موارد استفاده از آرد جو دوسر در کارخانه‌های مواد غذایی

جو دوسر

موارد استفاده از آرد جو دوسر در کارخانه‌های مواد غذایی چیست؟ مرغوب‌ترین آرد جو دوسر تولیدشده در ایران را از کدام مجموعه می‌­توان خریداری نمود؟ کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر محصول مورد نیاز خود را از کدام مرکز می‌توانند تهیه نمایند؟ مصارف آرد جو دوسر چیست و چه خواصی دارد؟

آرد جو دوسر چیست ؟

جو دوسر مانند گندم، جو و ارزن بیشتر به‌صورت وحشی در مناطق آسیای غربی رشد می‌کند. احتمالاً در ابتدا مردم باستان این دانه را بیشتر به‌صورت وحشی می‌چیدند و مصرف می‌کردند. با آشنا شدن بیشتر باستانیان با کشاورزی، ابتدا در حدود ۱۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، گندم و جو به‌صورت زراعی و پرورش‌یافته و به دست انسان کشت شده‌اند. پس از آن توجه‌ها به سمت کشاورزی جو دوسر رفت. این محصول از مزارع آسیای صغیر سرچشمه گرفته و توسعه یافته است. اگرچه امروزه بیشتر در اروپا کشت می‌شود.

آرد جو دوسر یک آرد سبوس‌دار و کامل است که از آسیاب کردن دانه جو دوسر تهیه می‌شود. این آرد سرشار از مواد باارزش غذایی بالا مانند منگنز، مولیبدن، فسفر، مس، بیوتین، ویتامین B1، منیزیم، کروم و فیبر است. آرد جو دوسر را می‌توان به‌راحتی در خانه با یک مخلوط‌کن پرسرعت تهیه کرد و یا آن را از مراکز معتبر فروش آرد کامل تهیه نمود.

 جو دوسر به‌صورت طبیعی گلوتن ندارد و آرد آن نیز بدون گلوتن است. چنانچه تجهیزاتی که در فرایند فرآوری آرد جو دوسر استفاده می‌شود، از قبل به گلوتن آلوده باشد می‌تواند این آرد را نیز گلوتن­‌دار کند. برای افرادی که مایل به تهیه آرد جو دوسر بدون گلوتن هستند، ضروری است که به دنبال محصولاتی باشند که به طور خاص برچسب بدون گلوتن را دارند.

تولید آرد جو دوسر

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، پیشرو در تولید و عرضه محصولات فراسودمند به بازارهای داخلی و خارجی، تولیدکننده بزرگ آرد جو دوسر بدون گلوتن در ایران می­باشد. جهت خرید آرد جو دوسر فاقد گلوتن با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

یک فنجان آرد جو دوسر حاوی 3/68 گرم کربوهیدرات است که از این مقدار 8/6 گرم آن فیبر می‌باشد. این آرد سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده است که مصرف آن باعث افزایش و حفظ سطح انرژی در بدن شما می‌شود. تنها ۱۰ درصد از کالری موجود در آرد جو دوسر چربی است. بیشتر چربی‌های موجود در این آرد غیراشباع هستند و خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهند.

 چنانچه شما از آن دسته افراد هستید که برای تأمین پروتئین موردنیاز خود تنها به محصولات حیوانی و حبوبات توجه می‌کنید، جالب است بدانید که آرد جو دوسر نیز می‌تواند به میزان قابل‌توجهی نیاز پروتئین روزانه شما را تأمین کند. یک فنجان جو دوسر 3/15 گرم پروتئین دارد.

 از آرد جو دوسر برای تهیه محصولات فراسودمند غنی از پروتئین استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از آرد جو دوسر در انواع پنکیک‌ها، وافل، کلوچه، کیک و نان رژیمی استفاده کنید.

جو دوسر

آرد جو دوسر تولید شده در ایران

آرد جو دوسر تولید شده در این شرکت به دلیل این که در داخل ایران تولید شده است دارای قیمت تمام شده بسیار پایینی است. همچنین این مجموعه امکان تولید بلند مدت و ثبات تامین را دارد. به عبارت دیگر جو دوسر وارداتی به دلیل مشکلات واردات ممکن است چند ماه از سال داخل کشور موجود نباشد. اما جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا در تمام طول سال دارای قابل سفارش است و تامین نامحدود و دسترسی به محصول با کیفیت را برای خریداران و تولید کنندگان را فراهم می کند.

جو دوسر یکی از غلات مهم در ایران است که در بسیاری از مزارع داخل کشور کشت می‌شود. جو دوسر برداشت‌شده از مزارع در ایران برای مصرف به‌صورت دانه کامل، بلغور، پرک و آرد جو دوسر استفاده می‌شود. آرد جو دوسر خواص بسیار گسترده‌ای دارد و برای حفظ سلامتی بدن پرفایده است.

موارد استفاده از آرد جو دوسر رژیمی

 اگر از آرد جو دوسر در صبحانه خود استفاده کنید، مثلاً برای تهیه وافل یا نان غلات، کربوهیدرات‌های پیچیده و فیبر فراوانی به بدن خود می‌رسانید. درنتیجه انرژی شما بالا می‌رود و تا مدت طولانی احساس سیری خواهید کرد.از موارد استفاده از آرد جو دوسر در صبحانه، مصرف انرژی در طول روز را کاهش می‌دهد و سطح انرژی شما را برای مدت طولانی‌تر حفظ می‌کند.

 مصرف آرد جو دوسر سبب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود. مصرف مداوم محصولات جو دوسر، به‌ویژه آرد آن، سبب کاهش وزن و ثابت ماندن نرخ افزایش وزن شما می‌شود. جو دوسر یک ماده مغذی و نسبتاً کم‌کالری است و فیبر موجود در آن باعث افزایش سیری و کمک به کاهش وزن می‌شود.

 برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف آرد جو دوسر در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، باعث کاهش علائم بیماری آن‌ها و کنترل گلوکز خون می‌شود. این آرد به‌خوبی می‌تواند دیابت نوع ۲ را کنترل کند. چنانچه از آرد جو دوسر فرآوری شده و بسته‌بندی استفاده می‌کنید حتماً به اطلاعات موجود بر روی بسته‌بندی آن دقت کنید تا در زمان مناسب از آن استفاده نمایید.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشروترین مرکز ایرانی در زمینه تولید محصولات فراسودمند به‌ویژه آرد جو دوسر مرغوب می‌باشد. جهت تهیه آرد جو دوسر بسته‌بندی و عمده با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس تلفنی برقرار نمایید.

کینوا جو دوسر

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر

از موارد استفاده از آرد جو دوسر در صنایع تبدیلی می توان به کارخانه های زیر اشاره کرد که به شدت واحد های تحقیق و توسعه فعالی دارند.

آرد جو دوسر از آسیاب کردن دانه جو دوسر در دستگاه‌های مدرن به دست می‌آید. این آرد مغذی و فراسودمند می‌تواند به‌عنوان افزودنی در نان گندم و چاودار استفاده شود. علاوه بر این به‌صورت خالص می‌توان از این آرد در تهیه نان‌های رژیمی و کیک‌ها و بیسکویت‌های مغذی و سالم استفاده کرد. کارخانه‌های صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تولید فرآورده‌های آردی سالم مانند کیک‌های رژیمی، کارخانه‌های تولید نان‌های رژیمی و مغذی و تولیدی­‌های نان­‌های صنعتی خریداران عمده آرد جو دوسر در ایران هستند.

 چنانچه برای تهیه آرد جو دوسر مورد نیاز در خط تولید محصولات خود، نیاز به آنالیز محصول و دریافت نمونه محصول دارید می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تماس تلفنی برقرار نمایید. این مجموعه آماده تأمین آرد جو دوسر به‌صورت عمده و در تناژ بالا می‌باشد.

کیفیت آرد جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده تأمین آرد جو دوسر باکیفیت و مرغوب موردنیاز کارخانه‌های صنایع تبدیلی می‌باشد. آرد جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا دارای مجوزات لازم مورد تأیید سازمان غذا و دارو است. قیمت نهایی آرد جو دوسر تولیدی این شرکت مقرون‌به‌صرفه می‌­باشد و در نهایت محصولات تولیدی از آن می­‌تواند حاشیه سود مناسبی برای تولیدکنندگان داشته باشد. شما قبل از تهیه محصول نهایی خود می‌توانید درخواست دریافت نمونه محصول و آنالیز آن را نیز داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *