فروشگاه جو دوسر پرک غیر تراریخته عمده

جو دوسر

در این فروشگاه جو دوسر پرک و آرد و دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست عمده و غیر تراریخته را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب و در حجم‌های مختلف بسته‌بندی فله و تناژ با بهترین کیفیت سفارش داده و در شهر مد نظر خود تحویل بگیرید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از پیشروترین گروه‌های تولیدی و تجاری جو دوسر در کشور است. این مجموعه توانسته‌است جو دوسر را در سطح 300 هکتار در کشور تولید نموده و در اختیار تولیدکنندگان داخلی در حوزه صنایع تبدیلی پخش و بسته‌بندی قرار دهد.

آیا جو دوسر تراریخته است؟

 برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که آیا جو دوسر تراریخته ‌است یا نه؟ در بحث جو دوسر باید به این‌موضوع اشاره کنیم که بسیاری از غلات و شبه غلات به دو صورت اصلاح و تولید می‌شوند. اگر ژنی وارد گیاه شود یا از گیاه خارج شود محصول به‌صورت تراریخته درمی‌آید و معمولاً برای محصولاتی مانند سویا و دانه‌های روغنی که مصرف بسیار بالایی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار برای افزایش سطح تولید در هکتار استفاده می‌شود.

در مورد جو دوسر باید به این‌موضوع اشاره کرد که شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بعد از بررسی‌های بسیار در دهه اخیر، به بررسی ارقام مختلف و واریته‌های جو دوسر در کشورهای گوناگون پرداخته‌است. این مجموعه در خلال تحقیقات گسترده خود به یکسری ارقام پر بازده جو دوسر رسیده‌است که فرآوری بسیار آسانی دارد. این محصولات بعد از انتخاب توسط این شرکت در مناطق پایلوت در استان‌های مختلف ایران مورد کشت‌وکار آزمایشگاهی قرار گرفت و بازدهی و عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رساند.

 یکی از آیتم‌های مهمی که شرکت ایلیا برای انتخاب واریته‌های مدنظر خود قرار داده‌است بحث تراریختگی است. واریته‌هایی که این شرکت اقدام به ورود و تولید بذر آن‌ها در داخل کشور کرده‌است، غیر ترا ریخته می‌باشد. این‌موضوع یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بر سلامت مردم و سلامت محصولات تولیدی تاثیرگذار باشد. محصولات تولید شده از جو دوسر مانند پرک و آرد تولیدی، شرکت ایلیا به‌طور کامل غیرتراریخته بوده و قابلیت عرضه به‌صورت خام در فروشگاه‌های مختلف و شرکت‌های بسته‌بندی و پخش در سراسر کشور را دارد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک غیرتراریخته

جو دوسر پرک وارداتی به‌علت این‌که دارای هزینه‌های واردات مانند هزینه گمرک حمل‌ونقل و هزینه‌های مربوط به ارز می‌باشد. جو دوسر پرک ایرانی تولید شرکت ایلیا که غیر تراریخته‌است، هم به‌صورت پرک درشت هم به‌صورت پرک ریز در بازار وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند استعلام قیمت موردنظر خود را از این مجموعه داشته باشند و در صورت تمایل نمونه درخواستی خود را سفارش دهند.

قیمت جو دوسر پرک فله در فروشگاه

قیمت جو دوسر پرک فله به نسبت جو دوسر پرک بسته‌بندی دارای قیمت کمتری می‌باشد. محصولات کشاورزی به‌صورت فله به‌طورکلی قیمت پایین‌تر از حالت بسته‌بندی دارد. هزینه‌های بسته‌بندی نایلون یا کارتون، در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش پیدا کرده و برای مجموعه‌های مختلف هزینه‌های سرباری را ایجاد کرده‌است. لذا کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که به‌صورت فله و تناژ جو دوسر را خریداری می‌کنند. معمولاً در کیسه‌های خاصی که نفوذ گرما و رطوبت ندارد، محصول خود را از شرکت ایلیا دریافت می‌کنند. مجموعه‌هایی که به‌صورت خرده‌فروشی کار می‌کنند نیز در بسته‌بندی‌های پلمپ که به نسبت هزینه بالاتری دارد می‌توانند محصول خود را از شرکت دریافت نمایند.

خرید آرد جو دوسر عمده

 آرد جو دوسر در شرکت توسعه تجارت ایلیا بسیار ویژه تولید می‌شود. دستگاه‌های آسیابانی این مجموعه غلات دانه ریز و محصولاتی مانند جو دوسر را می‌تواند به‌صورت سرد آرد کرده و ارزش غذایی محصول آرد را حفظ می‌کند و مانند سایر آسیابانی‌های عادی در بازار، ارزش غذایی محصول را از بین نمی‌برد و آن را نمی‌سوزاند.

 آرد جو دوسر تولیدی این مجموعه به‌صورت عمده و تناژ و به‌صورت خرد و بسته‌بندی وارد بازار می‌شود. معمولاً کارخانجات صنایع تبدیلی، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی تولیدی‌های نان و محصولات رژیمی و فراسودمند آرد جو دوسر را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند. همه این مجموعه‌ها می‌توانند از شرکت ایلیا نمونه و آنالیزهای مربوط به محصول را دریافت کنند. بعد از تأیید محصول سفارش خود را ثبت نموده و محصول باکیفیتی را تهیه خریداری کنند. همچنین این مجموعه به دلیل این‌که تولیدکننده جو دوسر در داخل کشور است امکان تامین نامحدود محصول با کیفیت بسیار بالا را دارند.

جو دوسر

جو دوسر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

 دانه جو دو سر نسبت‌به سایر غلات کمی نرم‌تر است و تایم پخته کمی دارد. معمولاً دانه جو دوسر را در سوپ‌ها استفاده می‌کنند و نیاز دارد که چند ساعتی دانه را خیس کنیم. ولی جو دوسر پرک بعلت این‌که حالت نیمه آماده دارد، می‌تواند در انواع غذاها مانند سوپ‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. معمولاً ده تا یک ربع نهایتاً سوپ و آش موردنظر آماده‌است. همچنین می‌توان در انواع پوره ها و سایر غذاها و دسر ها نیز از جو دوسر پرک استفاده کرد. زمان تایم پخت بسیار پایینی دارد و لعاب به‌شدت عالی و فوق‌العاده‌ای در غذا ایجاد می‌کند و در انواع غذاها نیاز به افزودن آرد نمی‌باشد.

جو دوسر

فروشگاه جو دوسر پرک صبحانه

جو دوسر پرک صبحانه کمی متفاوت از جو پرک عادی می‌باشند جو دوسر پرک صبحانه به‌علت این‌که در پروسه آماده‌سازی کمی حرارت می‌بیند و فرآوری شدیدی بر روی آن انجام‌ می‌شود، بسیار نرم و کمی باریک‌تر و ریزتر از جو دوسر پرک درشت می‌باشد. اما به‌علت این‌که به‌صورت نیمه آماده درمی‌آید، می‌تواند به‌صورت تازه خوری مورد استفاده قرار بگیرد.

 اغلب می‌توان جو دوسر پرک صبحانه را به همراه ماست یا شیر خام و و حتی آب‌میوه مخلوط کرد و بعد از مدت زمان کمی که لعاب خوبی داد و حجیم شد، می‌توان آن را با اقسام مغزهای آجیلی و یا میوه‌های خشک مورد استفاده قرار داد. همچنین پرک صبحانه در انواع دسرها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کودکان نیز می‌توان انواع غذاهای سریع و دسرهای مختلف را تهیه نمود.

 علاقمندان به محصولات جو دوسر ایرانی که در داخل کشور تولید شده‌اند و قیمت مناسبی دارند، می‌توانند با این مجموعه در ارتباط بوده و محصول خود را به‌صورت عمده، فله و تناژ و یا به‌صورت بسته‌بندی ویژه مصرف خانگی در سراسر کشور و استان‌های مختلف ایران سفارش داده و از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *