جو دوسر دانه یک گیاه علفی است که در ایران بیشتر به‌صورت وحشی و در حاشیه مزارع گندم و جو می‌روییده است. گیاه جو دوسر وحشی دانه‌ای باریک، کوچک و با طعمی تلخ و نامطبوع تولید می‌کند که نه توسط دام خورده می‌شود و نه انسان.

در ایران جو دوسر هم به‌صورت وارداتی و هم کشت داخلی در بازار غلات یافت می‌شود. جو دوسر خارجی به‌صورت دانه کامل، غله پرک شده و آرد جو دوسر وارد کشور می‌شود. محصولات وارداتی جو دوسر نسبتاً گران‌قیمت است و قیمت آن تابع تغییرات ارزش دلار می‌باشد.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در سال‌های اخیر اقدام به شناسایی ارقام پربازده جو دوسر اروپایی نموده است و با اصلاح بذر آن‌ها اقدام به کشت گیاه جو دوسر در مزارع داخلی نموده است. جو دوسر تولیدشده در شرکت ایلیا بسیار درشت، شیرین و فاقد تلخی است. این شرکت پتانسیل تأمین دانه جو دوسر با پوست، بدون پوست، بلغور جو دوسر، پرک معمولی و درشت جو دوسر و آرد آن برای صنایع تبدیلی و خریداران عمده در سراسر کشور دارد.

آرد سبوس جو دوسر فله

امروزه بسیاری از مردم توجه ویژه‌ای به مصرف محصولات آردی سبوس‌دار دارند. به دلیل این‌که سبوس غلات، به‌ویژه سبوس جو دوسر، سرشار از فیبر، مواد معدنی، املاح موردنیاز بدن و ویتامین‌های مختلف می‌باشد، استفاده از آن در تهیه نان، محصولات آردی و غذاهای مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آرد سبوس جو دوسر یکی از محصولات ارزشمند موجود در بازار مواد غذایی ایران است که مصرف آن به کاهش امراض قلبی، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های سرطان روده و ثابت نگه‌داشتن وزن کمک می‌کند. آرد سبوس جو دوسر یکی از معدود محصولاتی است که شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آن را به‌صورت فله و عمده در اختیار خریداران قرار می‌دهد. جهت تهیه این محصول ارزشمند با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.     

جو دوسر

خواص سبوس جو دوسر

غلات به‌ویژه گندم، جو و جو دوسر دارای پوسته‌ای سفت و هضم نشدنی هستند که معمولاً در فرایند فرآوری از روی دانه زدوده می‌شود. سبوس غلات دارای خواص غذایی بسیاری است که اگر مصرف آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می‌توانید از ارزش غذایی بالای آن بهره‌مند شوید.

سبوس جو دوسر حاوی مقادیر زیادی فیبر محلول است که سبب افزایش متابولیسم بدن، کاهش کلسترول بد خون و بهبود عملکرد سیستم قلبی عروقی می‌شود. این فیبر زمانی که به معده می‌رسد به‌صورت ژلاتینی درآمده و در شما احساس سیری مضاعف می‌کند؛ درنتیجه مصرف مداوم سبوس جو دوسر موجب لاغری می‌شود. علاوه بر این فیبر به طور ذاتی دشمن دیابت است. هرچقدر فیبر موجود در مواد غذایی مصرفی شما بالاتر باشد، میزان قند خون شما کاهش بیشتری خواهد داشت. ازاین‌رو مصرف سبوس جو دوسر در برنامه غذایی افراد مبتلا به دیابت یک امر توصیه‌شده می‌باشد.

سبوس جو دوسر یک ماده چسبنده است که در دیواره روده کالری موجود در غذا را به خود جذب می‌کند و مانع از ورود آن به خون می‌شود. یکی از ویژگی‌های طلایی سبوس جو دوسر وجود ماده بتاگلوکان در آن است. بتاگلوکان یک پلی‌ساکارید گلوکزی است که جزء دسته فیبرها طبقه‌بندی می‌شود. این ماده در سبوس جو دوسر سطح گلوکز خون را کاهش می‌دهد و بر حساسیت بدن به انسولین را می‌افزاید.

وجود پلی فنل در سبوس جو دوسر که یک مولکول گیاهی و از دسته آنتی‌اکسیدان‌ها است، سبب مقاومت بدن در برابر رادیکال‌های آزاد می‌شود. ازاین‌رو مصرف سبوس جو دوسر می‌تواند احتمال آسیب سلولی و ایجاد بیماری‌های مزمن را کاهش دهد.

سبوس جو دوسر را می‌توانید با شیر، ماست و یا سالاد مصرف کنید. همچنین می‌توانید این ماده اعجاب‌انگیز را در مقداری آب گرم به همراه عسل و آب‌لیمو به‌صورت ناشتا میل نمایید و از خواص فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.

جو دوسر

سبوس جو دوسر را از کجا تهیه کنیم

سبوس جو دوسر از پوسته سفت و سخت این دانه تهیه می‌شود که مواد غذایی سرشاری دارد. گاهی دانه جو دوسر را پودر کرده و در بازار به‌عنوان سبوس جو دوسر عرضه می‌کنند. پودر دانه جو دوسر خواص سبوس جو دوسر را ندارد و محصولی متفاوت است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا دانه‌ جو دوسر را از مزارع تحت پوشش خود برداشت کرده و سبوس آن را به‌صورت تخصصی از دانه جدا می‌نماید. این شرکت سبوس جو دوسر را به‌صورت آماده مصرف در بسته‌بندی و به‌صورت فله به بازار مواد غذایی ایران عرضه می‌کند. برای تهیه سبوس جو دوسر باکیفیت از شرکت ایلیا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سبوس جو دوسر برای چاقی و یبوست

چندین سال است که مصرف سبوس جو دوسر با مباحثی همچون مبارزه با چاقی و یبوست همراه شده است. سبوس جو دوسر یک ماده مؤثر بر لاغری و کنترل وزن است. متخصصان می‌گویند که با مصرف سبوس جو دوسر در معده انسان نوعی ژلاتین تولید می‌شود که مانع از اشتهای بیش از حد انسان شده و از پرخوری وی جلوگیری می‌کند. از طرفی سبوس جو دوسر منبع عالی فیبرهای محلول و نامحلول است که از مواد مؤثر بر روند لاغری هستند. مصرف به‌اندازه‌ی فیبر در هر وعده غذایی می‌تواند سبب افزایش متابولیسم بدن و کاهش میل به غذای بیشتر شود.

همان‌طور که می‌دانید یکی از بیماری‌های خطرناک شایع در جوامع امروزی سرطان کولون یا رکتوم است. این بیماری به طور معمول در افراد مسن اتفاق می‌افتد. بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف به‌اندازه‌ی فیبر در وعده‌های غذایی می‌تواند عامل مؤثری در پیشگیری از این بیماری باشد. سبوس جو دوسر سرشار از فیبر است و مصرف آن سبب جلوگیری از رشد سلول‌های سرطان‌زا در روده‌های انسان می‌شود. برای مصرف مؤثر سبوس جو دوسر می‌توانید روزانه ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری آن را بر روی سالاد یا ماست بپاشید و میل نمایید.

قیمت خرید فروش آرد سبوس جو دوسر فله در کشور

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری با خریداران عمده آرد سبوس جو دوسر فله و تناژ در کشور می‌باشد. شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت استعلام قیمت خرید و فروش آرد سبوس جو دوسر فله در کشور به‌صورت اینترنتی با کارشناسان مجرب به بخش پشتیبانی و فروش این مجموعه تماس تلفنی حاصل نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *