خرید انواع کینوا در بوشهر بسته بندی و عمده

کینوا

کینوا، دانه معروف به برنج قوم اینکاها، یکی از قدیمی­‌ترین شبه غلات است. خواستگاه اصلی این دانه با ارزش کشورهای آمریکای جنوبی است. اما با افزایش معروفیت آن در جهان، امروزه کینوا به سبد غذایی برخی از خانواده­‌های ایرانی هم راه پیدا کرده است. از این رو خرید انواع کینوا در بوشهر بسته بندی و عمده، رواج یافته است.

قیمت خرید کینوا سفید در بوشهر

دانه شگفت انگیز کینوا قدمتی 5000 ساله دارد و سرشار از مواد مغذی مختلف است. این دانه دارای پروتئین بالا، فیبر زیاد، مواد معدنی مختلف مثل منیزیوم، فسفر، آهن، روی، پتاسیم، سلنیوم، کلسیم، امگا 3 و امگا 6، ویتامین E و ویتامین­های گروه B است. به همین دلیل در بین مصرف کنندگان به خاویار گیاهی کینوا معروف شده است.

مصرف دانه کینوا هیچ محدودیت سنی و جنسیتی ندارد، می­‌توان از کینوا برای تهیه غذای کمکی کودکان و نوجوانان استفاده کرد. خانم­های باردار با مصرف روزانه کینوا می‌­توانند نیاز خود به مکمل­های آهن و کلسیم را کمتر کنند. پروتئین بالای دانه کینوا، آن را در بین طرفداران رژیم‌­های سالم خواری محبوب کرده است. کوچک بودن گرانول نشاسته کینوا آن را به دانه مورد علاقه ورزشکاران تبدیل کرده است، چرا که هیچ اثر چاق کنندگی ندارد. بیماران سلیاکی به راحتی می­توانند این دانه را در رژیم غذایی خود قرار دهند، چون برعکس گندم فاقد گلوتن است.

تا به امروز 160 نوع مختلف از برنج کینوا در جهان مشاهده شده است که معروف­ترین آنها در ایران به رنگ­های سفید، قرمز و سیاه هستند. طعم کینوا سفید رنگ مشابه برنج و گندم است، از این رو برای ذائقه مصرف کننده ایرانی بسیار مناسب­تر است. دانه کینوا سفید زود پخت است و در اکثر غذاهای پلویی، حلیم، سالاد، نان و بیسکوئیت قابل استفاده است.

تولید کینوا درجه یک با قیمت عالی!!!

در فرآوری دانه کینوا، در کارخانه ساپونین دانه از آن جدا می­شود. ساپونین ماده‌­ای صابونی است که در صورت ماندن روی دانه باعث تلخی طعم آن و کاهش کیفیت و مرغوبیت محصول نهایی می‌­شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام به عرضه دانه مرغوب و درشت کینوا در شهرهای مختلف از جمله شهر بوشهر کرده است. این مجموعه بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور است و دانه کینوا را از سراسر مزارع کشور جمع آوری و در کارخانه فراوری می‌کند. این شرکت دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت محصول در سطح کشور است و با کیفیت‌ترین دانه و آرد کینوا تولید می‌کند. قیمت کینوا سفید تولید شده در این مجموعه بسیار مناسب بوده و نه تنها مصرف کنندگان می‌توانند این محصول را با قیمت عالی در بسته بندی‌های مختلف سفارش دهند، بلکه کارخانه‌های صنایع تبدیلی نیز می‌توانند بهترین دانه کینوا سفید را با قیمت بسیار عالی در حجم‌های تناژ تهیه نمایند.

کینوا

خرید فروش کینوا قرمز در بوشهر

در بین رنگ­‌های مختلف دانه کینوا، دانه قرمز رنگ بافت نسبتا محکمی دارد که در هنگام پخت حفظ می­‌شود. استفاده از دانه قرمز کینوا در تزئیین سالادها مرسوم است. دانه کینوا قرمز صاف، بیضی و ترد است و بعد از پخت معمولا قهوه‌­ای رنگ می­شود. این دانه از نظر ارزش غذایی با دانه سفید رنگ کینوا تفاوتی ندارد، اما می‌­توان آن را از نظر میزان آنتی اکسیدان غنی‌­تر دانست. به همین سبب تاثیر دانه قرمز در پیشگیری از سرطان بیشتر از کینوا سفید است.

همچنین این دانه سرشار از فیبر محلول و غیر محلول است که با افزودن آن به سبد غذایی خود میتوانید از بروز بیماری های قلبی، دیابت نوع 2، سرطان و چاقی جلوگیری کنید.قبل از استفاده از این دانه آن را با آب گرم به خوبی بشورید. سپس آن را به آبی که در حال جوشیدن است اضافه کنید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بجوشد. بعد از تمام شدن آب، دانه کینوا قرمز آماده سرو و مصرف است. هر چند برنج کینوا قرمز محبوبیت کمتری نسبت به دانه سفید رنگ کینوا دارد، اما در اکثر فروشگاه­‌ها و هایپر مارکت­‌های فروش محصولات سلامت محور، می­‌توان آن را در بسته بندی­های مختلف پیدا کرد.

این مجموعه برای اولین بار در در کشور دانه کینوا سیاه و قرمز را در حجم عمده تولید و فراوری کرده است. این محصولات به طور کامل غیر تراریخته بوده قابل عرضه به شرکت‌های بسته بندی و پخش می‌باشد.

کینوا

تفاوت کینوا ایرانی و وارداتی

برنج کینوا بومی کشورهای آمریکا جنوبی است که بعد از افزایش محبوبیت در جهان، به اکثر کشورها از جمله ایران صادر می­شود. بذری که در ایران کشت می­شود دقیقا همان بذر مورد استفاده در مزارع آمریکای جنوبی است و هیچ تغییر ژنتیکی در آن داده نشده است. از طرفی چون کشت گیاه کینوا در ایران جدید است، آفت خاصی آن را تهدید نمی­کند و به دلیل غنی بودن دانه هیچ نیازی به تراریخته شدن آن وجود ندارد.

از مزایای بارز کینوا ایرانی می­‌توان به تازه تر بودن آن اشاره کرد. کینوا وارداتی به دلیل ماندن طولانی مدت در انبار و گمرک نیاز به افزودن نگهدارنده، سموم و آفت کش دارد. در صورتی که کینوا ایرانی به سرعت به دست مصرف کننده می­رسد و نیاز به هیچ نوع مواد نگهدارنده ندارد. همچنین قیمت تمام شده برنج کینوا ایرانی مقرون به صرفه­‌تر است و آن را می‌­توانید از مراکز و سایت­های فروش مستقیم کینوا در بوشهر و تمامی شهرهای کشور تهیه بفرمایید. کینوا موجود در این فروشگاه­ها به صورت بسته بندی و عمده می­باشد. این مجموعه بزرگترین تولید کننده و عرضه کینوا با کیفیت با مجوزات بهداشتی در ایران است و با کارخانه‌های تولیدی و شرکت‌های مختلف همکاری می‌کند علاقه مندان می‌توانند برای همکاری با این مجموعه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

عرضه کینوا در شهرهای مختلف

در سال­های اخیر به دلیل افزایش مصرف دانه­‌های مغذی و محصولات فراسودمند در ایران، شرکت­های وارد کننده مواد غذایی علاقه مند به وارد کردن انواع دانه کینوا به کشور کرده اند. از طرفی به دلیل پر بازده بودن گیاه کینوا و سازگاری آن در اکثر شهرهای ایران، کشاورزان مشتاق به کشت این محصول در مزارع خود هستند. این شرایط باعث شده است که دانه کینوا برای مصرف عمده و جزئی در شهرهای مختلف ایران عرضه گردد. فروش کینوا در ایران هم به صورت حضوری در فروشگاه­ها و هم به صورت اینترنتی در سایت­های معتبر صورت می­گیرد. این مجموعه تهیه دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی در شهرهای مختلف از جمله شهر بوشهر را هم امکان پذیر نموده است.

خرید و فروش کینوا در بوشهر

اگرچه محبوبیت خاویار گیاهی کینوا روز به روز در حال افزایش است، اما با افزایش تقاضا شاهد حضور افراد سود جو در این صنعت هستیم. خرید اینترنتی دانه کینوا می­تواند احتمال عرضه محصول بی کیفیت را افزایش دهد. از این رو لازم است برای تهیه دانه کینوا مرغوب از مراکز فروش معتبر کینوا اقدام نمایید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که در اکثر شهرهای ایران از جمله شهر بوشهر بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *