فروش عمده آرد و پرک جو دوسر در ایران

کدام مرکز فروش عمده آرد و جو دوسر پرک را با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد؟ آرد و پرک جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. این دو محصول به صورت عمده و جرئی به فروش می رسد. آرد و پرک جو دوسر در تولید محصولات غذایی بسیار کاربرد دارد وکارخانه جات تولیدی و شرکت های پخش و بسته بندی، آرد و جو دوسر پرک را به صورت عمده خریداری می کنند.

محصولات جو دوسر در ایران

با گسترش مصرف جو دوسر در ایران، علاقه به تولید محصولات این غله افرایش یافت. از این رو محصولات جو دوسر دارای تنوع زیادی می باشد.

این محصولات شامل :

  • جو دوسر ایرانی
  • دانه جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • انواع جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

این محصولات به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد. برای خرید کیلویی محصولات بالا می توانید از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت اقدام نمایید.

جو دوسر

خرید عمده جو دوسر پرک کیلویی

خرید عمده جو دوسر پرک معمولا توسط شرکت های پخش و بسته بندی که جو دوسر پرک را به صورت کیلویی تهیه می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و عرضه می کنند انجام می شود. همچنین کارخانه جات صنایع تبدیلی نیز جو دوسر پرک را به صورت عمده خریداری کرده و در تولیدات خود به کار می برند. در هنگام خرید عمده جو دوسر پرک باید به نکاتی از قبیل کیفیت، مجوزات بهداشتی، یکدست و یکنواخت بودن پرک ها و … دقت نمایید.

جو دوسر پرک خارجی انگلیسی

محصول جو دوسر پرک خارجی انگلیسی از بهترین انواع جو دوسرجو پرک برای وعده صبحانه می باشد. جو دوسر پرک به صورت تولید کشور های خارجی نیز در ایران عرضه می شود.

انواع جو دوسر پرک انگلیسی از بهترین محصول جو دوسر وارداتی در ایران می باشد که توسط شرکت های واردکننده به کشور وارد می شود. قیمت جو دوسر خارجی نسبت به نمونه های داخلی بالاتر است و این تفاوت قیمت ناشی از قیمت ارز و هزینه های جانبی نظیر حمل نقل و بسته بندی می باشد.

قیمت جو دوسر پرک فله ایرانی

جو دوسر پرک در ایران نیز تولید می شود. جو دوسر پرک به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود. قیمت جو دوسر با توجه به عواملی تعیین می شود این عوامل نظیر، کیفیت جو دوسر پرک، شرکت تولید کننده، اندازه پرک ها، هزینه حمل و نقل و … می باشد. شرکت ایلیا از وارد کنندگان و تولید کنندگان جو دوسر پرک در ایران می باشد که جو دوسر پرک را با کیفیت و قیمتی تضیمن شده خدمت خریداران عزیز ارائه می دهد.

جو دوسر پرک تولید شده در این مجموعه دارای استاندارد و مجوزات بهداشتی می باشد و پرک هایی درشت را عرضه می کند. جو دوسر پرک در این مجموعه به صورت فله نیز به فروش می رسد و خریداران با توجه به نیازشان می توانند خرید خود را انجام دهند. برای اطلاع از قیمت جو دوسر پرک ایرانی می توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشید و از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب بهره مند شوید.

بسته بندی جو دوسر پرک برای پخش و بسته بندی

جو دوسر پرک به صورت فله و عمده عرضه می شود. جو دوسر پرک مورد نیاز برای بخش و بسته بندی توسط شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده تامین می شود. بسته بندی جو دوسر پرک برای پخش و بسته بندی به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی و به بالا عرضه می شود. خریداران جو دوسر پرک برای شرکت های بسته بندی می توانند با مجموعه ایلیا از تولید کنندگان جو دوسر در ایران، ارتباط برقرار کنند. جو دوسر پرک در این مجموعه دارای کیفیت و قیمت قابل قبولی است.

کارخانه جو دو سر پرک

جو دوسر پرک حاصل فرآوری دانه های جو دوسر می باشد. کارخانه های زیادی در ایران جو دوسر پرک را تولید می کنند. فراوری جو دوسر به جو دوسر پرک دارای تکنولوژی پیچیده ای است.‌ کارخانه های صنایع تبدیلی و بسته بندی از جو دوسر پرک استفاده می کنند. این کارخانه ها از خریداران عمده جو دوسر پرک می باشند.

  • کارخانه هایی نظیر شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولیدی نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • انواع کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • از خریداران جو دوسر در ایران می باشند.
  • جو دوسر پرک نیمه آماده اوتمیل

جو دوسر پرک نیمه آماده اوتمیل، صبحانه و میان وعده ای مقوی و سرشار از انرژی می باشد. این نوع جو دوسر پرک نیاز به پخت طولانی ندارند و با ترکیب کردن با مایعات مخصوصا شیر قابل مصرف می باشد.

شرکت های بسته بندی، پتانسیل بسیار خوبی برای فروش جو دوسر پرک نیمه آماده دارند. این شرکت ها با توجه به بازار گسترده فروشی که دارند می توانند با خرید عمده جو دوسر پرک نیمه آماده اوتمیل ان را در مجموعه خود بسته بندی کنند و به بازار عرضه کنند.

جو دوسر پرک ریز و درشت

محصول جو دوسر پرک ریز و درشت، شکل دیگری از جو دوسر پرک می باشند. جو دوسر ریز اندازه ذراتش کوچک می باشد و برای استفاده در صبحانه و میان وعده هایی که می خواهید به سرعت آماده شوند مصرف دارد. جو دوسر پرک درشت برای استفاده در انواع موسلی ها، اوتمیل، پروتئین بار ها استفاده می شود.

علاقه مندان و کارخانه جات صنایع غذایی با توجه به محصولی که با جو دوسر پرک می خواهند تولید کنند می توانند از انواع جو دوسر پرک ریز و درشت استفاده کنند. جو دوسر پرک ریز ودرشت از لحاظ ارزش غذایی تقاوتی ندارند و کارخانه جات می توانند با توجه به سلیقه و نوع کاربرد یکی را خریداری کنند.

فروش عمده جو دوسر دانه و پرک فله ای با سبوس

جو دوسر و پرک جو دوسر کاربرد های فراوانی در صنعت غذا و صنایع تبدیلی دارند. خرید این محصول به صورت فله در شرکت های تولید کننده و وارد کننده جو دوسر و محصولات آن امکان پذیر است.

خریداران جو دوسر به صورت دانه و پرک با سبوس جو دوسر هنگام خرید به کیفیت و درشت بودن دانه، مجوزات بهداشتی، تمیزی دانه ها و پرک جو دوسر از لحاط نبود خاک و خاشاک و موجودات اضافی بررسی شود.

شرکت ایلیا ارائه دهنده جو دوسر و‌ محصولات آن در ایران می باشد. این مجموعه از تولید کنندگان مستقیم دانه جو دوسر می باشند و محصولات جو دوسر نیز پرک با سبوس جو دوسر را نیز تولید می کند. این مجموعه واردات جو دوسر و محصولات آن نیز برعهده دارد. محصولات جو دوسر موجود در این مجموعه با توجه به این که تولید کننده مستقیم می باشد بسیار مقرون به صرفه می باشد. جو دوسر تولید شده توسط این مجموعه قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارد. شما می توانید برای خرید دانه جو دوسر و محصولات آن نظیر پرک جو دوسر و آرد جو ‌دوسر از طریق کارشناسان مجرب مرکز فروش سفارش خود را ثبت کنید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *