دانه و آرد جو دوسر خرید و فروش

جو دوسر

اطلاعات مربوط به دانه و آرد جو دوسر خرید و فروش را از کدام مرکز اینترنتی می‌توان تهیه نمود؟ آرد جو دوسر چیست و چه خواصی دارد؟ از آرد جو دوسر برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ خرید اینترنتی آرد جو دوسر به‌صورت فله از کدام سایت اینترنتی امکان‌پذیر است؟ آرد کامل جو دوسر را در ایران از کدام مجموعه خریداری کنیم؟

آرد جو دوسر چیست ؟

جو دوسر غله­­‌ای کامل است که با آسیاب کردن آن آرد جو دوسر سبوس‌دار تولید می‌شود. آرد جو دوسر نیز آردی کامل است که طعمی لطیف و شیرین دارد. این آرد بسیار مغذی و مفید است و منبع عالی فیبر غذایی است. مصرف آرد جو دوسر و محصولات آن، سطح کلسترول خون را کاهش می‌دهد. این آرد از نظر پروتئین و چربی نسبت به سایر آردها سالم‌تر است. کربوهیدرات موجود در آرد جو دوسر پیچیده و باارزش است. از آرد جو دوسر می‌توان به‌عنوان پایه دستور پخت محصولات آردی مانند پنکیک، کلوچه، بیسکوییت، وافل و نان­های رژیمی استفاده کرد.

خواص آرد جو دوسر

از آرد جو دوسر در پخت‌وپز غذاهای بسیاری استفاده می‌شود. همچنین از آن به‌عنوان ماده غلیظ کننده سس‌های مختلف نیز می‌توان استفاده کرد. اضافه‌کردن آرد جو دوسر ارگانیک به رژیم غذایی خود می‌تواند سطح سلامت بدن شما را بالا ببرد. مصرف محصولات تهیه‌شده از آرد جو دوسر شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد؛ درنتیجه کمتر به سراغ خوردن میان وعده‌های غیرضروری خواهید رفت، وزن خود را کنترل خواهید کرد و در صورت نیاز حتی وزن شما کاهش می­یابد.

  فیبر محلول و نامحلول موجود در آرد جو دوسر، احتمال ابتلا به بیماری‌های عروق کرونر قلب را کاهش داده و به افزایش سلامت قلب کمک می‌کند. این آرد حاوی بتاگلوکان است. مصرف این ماده غذایی کلسترول بد خون را کاهش می‌دهد. درواقع بتا گلوکاگون یک فیبر محلول است که خاصیت چسبندگی بالا دارد؛ درنتیجه هنگامی‌که در روده کوچک شما حرکت می‌کند کلسترول بد خون را به خود جذب کرده و مانع از جذب آن توسط بدن می‌شود.

مصرف جو دوسر و آرد آن تا حدودی سطح قند خون را کنترل می‌کند و می‌تواند به رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت یا مشکلات قند خون اضافه شود. اگر مبتلا به مشکلات مربوط به فشارخون هستید، به‌خصوص زمانی که فشارخون شما خفیف یا مرزی است، استفاده از آرد جو دوسر می‌تواند به تعادل فشارخون شما کمک کند.

جو دوسر

طریقه مصرف آرد جو دوسر

آرد جو دوسر به‌صورت طبیعی فاقد گلوتن است، اما فرایند آسیاب کردن این آرد در دستگاه‌های آلوده به گلوتن می‌تواند آرد جو دوسر را نیز آلوده نماید. چنانچه سلیاک دارید و مصرف گلوتن برای بدن شما مضر است، حتماً مطمئن شوید که آرد بدون گلوتن خریداری می‌کنید.

آرد جو دوسر طعمی لطیف و شیرین دارد و هنگام پخته‌شدن مزه کاراملی پیدا می‌کند. از آرد جو دوسر می‌توان در تهیه کلوچه‌ها، کیک‌ها، بیسکویت‌ها و نان‌های رژیمی استفاده کرد. گاهی نیز می‌توان آرد جو دوسر را با نسبت‌های مناسب با آردهای دیگر مخلوط کرد که سبب نرم‌تر شدن و سبک‌تر شدن بافت کیک و نان شما می‌شود. اضافه‌کردن آرد جو دوسر به محصولات آردی رطوبت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

آرد جو دوسر برای پوست

طب سنتی جو دوسر و مشتقات آن را به‌عنوان یک ماده مؤثر در درمان سنتی پوست می‌داند. در بسیاری از فرهنگ‌ها از آرد جو دوسر به‌صورت سنتی برای تسکین پوست‌های ملتهب استفاده می‌شود. گیاه‌شناسان از زمان باستان مصرف جو دوسر را برای بهبود بیماری‌های پوستی توصیه می‌کردند.

 آرد جو دوسر و ماسک‌های تهیه‌شده از آن می‌تواند به مرطوب شدن پوست شما و لطیف‌تر شدن آن کمک کند. همچنین چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد و لکه‌های ناشی از جای زخم یا آکنه و آبله‌مرغان را درمان می‌کند. علاوه بر این آرد می‌تواند به‌صورت موضعی استفاده شود و خارش ناشی از گزش نیش حشرات را کاهش دهد.

 ژورنال “داروها در امراض پوستی” طی یک بررسی در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که آرد جو دوسر می‌تواند ماده مؤثر در درمان پسوریازیس، درماتیت و بثورات پوستی باشد. می‌توانید آرد جو دوسر را با آب داغ ترکیب کنید تا به شکل خمیر مانند درآید. خمیر تهیه‌شده را چند دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و سپس آن را بشویید. این دستورالعمل می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب‌کننده روزانه کیفیت پوست شما را بهبود بخشد.

ماسک جو دوسر

آرد کامل جو دوسر برای اولین‌بار در کشور

آرد کامل جو دوسر ارگانیک جایگزینی فوق‌العاده برای سایر آردهای غلات است. این آرد از دانه کامل جو دوسر تهیه می‌شود و به تنوع پخت‌وپز شما کمک می‌کنند. آرد جو دوسر رطوبت بالاتری نسبت به دیگر آردها دارد و زمان استفاده از آن نیاز است که مایعات موجود در دستور پخت خود را کمتر کنید. آرد کامل جو دوسر خواص بسیار زیادی دارد و یک ماده ارگانیک عالی است که به طور طبیعی شیرین است.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای اولین‌بار در ایران اقدام به تولید آرد کامل جو دوسر نموده است. آرد کامل جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا مرغوب و بدون گلوتن است. این آرد تمام مجوزهای لازم و مورد تأیید سازمان غذا و دارو را کسب کرده و با قیمتی بسیار مناسب به بازار آرد ایران عرضه می‌شود. برای تهیه آرد کامل جو دوسر با مشاوران مجرب بخش فروش سایت ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی آرد جو دوسر

بهترین و سریع‌ترین روش خرید آرد جو دوسر، تهیه آن از وب‌سایت­های اینترنتی است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آرد جو دوسر تولیدی خود را به‌صورت اینترنتی به خریداران عرضه می‌نماید. ازآنجاکه حصول اطمینان از کیفیت آرد جو دوسر برای خریداران مهم است، این شرکت آماده ارائه نمونه محصول به اضافه‌ی آنالیز آن قبل از خرید محصول عمده می‌باشد. جهت هماهنگی برای دریافت نمونه و آنالیز محصول با کارشناسان بخش فروش سایت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

قیمت آرد جو دوسر فله

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده عرضه‌ی آرد جو دوسر به‌صورت فله و در تناژ بالا به خریداران عمده این محصول می‌باشد. قیمت آرد جو دوسر فله تولیدی این شرکت بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است و در بازارهای داخلی نمونه مشابه ندارد. کارخانه‌های صنایع تبدیلی، مجموعه‌های تولید نان و کارگاه‌های تولید بیسکویت و کیک‌های رژیمی می‌توانند جهت خرید آرد جو دوسر فله و استعلام قیمت آن با کارشناسان مجرب بخش فروش این وب‌سایت تماس حاصل نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *