فروش آرد و پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی در تهران

جو دوسر

فروش آرد و پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی در تهران چگونه است؟ قیمت آرد جو دوسر در بازار بر اساس کدام ملاک‌ها تعیین می‌شود؟  انواع محل فروش پرک جو دوسر کدامند؟ کدام مرکز امکان خرید جو دوسر پرک عمده دانیما را فراهم ساخته است؟

قیمت آرد جو دوسر در بازار

انواع آرد در دسته بندی‌های کیفیتی متعددی قرار گرفته و آرد جو دو‌سر یکی از مناسب‌ترین نمونه‌ها برای تولید بسیاری از محصولات به شمار می‌رود. این آرد از تمامی مشخصه های کیفیتی برخوردار می‌باشد. هر یک از خریداران می توانند در صورت نیاز نسبت به دریافت قیمت آرد جو دو‌سر به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری اقدام نمایند.

آرد‌جو دو‌سر در کیفیت و تنوع زیاد تحت‌ برند‌های مختلف به‌صورت بسته‌بندی در اوزان و سایز  مختلف و یا به‌صورت عمده و فله در بازار به‌فروش می‌رسد. قیمت بر این اساس و نوع شیوه عرضه تنوع داشته و اشراف بر قیمت هر کدام و شرایط بازار می‌تواند یک خرید بدون ریسک را برای متقاضی فراهم سازد. در خرید فله و عمده قیمت‌ها به طور قابل توجهی نسبت به نوع بسته‌بندی و خرد کاهش می‌یابد. خرید و فروش جو دوسر در تهران و سایر شهر ها از نمایندگی پخش اینترنتی و حضوری امکان خرید بدون ریسک، بدون واسطه و سودآور را  مهیا ساخته  است. مسئله دیگری که بر قیمت آرد جو دو‌سر تاثیرگزار است نمونه ایرانی و خارجی این آرد است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشرو ترین شرکت کشت، تولید و فراوری جو دوسر در ایران است. این مجموعه برای اولین بار در کشور در سطح 300 هکتار کشت جو دوسر و ارقام بدون پوست و پر بازده را انجام داده و محصولی بسیار باکیفیت به همراه آنالیز های بهداشتی در بازار عرضه کرده است. قیمت این محصول بسیار مناسب و پایین تر از جو دوسر وارداتی می باشد ولی از لحاظ آنالیز های کیفی و کمی کاملا برابری می کند. علاقه مندان برای خرید جو دوسر ایرانی و وارداتی در حجم های تناژ و حجم های کم و بسته می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشند.  

جو دوسر

محل فروش پرک جو دوسر در تهران

با توجه به رشد جوامع بشری محل‌های فروش نیز متنوع شده‌اند. محل فروش می‌تواند حقیقی و مجازی بوده که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند. در محل حقیقی هر دو نفر خریدار و فروشنده حضور تام داشته و این محل می‌تواند از یک فروشگاه، سوپر‌مارکت، مراکز زنجیره‌ای، تا نمونه‌های بزرگتر شامل بازار یا مراکز توزیع و پخش عمده و تناژ باشد. در این خرید انواع جو دو‌سر پرک در کیفیت متنوع و با بسته‌بندی مختلف و یا به‌صورت فله و عمده با قیمت مناسب به‌فروش می‌رسد.

محل فروش مجازی در بستر اینترنت و به‌صورت آنلاین صورت گرفته و مزایای خاص خود از جمله عدم حضور واسطه، عدم محدودیت سفارش، قیمت‌های رقابتی، عدم محدودیت مکان و زمان و عدم هزینه رفت و آمد و …. را دارد.  مجموعه ایلیا با به‌کارگیری هر دو نوع محل فروش امکان خرید جو دو‌سر پرک با کیفیت و با قیمت مناسب را برای متقاضیان فراهم آورده است. بنابراین خریداران می‌توانند متناسب با میزان خرید خود از مزایای هر کدام از این موارد استفاده نموده و ضمن خرید از مشاوره کارشناسان مجموعه بهره گیرند.

خرید جو دوسر پرک عمده دانیما

جو دو‌سر پرک را می‌توان به صورت عمده یا به صورت جزئی خریداری نمود. باید توجه داشت که خرید عمده این محصول بسیار با صرفه‌تر می‌باشد. مجموعه ایلیا جو دو‌سر را بعد از برداشت با توجه به دانش روز کارشناسان خود و به کمک دستگاه‌ها یروز به صورت پرک شده در آورده و روانه بازار نموده است. این مجموعه تائیدیه کیفیت و سلامت را از سازمان‌های مربوطه و استاندار داشته و تحت برند دانیما ارائه شده است. برای خرید و فروش جو دوسر عمده در تهران و سایر شهر ها این محصول خریداران مراکز پخش و توزیع ، کارخانجات صنایع غذایی، بسته‌بندی و … می‌توانند با کارشناسان مجموعه ارتباط گیرند.

جو دوسر

خرید فروش جو دو سر کیلویی

قیمت جو دو‌سر و هر کدام از فراورده‌های آن با توجه به تنوع بسته‌بندی، برند عرضه‌کننده متفاوت می‌باشد. این بسته‌بندی‌ها از نظر شکل ظاهری، حجم، وزن و قیمت تفاوت بارزی دارند. خرید کیلویی جو دو‌سر در انواع فروشگاه عرضه‌کننده مواد غذایی، سوپر‌مارکت‌ها، عطاری‌ها، مراکز خشکبار و … به‌صورت حضوری صورت می‌گیرد.

 نوع دیگر خرید که برای کسانی که امکان خرید حضوری دارند تدارک دیده شده است خرید آنلاین و اینترنتی می‌باشد. در این خرید تولید‌کننده اطلاعات لازم و مورد‌نیاز خریدار را و قیمت هر کدام از این محصولات نوشته است. مشتریان با مراجعه به این اطلاعات می‌توانند جو دو‌سر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. خرید غیرحضوری جو دو‌سر را خریداران و متقاضیان می‌توانند از مجموعه ایلیا سفارش داده و ازمشاوره رایگان استفاده نمایند.

قیمت جو دوسر پرک فله ویژه کارخانه جات

این مجموعه خرید و فروش جو دوسر پرک فله بهترین و با کیفیت‌ترین جو دوسر ویژه کارخانه‌جات و صنایع فرآوری و تبدیلی را با قیمت مناسب عرضه نموده است. کارخانه جات بسته بندی و کارخانه جات تولید محصولات رژیمی و غذایی فراسودمند می توانند به صورت نامحدود محصولات جو دوسر زیر را در حد تناژ های بالا و یا به صورت بسته بندی سفارش دهند.

  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • آرد جو دوسر
  • پرک درشت جو دوسر
  • پرک ریز جو دوسر
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر

فروش فله‌ای و عمده توسط فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز فعال در حوزه توزیع و خرید و فروش جو دو‌سر در تهران و سایر شهر ها صورت می‌گیرد. این مراکز محصول را در هر وزنی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری ارائه می‌دهند. فروش فله‌ای و عمده دارای قسمت مناسب‌تری بوده و بر حسب وزن عرضه می‌شود.  قیمت جو دوسر پرک فله بر اساس خدماتی که تولید‌کننده ارائه داده و ارزش افزوده آن  تعیین می‌شود.

کارخانه کینوا

خرید جو دوسر با پوست دانیما

گروه ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه جو دو‌سر در کشور  اقدام به عرضه جو دوسر با پوست با برند دانیما با تمام مجوزات بهداشتی و استانداردهای کنترل کیفی نموده است. خریداران می‌توانند این محصولات را به‌صورت بسته‌بندی، عمده و فله‌ای از این مجموعه خریداری نمایند.

فروش آرد و پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی در تهران

اشکال متنوع مصرفی جو دو‌سر چون آرد، سبوس، پرک، بلغور و … موارد مصرف جو دو‌سر در صنایع غذایی و تبدیلی‌، آرایشی و بهداشت و بخش دارو و درمان کشور، باعث تنوع بازار‌های فروش مخصوصا در شهرهای بزرگ و صنعتی همچون تهران شده است. در این بازار‌ها انواع فرآورده‌های جو دو‌سر ایرانی و وارداتی همچون آرد و پرک با کیفیت و درجه‌بندی متفاوت، برا اساس نوع عرضه عمده، فله و یا بسته‌بندی و با تنوع قیمتی به فروش می‌رسد.

نبض بازار‌های خرید را قیمت و تغییرات قیمتی در دست دارند. بنابراین خریداران می‌توانند بر اساس این شرایط نسبت به خرید به‌صورت عمده و یا خرد تصمیم‌گیری کنند. برای خرید انواع محصولات جو دوسر در کشور به صورت وارداتی و ایرانی می توانید با واحد فروش و مشاوره شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *