قیمت عرضه عمده آرد جو دوسر برای کارخانه‌جات

جو دوسر

قیمت عرضه عمده آرد جو دوسر برای کارخانه‌جات را می‌توانید از مجموعه تولیدکننده این محصول در کشور استعلام نموده و بهترین قیمت رقابتی را دریافت نمایید. امروزه کارخانه‌جات مختلف به‌شدت به‌دنبال تولید محصولات فراسودمند هستند.

محصولات فراسودمند دارای ویژگی‌های بسیار خاصی هستند، مانند این‌که پروتئین بالایی داشته باشند. فیبر بالا میزان املاح یا ویتامین‌ به زیادی  نسبت‌به سایر مواد غذایی دارند و محصولات فراسودمند در دنیای امروز به‌شدت مورد توجه پزشکان و متخصصان تغذیه در سراسر دنیا قرار گرفته‌است.

جو دوسر نیز مانند بسیاری از محصولات غذایی و محصولات کشاورزی یک نوع سوپر فود و غله فراسودمند محسوب می‌شود که در ادامه به بررسی خواص آن و شرایط تولید آن در ایران می‌پردازیم.

قیمت آرد جو دوسر عمده

غله جو دوسر به‌شدت مورد استقبال مردم می‌باشد. این محصول به نسبت سایر غلات و محصولات سوپر فود در دنیا شناخته‌شده‌تر می‌باشد. برخی‌ها فکر می‌کنند دانه‌ جو دوسر همان دانه جو می‌باشد، درصورتی‌که این موضوع اشتباه است.

 دانه جو نوعی غله است که دارای گلوتن می‌باشد و بسیار دانه سختی است و به نسبت کشیده و چاق می‌باشد. درصورتی‌که جو دوسر از خانواده Avena Sativa بوده و متفاوت از گونه گیاه جو می‌باشد. جو دوسر دارای دانه‌ای کشیده‌تر است و بافت بسیار نرم‌تری نسبت‌به دانه جو دارد. جو دوسر در برخی ارقام با پوشینه و در برخی ارقام بدون پوشینه است و با توجه به این‌که نوع غلاف آن بسیار متفاوت از جو می‌باشد در زمان برداشت به‌شدت کار کشاورز را راحت کرده و برداشت بسیار آسانی دارد.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا حدود یک دهه است که بر روی محصولات فراسودمند و غلات بسیار ویژه فعالیت دارد و جزو پیشروترین گروه‌های تجاری و تولیدی در کشور محسوب می‌شود. این مجموعه، جو دوسر را در استان‌های مختلف کشت کرده و محصول برداشت‌شده را به کارخانه منتقل کرده و فرآوری مناسبی را بر روی آن انجام می‌دهد. سپس دانه‌های فرآوری شده وارد پروسه آسیابانی می‌شود.

آرد کینوا

آسیابانی و پروسه آرد جو دوسر

 آسیابانی معمولی باعث از بین رفتن ارزش غذایی محصول می‌شود و می‌تواند پروتئین، نشاسته و سایر ویتامین‌های محصول را از بین ببرد و در واقع آردی که از پروسه آسیابانی معمولی به دست می‌آید، فاقد ارزش غذایی است که بسیاری از مردم این را نمی‌دانند. اما شرکت ایلیا توانسته‌است دستگاه‌های فرآوری و دستگاه‌های آسیابانی بسیار ویژه‌ای را طراحی کرده و بسازد که بتواند دانه غلات ریز و غلاتی مانند جو دوسر را به‌صورت ویژه‌ای آرد کند. این آسیابانی به‌صورت سرد بوده و باعث می‌شود، ارزش غذایی محصول در آرد حفظ شود و آردی با کیفیت و غنی از پروتئین و مواد مختلف غذایی را داشته باشیم.

آرد جو دوسر عمده برای صنایع مختلفی کاربرد دارد و شرکت ایلیا می‌تواند دغدغه تأمین آرد جو دوسر را برای بسیاری از مجموعه‌ها از بین ببرد و آرد جو دو سر عمده را با کیفیت بسیار عالی به‌همراه آنالیزهای مختلف و مجوزات لازم در اختیار این مجموعه‌ها قرار دهد. علاقه‌مندانی که تمایل دارند در حوزه آرد جو دوسر با این مجموعه همکاری نمایند می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و استعلام قیمت نمایند و یا مشاوره تخصصی را دریافت نمایند.

قیمت آرد جو دوسر عمده برای کارخانجات

بسیاری از کارخانجات در استان‌های مختلف که R@D بسیار قوی‌ دارند، تمایل دارند در روی محصولات جدید کار کنند. در واقع این مجموعه‌ها علاقه دارند، سبد محصول خود را غنی‌تر کرده و در حوزه محصولات فراسودمند ورود پیدا کنند. مردم امروز به‌شدت به‌دنبال محصولاتی هستند که ارزش غذایی ویژه‌ای داشته باشد و از شکر کمتر و چربی کمتر و کالری بالاتری برخوردار باشد. درواقع سالم و درعین‌حال فراسودمند و پروتئینی نیز باشد.

 به‌همین‌منظور در سال‌های اخیر کارخانجات صنایع تبدیلی در ایران و به‌دنبال ورود جو دوسر در محصولات خود هستند و آرد جو دوسر در حوزه محصولات بیکری در کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه و بیسکویت ویفر، ورود پیدا کرده‌است. این کارخانجات از استقبال بازار به‌شدت شگفت‌زده شده‌اند و تصمیم دارند روی محصولات متنوع‌تری از جو دوسر کار کنند. صنایع نوشیدنی هم مانند کارخانجات تولید سس و محصولات فست‌فود، مانند پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیرهای آماده نان نیز در این حوزه ورود پیدا کرده و تمایل دارند از جو دوسر استفاده کنند.

کینوا جو دوسر

کارخانه‌های ماکارونی

کارخانه‌های ماکارونی پاستا و لازانیا نیز در سال‌های اخیر به‌شدت به ورود محصولاتی مانند جو دوسر به سبد محصولات خود روی آورده‌اند. در این بین مردم به‌دنبال محصولاتی هستند که سبوس آن نیز در خود محصول وجود داشته باشد و از لحاظ ارزش غذایی بسیار غنی باشد. کارخانجات ماکارونی در حال رقابت برای محصولات جدید هستند و R@D آن‌ها بسیار در این حوزه فعال می‌باشد. صنایع مختلف لبنی و سایر صنایع تبدیلی مواد غذایی نیز هر کدام به نوبه خود بسته به ظرفیت و فعالیت R@D به تست محصولاتی با جو دوسر اقدام کرده‌اند.

 همه این کارخانجات برای تولید محصولاتی با برپای جو دوسر نیاز به تامین کننده مطمئن دارند. اگر بیست فرمولاسیون ویژه و فراسودمند از جو دوسر وجود داشته باشد، اما تأمین‌کننده مناسبی در کشور وجود نداشته باشد، تمامی کار ارزش خود را از دست می‌دهد.

 محصولی مانند جو دوسر در ایران به دو شکل وجود دارد جو دوسر ایرانی و جو دوسر وارداتی جو دوسر وارداتی به شکل دانه، پرک و آرد وارد کشور می‌شود. به دلیل بالا بودن قیمت دلار و ارز، هزینه‌های حمل‌ونقل، گمرک و ماندگاری پایین محصول، باعث می‌شود قیمت تمام‌شده محصول برای مصرف‌کننده بالا باشد و عمدتاً به‌صورت لوکس در بسته‌بندی‌های دویست و سیصد گرمی بسته‌بندی شود.

کارخانجات صنایع تبدیلی چه در حوزه بسته‌بندی و پخش باشند و چه در حوزه صنایع تولیدی نمی‌توانند بر روی تامین محصول جو دوسر وارداتی حساب کنند. در واقع در کنار قیمت بالای محصول جو دوسر وارداتی امکان تامین بلندمدت نیز برای این صنایع چالش است.

جو دوسر

تولید جو دوسر در ایران

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت و تولید بهترین و پربازده‌ترین ارقام جو دوسر خارجی در داخل کشور توانسته‌است، در کنار جو دوسر ایرانی ارقام جو دوسر وارداتی پربازده را کشت نموده و در تولید گسترده این محصول تاثیر شگرفی در ایران داشته باشد.  این محصول به دلیل این‌که تولید داخل است، هزینه‌های مربوط به جو دوسر وارداتی را نداشته و برای تولیدکننده و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و صنایع تولیدی به‌ویژه نان بسیار صرفه اقتصادی دارد. در کنار قیمت بسیار مناسب، تامین بلندمدت محصول هم آیتم بسیار مهمی است. این‌که در هر زمان از سال تولیدکننده بتواند به ماده اولیه دسترسی داشته باشد و بتواند با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت محصول خود را تامین نماید.

آرد جو دوسر را از کجا بخرم ؟

خریداران آرد جو دوسر به دو گروه تقسیم می‌شوند، خریداران خرد و عمده. خریداران خرد عموماً افرادی هستند که برای مصرف خانگی محصولات جو دوسر را خرید می‌کنند. این محصولات با توجه به این‌که شرایط بسته‌بندی را دارد، با قیمت بالاتری عرضه می‌شود و برای مصرف‌کننده نهایی تهیه شده‌است.

جو دوسر به‌صورت عمده یا تناژ معمولاً به‌صورت فله خریدوفروش می‌شود و عمدتاً برای عطاری‌ها کارخانجات صنایع تبدیلی تولیدی‌ها شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌باشد. معمولاً مجموعه‌هایی که به‌صورت عمده جو دوسر را خریداری می‌کنند، در ابتدا نمونه دریافت می‌کنند و با توجه به آنالیزهایی که از نمونه دریافت می‌کنند، می‌توانند سفارش خود را ثبت نمایند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در حوزه ارائه محصول جو دوسر باکیفیت و با آنالیز ایرانی بسیار درشت و شیرین و بدون تلخی، می‌تواند با مجموعه‌های داخلی و خارجی همکاری نماید.

 علاقه‌مندانی که برای مصرف نهایی نیاز به این محصول دارند می‌توانند سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرند و مجموعه‌هایی که به‌صورت تناژ و عمده خریداری می‌کنند، می‌توانند با سفارش نمونه و بررسی و دریافت آنالیزهای مختلف آزمایشگاهی محصول خود را سنجیده و براساس کیفیت سفارش خود را ثبت نمایند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *