تولید انواع ماسک گیاهی با آرد جو دوسر

کینوا

چرا امروزه تولید انواع ماسک گیاهی با آرد جو دوسر رواج پیدا کرده است؟ ماسک‌هایی که از طریق جو دوسر تهیه می‌شوند چه خواصی دارند و چه مزیت‌هایی برای پوست دارد؟ با توجه به چه دلایلی افراد ترجیح می‌دهند از ماسک جو دوسر که یک محصول گیاهی است، به جای ماسک‌های شیمیایی استفاده کنند؟

تولید ماسک صورت با آرد جو دوسر

معمولاً ماسک‌هایی که در آن ها از ترکیبات جو دوسر استفاده می‌شود، برای بهبود سلامت پوست محبوب و کارساز می‌باشند. به‌طور عمده جو دوسر درکنار این که می‌تواند یک غذای محبوب و با ارزش غذایی بالا باشد، برای حفظ سلامت پوست نیز کاربردهای زیادی دارد. ماسک جو دوسر که برای صورت استفاده می‌شود از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند و حتی به عنوان یک پاک‌کننده قوی و کاملاً طبیعی عمل می‌کند.

همه کسانی که از ماسک صورت حاوی جو دوسر استفاده می‌کنند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات مثبت و شگفت انگیز آن را مشاهده کرده اند. پس به طور کلی جو دوسر در تولید ماسک‌های محافظت پوست و صورت بسیار پر اهمیت است و تولیدکنندگان مختلف می‌توانند آرد جو دوسر مورد نیاز در این صنعت را از طریق شرکت ایلیا خریداری نمایند. می‌توان گفت که آرد جو دوسر مورد استفاده در این صنایع باید به لحاظ بهداشتی تایید شده باشد، پس مشاوره و خرید از مجموعه ایلیا بهترین گزینه است.

ماسک جو دوسر برای چروک و لک صورت

یکی از تاثیرات ویژه ماسک جو دوسر در رفع چروک و لک‌های صورت است. همان طور که می‌دانید استفاده از جو دوسر برای پوست می‌تواند به رفع و پیشگیری از آکنه جلوگیری کند. همچنین ماسک‌های تهیه شده از جو دوسر خاصیت ضد چروک و ضد پیری دارند و کسانی که در دراز مدت از این ماسک‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور طبیعی از پیری زودرس پوست و ایجاد آکنه و لک جلوگیری نمایند. این ماسک هم به صورت کارخانه‌ای قابل تهیه است و هم به شکل خانگی و با استفاده از مواد غذایی مغذی دیگر می‌تواند آماده شود.

ماسک آرد جو دوسر برای روشن شدن پوست

همانطور که می‌دانید ماسک تهیه شده از آرد جو دوسر خواص ویژه و منحصر به فردی دارد و بسیاری از افراد بر این باور هستند که ماسک صورت جو دوسر یک معجزه بزرگ برای پوست محسوب می‌شود.

از جمله خواصی که برای این محصول ارزشمند می‌توان نام برد این است که به روشن شدن و آبرسانی پوست کمک می‌کند. مصرف آن منافذ باز پوست را از بین برده و چربی پوست تنظیم می‌گردد. به این ترتیب اگر در زمان طولانی و به صورت مرتب از آن استفاده گردد می‌تواند تاثیرات مثبت و مناسبی را از خود نشان بدهد.

ماسک جو دوسر برای پوست خشک

خوشبختانه طی تحقیقات گسترده‌ای که انجام شده است جو دوسر علاوه بر مصرف خوراکی، در صنایع آرایشی بهداشتی نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند به روش‌های طبیعی و با محصولات گیاهی پوست خود را درمان کنند و از آن مراقبت نمایند.

ماسکی که از طریق جو دوسر حاصل می‌شود خاصیت بسیار ویژه‌ای دارد که از جمله این خواص ارزشمند می‌توان به رفع خشکی پوست اشاره کرد. چرا که دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و استفاده از آن برای افرادی که پوست خشک دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

افراد زیادی وجود دارند که در منزل به شکل خانگی با ترکیبات گوناگون ماسک جو دوسر تهیه می‌کنند، پس اگر در کنار جو دوسر از محصولاتی که بتواند رطوبت پوست را حفظ کند استفاده گردد، می‌توان یک ماسک جو دوسر مناسب پوست‌های خشک تهیه کرده و در زمان کوتاهی تاثیرات مثبت آن را مشاهده نمود.

جو دوسر

ماسک آرد جو دوسر برای چاقی صورت

اگرچه بسیاری از افراد در مصارف خوراکی آرد جو دوسر را به شکل یک محصول رژیمی مصرف می‌کنند، اما افراد زیادی هستند که از ماسک جو دوسر برای چاقی صورت نیز استفاده می‌نمایند. به طور عمده لاغری صورت یکی از نکات آزاردهنده برای زیبایی محسوب می‌گردد. یکی از خواص ارزشمند جو دوسر آبرسان بودن آن می‌باشد.

پس با توجه به خاصیت آبرسان بودن باعث چاقی صورت و پر شدن تدریجی گونه‌ها می‌گردد. افراد مختلف می‌توانند ماسک جو دوسر را با کمک ترکیبات مختلف به صورت خانگی آماده نمایند و با مصرف آن باعث آبرسانی به پوست و همچنین چاقی صورت گردند.

فروش دانه و آرد جو دوسر برای تولید محصولات بهداشتی

با توجه به اینکه شناخت افراد و صنایع گوناگون نسبت به دانه و آرد جو دوسر در حال افزایش است، استفاده از آن درکنار موارد خوراکی در تولید محصولات بهداشتی نیز جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده است. تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در کشور و در تمام جهان به دنبال افزایش کیفیت و در نهایت افزایش فروش محصولات خود هستند و ترجیح می‌دهند از محصولات مغذی و ترجیحاً گیاهی استفاده کنند.

دانه و آرد جو دوسر یکی از این محصولاتی است که باعث افزایش کیفیت محصولات بهداشتی می‌گردد و انواع کرم‌های مراقبتی پوست، کرم‌های مراقبت کودکان، ماسک‌های محافظتی، انواع شامپو و … از طریق این محصولات در حال تولید می‌باشد. شرکت ایلیا عرضه‌کننده دانه و آرد جو دوسر است و این محصول را برای تولید محصولات بهداشتی عرضه می‌کند.

پس اگر از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی هستید و به دنبال سودآوری بیشتر و نتایج مثبت هستید، پیشنهاد می‌کنیم دانه و آرد جو دوسر مرغوب و با کیفیت را از طریق شرکت ایلیا خریداری نمایید.

قیمت فروش محصولات جو دوسر غیر تراریخته

محصولات جو دوسر محصولات ویژه و حساسی هستند که باید به لحاظ سلامت و بهداشت مورد تاییدیه‌های لازم قرار بگیرند. این محصول باید به شکل غیرتراریخته، آماده و عرضه شود چرا که مصرف این محصولات به طور مستقیم با سلامت افراد و مصرف کنندگان در ارتباط است.

شرکت ایلیا انواع محصولات مرتبط با جو دوسر را طی فراوری‌های مناسب و بهداشتی آن‌ها را آماده عرضه و فروش می‌کند. درکنارتمام موارد، قیمت‌های مناسبی را نیز برای محصولات جو دوسر غیر تراریخته خود در نظر گرفته است؛ چراکه تولید‌کننده صفر تا صد تمام مراحل مرتبط با این محصولات می‌باشد و افراد واسطه و دلال در این میان حضور ندارند.

برای استعلام قیمت فروش محصولات جو دوسر غیر تراریخته می‌توانید از طریق کارشناسان مجموعه ایلیا اقدام کنید و اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را دریافت نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *