قیمت تولید کننده جو دوسر پرک کیلویی فوری

جو دوسر

استعلام قیمت تولید ‌کننده جو دوسر پرک کیلویی فوری را از کجا به ‎‌دست می ‌آورید؟ خرید جو پرک خارجی فوری به چه صورت ممکن است؟ در بازار قیمت یولاف چگونه تعیین می ‌شود؟ اطلاعات قیمت جو دوسر فله و قیمت روز آرد جو دوسر را چگونه کسب می‌ کنید؟ قیمت اوتمیل دانیما در بازار چقدر است؟

قیمت جو دوسر فله

مصرف بالای جو دو‌سر به دلیل طبع معتدل آن از سوی اقشار جامعه  نیاز به عرضه و پخش محصولی با کیفیت و مرغوب و با قیمت مناسب باعث شده است. همین امر باعث شده که فروشندگان محصول خود را به صورت فله در کیسه ‌های 10 تا 15 کیلوگرمی با قیمتی مناسب به بازار عرضه نمایند. قیمت جو دوسر فله را می ‌‌توان از سایت اینترنتی پیدا نمود، و این سایت ‌ها امکان خرید اینترنتی جو دو سر مرغوب را به مشتریان می دهند. شرکت ‌ها و فروشگاه ‌های آنلاین همچنین پخش جو دو سر فله را به تمام نقاط کشور و مراکز فروش آن با قیمت مناسب به عهده دارند.

‫ جو دوسر فله از جمله محصولاتی است که امروزه به صورت کلی در محور‌ های متعددی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. تولید انواع محصولات غذایی با استفاده از جو دوسر فله شامل بلغور، پرک، آرد، سبوس و انواع کیک، بیسکویت، نوشیدنی و مافین و … صورت می گیرد، چرا که این محصول دارای ارزش غذایی بالا و تامین‌ کننده انرژی مورد نیاز برای تمامی سنین است. مجموعه ایلیا نیز با راه ‌اندازی مجرایی بی ‌واسطه امکان خرید جو دو‌سر فله را برای تمامی خریداران از جمله صنایع بزرگ و کوچک و یا حتی مراکز پخش و … فراهم آورده است. این عزیزان می‌ توانند با تماس با مجموعه حجم مورد‌ نیاز خود را ثبت سفارش نمایند.

خرید جو پرک خارجی فوری

جو دوسر یکی از غلاتی است که در کشورهای مختلف دنیا تولید و به فروش می ‌رسد. در ابتدا تولید آن فقط برای خوراک دام انجام می ‌شده، اما امروزه این نتیجه به اثبات رسیده است که مصرف جو دوسر برای بالا بردن سلامت جسمانی افراد بسیار مفید و مقوی است. جو دوسر پرک برای صبحانه و دیگر وعده‌ های غذایی و به ‌عنوان مکمل به ‌صورت نیمه ‌آماده و فوری در فروشگاه‌ های مواد غذایی وجود دارد.

فروش جو دوسر عمدتا تحت اشکال متنوعی نظیر جو دوسر پرک شده فوری خارجی و ایرانی در بازار انجام می گیرد. که هر کدام از آن‌ها متقاضیان خاص خود را در تمامی رده ‌های سنی و گروه‌ های خاص دارند. روسیه بیشترین حجم جو دوسر پرک وارداتی به کشور را به خود اختصاص داده است. کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول باعث شده که به مقصد ایران ترانزیت شود. البته نکته مهم در مورد جو پرک خارجی این است که قیمت آن نسبت به نمونه داخلی بیشتر است. ایلیا نیز امکان لازم برای خرید جو پرک خارجی فوری را برای مشتریان خود با ارتباط با کارشناسان فروش و درخواست سفارش تسهیل نموده است.

قیمت روز آرد جو دوسر

قیمت آرد جو دو‍‌سر بسته به میزان تولید این محصول از یک سو و کیفیت آن از سویی دیگر بوده و این موارد از اصلی ترین فاکتور ‌های قیمت گذاری آن به شمار می ‌روند. نحوه قیمتگذاری آرد جو دو‌سر در نمایندگی فروش اینترنتی کاملا رقابتی می باشد. همچنین هر یک از خریداران می ‌توانند نسبت به انتخاب بهترین نمونه محصول تولید شده در این مراکز اقدام به خرید بدون محدودیت حجم نمایند.

تعیین قیمت آرد گاها در فاصله زمانی چند روز تغیر کرده. بر همین اساس دریافت یک دورنما روزانه از قیمت‌ها برای خرید عمده جزو مهم ترین نکات است. دریافت لیست قیمتی مزایایی از جمله در اختیار داشتن شرایط قیمتی، دریافت بهترین اطلاعات برای خرید، عدم محدودیت در تغییرات قیمت‌ ها و پیش‌ بینی حجم مورد ‌نیاز برای خرید در آینده را به‌ همراه دارد.

در نتیجه این موارد خریداران امروزه می ‌توانند نسبت به خرید بی واسطه آرد جو دو‌سر مرغوب از طریق نمایندگی ‌های فروش ایلیا از سراسر کشور به‌ صورت فله، عمده و یا نمونه ‌های بسته‌ بندی شده و کیلویی اقدام نمایند.


قیمت اوتمیل دانیما

جو دو‌سر پرک معمولا به شکل اوتمیل مصرف شده و در بازار به صورت خرد و درشت وجود دارد. جو دو سر پرک دانیما در بسته ‌بندی‌های مختلف (300 گرمی ،۵۰۰ گرمی و یک کیلویی ) زیر مجموعه شرکت ایلیا به فروش می ‌رسد. قیمت این اوتمیل بسته به حجم یا میزان محتوای بسته ‌بندی ‌شده دارد. مجموعه توسعه و تجارت سبز برای دستیابی مشتریان به این محصول هر یک از نمونه‌ های مورد نظر را برحسب نیاز و خواست مشتری با قیمت مناسب و بسته ‌بندی خاص و شکیل به دست ایشان از طریق فروشگاه اینترنتی خود و یا سایر میادین فروش می ‌رساند.

قیمت یولاف

یولاف یا همان جودوسر محصول غذایی بسیار با ارزشی است که در اکثر کشور ‌های پیشرفته مصرف بالایی دارد. مصرف جودوسر در ایران، از مصرف گندم و جو کم تر است؛ اما در آینده نزدیک افزایش چشم‌ گیری خواهد داشت. جو دوسر تنها غله ای به شمار رفته  که فاقد گلوتن بوده و برای افراد مبتلا به سلیاک که قادر به مصرف گندم و فرآورده های آن نیستند بسیار مناسب می باشد. همچنین به واسطه فیبر و پروتئین و کربوهیدراتی که دارد بخش زیادی از انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز تامین می کند.

قیمت جو دوسر یولاف با توجه به شرکت عرضه کننده، نوع و وزن بسته بندی، یا عرضه به ‌صورت فله و عمده و همچنین کیفیت آن، متفاوت است. قیمت آن از سایر محصولات هم ‌گروه خود یعنی گندم و جو، بالا‌تر است.این افزایش قیمتی به دلیل فرایند پوست ‌گیری بسیار مشکل جو دوسر بوده، همچنین قیمت جو دوسر پوست ‌نکنده از جو دوسر پوست‌ کنده کم تر است.

قیمت یولاف فله در بازار آنلاین دارای نوسان بوده و برای خرید مشتریان باید لیست قیمت ‌ها را از سایت ‌های مختلف چک نموده و در نهایت متناسب با نیاز خود با کیفیت ‌ترین و مناسب‌ ترین را انتخاب نمایند.

جو دوسر

قیمت تولید کننده جو دوسر پرک کیلویی فوری

جو دو‌سر پرک فوری از محصولات غذایی است که اخیرا در بین مردم متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص داده ‌است. جو دو‌سر پرک فوری همان‌ طور که از نامش پیداست دارای قابلیت آماده‌ شدن سریع برای مصرف در هر یک از وعده‌ های غذایی و یا میان وعده ‌ها می ‌باشد. برای خرید و دسترسی سریع به  این محصول می‌ توان از روش های غیر حضوری بهره برده و یا به فروشگاه ‌‌های مواد ‌غذایی، سوپر‌مارکت‌ ها و مراکز ‌فروش خشکبار و … مراجعه نمود.

فروش جو دوسر پرک شده فوری به دو صورت فروش جو دوسر پرک فوری بسته ‌بندی در اوزان مختلف و فروش جو دوسر پرک فله امکان ‌پذیر می ‌باشد. قیمت این محصول بسته به وزن بسته ‌بندی و برند شرکت عرضه ‌کننده متفاوت است.

ایلیا  با بهره‌گیری از تجارت الکترونیک، فوری ‌ترین حالت ممکن خرید جو دوسر پرک کیلویی فوری را برای تولید ‌کننده و خریدار فراهم آورده است. در اینگونه خرید چون اتلاف زمان ندارید به سادگی محصول سفارش داده می‌شود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *