فروش جو دوسر برای تولید های نان در کشور

کینوا جو دوسر

محل فروش جو دوسر عمده و بسته بندی برای تولید های نان در کشور را می‌شناسید؟ خرید جو دو سر کیلویی وارداتی و ایرانی از کجا و چگونه صورت می‌گیرد؟ قیمت جو دوسر فله برای تولید نان به چه عواملی وابسته است؟ انواع روش‎‌های خرید آرد جو دوسر به کارخانه های صنایع تبدیلی کدامند؟  آیا از نحوه خرید جو دوسر پرک عمده برای تولید محصولات رژیمی  اطلاعاتی دارید؟

محل فروش جو دوسر عمده و بسته بندی

فروش جو دوسر، از خدمات قابل ارائه به‌صورت حضوری و مجازی  بوده که قیمت مناسب این محصول با توجه به عدم حضور واسطه و کمسیون می تواند بهترین حاشیه سود را برای فعالان این حوزه فراهم آورد. جو دوسر در بازار و محل‌های فروش با انواع گوناگون پرک، پوست‌کنده، کامل صبحانه، آرد، بلغور، پودر جوانه و سبوس عرضه می‌شود.

محل فروش جو دو‌سر بسته‌بندی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک، مرکز فروش غلات، نانوایی‌هاو یا یک فروشگاه اینترنتی معتبر بوده، که محصول را به‌صورت کیلویی و گرمی ارائه می‌دهند. این بسته‌بندی‌ها از لحاظ شکل ظاهری، اندازه، حجم، قیمت و برند با هم متفاوت هستند. در خرید اینترنتی جو دو‌سر بسته‌بندی محصول بدون واسطه و محدودیت زمانی و مکانی در اختیار خرده‌فروشان و خریداران جز قرار می‌گیرد..

شرکت‌های تجاری و بازرگانی، مراکز توزیع و پخش، نمایندگی‌های فروش صنایع تبدیلی و فروشگاه‌های مجاز اینترنتی متفاوت محل‌های فروش جو دو‌سر عمده بوده که نیازهای تناژ و فله مراکز بزرگ را تامین می‌نمایند. خریداران جزئی، صاحبان کسب‌ و کارهای بزرگ و صنایع تبدیلی می‌توانند انواع  جو دوسر را به‌صورت بسته‌بندی و عمده از مجموعه ایلیا با کیفیت و قیمت عالی بدون محدودیت و هزینه‌های اضافی خریداری نمایند. برای خرید و فروش آرد جو دوسر برای تولید می توانید با بخش مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید جو دو سر کیلویی وارداتی و ایرانی

خرید جو ‌دو‌سر کیلویی با قیمتی عالی و با توجه به خواص و فواید متنوع آن به‌منظور استفاده در تمامی وعده‎‌ها و میان‌وعده‌ها صورت گرفته و در دو نمونه وارداتی و ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت جو دو‌سر وارداتی نسبت به نوع داخلی تقریبا مشابه بوده، اما قیمت آن با توجه به نرخ ارز و هزینه‌های گمرکی و حمل بالاتر است.

خرید جو دو‌سر کیلویی وارداتی و ایرانی در مراکز فروش، سوپر‌مارکت‌ها، انواع خرده‌فروشی‌های سطح شهر و  صفحات مجاز اینترنتی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب صورت می‌گیرد. این محصول در انواع متنوع، به‌صورت بسته‌بندی مختلف و شکیل، تحت برند‌های گوناگون عرضه می‌شود. بسته‌بندی جو دو‌سر را از ناخالصی، ضربه، رطوبت، گرما، خراب شدن و سایر عوامل محیطی محافظت نموده و ماندگاری آن‌را بالا می‌برد.

برای خرید انتخاب بسته‌های بزرگتر به صرفه‌تر بوده چون قیمت تمام‌شده کمتری نسبت به نمونه کوچک دارد. برای دریافت مشاوره جهت خرید محصول جو دو‌سر کیلویی وارداتی و ایرانی متناسب با تقاضای خود به‌صورت حضوری و اینترنتی می‌توانید از مجموعه ایلیا کمک گرفته و خریدی ایمن و بدون ریسک را تجربه نمایید.  ضمنا کارشناسان مجموعه پاسخ‌گوی سوالات شما سروران پیرامون خرید، فروش، تغذیه و همکاری دوجانبه هستند.

جو دوسر

قیمت فروش جو دوسر فله برای تولیدی نان

به‌هنگام تولید نان مهمترین مسئله تهیه آرد از مواد اولیه با‌کیفیت و مرغوب است. بنابراین مرغوبیت جو دو‌سر در اینجا حائز اهمیت بوده و باید محصول را از مرحله کاشت تا برداشت و پس از آن زیر نظر داشته تا آردی مرغوب به‌دست آید. آرد جو دو‌سر از آسیاب دانه جو دو‌سر تهیه شده و برای تولیدی‌های نان این مراحل بسیار مهم هستند. قیمت جو دوسر فله نسبت به نمونه خرد و بسته‌بندی‌شده به نفع دو طرف معامله ( خریدار و تولید‌کننده ) از جهت  قیمت پایین‌تر خریداری، می‌باشد.

ایران یکی از کشور‌های تولید‌کننده جو دو‌سر و هر یک از محصولات مشتق آن به شمار رفته و پتانسیل تولیدی مناسبی دارد، بنابراین  قیمت فروش  محصول جو دو‌سر در کشور در حد تعادل است. قیمت فروش جو دو‌سر در نمایندگی‌ها و شرکت‌های توزیع و پخش به دلیل شرایط متفاوت کاشت و برداشت، بوجاری و کیفیت متفاوت هستند. در این نمایندگی‌ها قیمت فله جو دو‌سر بر مبنای یک‌کیلو و متناسب با حجم خریداری‌شده تعیین می‌گردد.

فروش آرد جو دوسر برای تولید کارخانه های صنایع تبدیلی

در سال‌های اخیر اهمیت آرد جو دو‌سر در تولید محصولات مختلف توسط کارخانه‌های صنایع تبدیلی بیشتر نمایان شده است. به همین دلیل فروش عمده آرد جو دوسر بیشتر شده و شرکت‌های تولید‌کننده، پخش و فروشگاه‌های بسیاری این محصول را برای انواع کارخانه‌ها  با قیمت مناسب و با کیفیت متنوع تدارک دیده‌اند.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشرو ترین شرکت تولید جو دوسر در ایران که برای اولین بار در کشور توانسته است ارقام جو دوسر پر محصول را شناسایی و اصلاح کرده و در سطح 300 تا 500 هکتار از بهترین زمین های دیم و آبی کشت نماید. محصول تولید شده در کارخانه فراوری شده و بعد از فراوری وارد پروسه آسیابانی می شود.

کینوا جو دوسر

دستگاه های خاصی که شرکت ایلیا برای آرد کردن محصول استفاده می کند بسیار ویژه است. در واقع آرد کردن در این دستگاه ها نه تنها باعث بالا رفتن دمای دانه و سوختن نشاسته و مواد مغذی جو دوسر نمی شود بلکه باعث می شود ارزش غذایی محصول حفظ شده و با کیفیت بالایی ارائه شود. 

آرد تولید شده در این مجموعه دارای آنالیزهای کیفی بسیار بالایی است و در حجم های تناژ های بالا عمده قابل عرض به انواع کارخانه های تولید مواد غذایی، صنایع غذایی و بیکری و نانوایی ها برای تولید نان و محصولات رژیمی سالم می باشد. برای مشاوره با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

کارخانه‌های صنایع تبدیلی می‌توانند آرد جو دو‌سر مورد نیاز خود را صورت مستقیم و یا غیر‌مستقیم با قیمت متنوع خریداری نمایند. البته نکته با اهمیت قیمت پایین‌تر آرد جو دو‌سر در خرید مستقیم برای عدم پرداخت کمیسون به واسطه، سایر هزینه‌های خدمات و ارزش افزوده محصول می‌باشد. این خرید می‌تواند در بستر اینترنت و با حذف هزینه‌های اضافی رفت و آمد، شلوغی، حذف محدودیت سفارش و در هر لحظه و هر مکانی صورت پذیرد.

جو دوسر

خرید فروش جو دوسر پرک عمده برای تولید محصولات رژیمی

خرید و فروش جو دو‌سر پرک عمده در سراسر کشور براساس میزان تقاضا و عرضه صورت گرفته و  بهترین نمونه‌‌های ایرانی و وارداتی را می‌توان در انواع بازار‌ها مشاهده نمود. نمایندگی توزیع و پخش جو دو‌سر پرک و شرکت‌های تولید‌کننده دروازه خرید و فروش عمده و بی‌واسطه محصول هستند. کارخانجات بزرگ محصولات رژیمی می‌توانند جو دوسر و محصولات آن را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب از بزرگترین تولید کننده جو دوسر در کشور سفارش دهند.

برای پایین آوردن ریسک خرید و فروش، استفاده از اینترنت روشی هوشمندانه و ایمن به ‌جهت تسویه حساب اینترنتی و حذف مشکلات فروش نسیه، امکان خرید و فروش در 7 روز هفته و 24 ساعته، مقایسه کیفیت و قیمت جو دو‌سر نمایندگی‌های مختلف است. مجموعه ایلیا خرید و فروش عمده جو دوسر پرک ایرانی و خارجی با قیمت استثنایی برای تولید محصولات رژیمی و بدون قند را از طریق ارتباط با کارشناسان متخصص  فراهم آورداست.

کلیه رستوران‌ها، غذاخوری ها، موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی، انواع مراکز تولید نان و محصولات رژیمی که خریدارن تناژ جو دو‌سر بوده و مصرف‌کنندگان خانگی که خریداران کیلویی و خرد  این محصول به حساب آمده، می‌توانند برای همکاری در همه‌زمینه‌های خرید، فروش، تغذیه و … با مجموعه ایلیا در تماس باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *