خرید و فروش انواع جو دوسر تناژ و کیلویی در ایران

جو دوسر

کدام مراکز و به چه صورت خرید و فروش جو دوسر پرک تناژ و کیلویی در ایران را انجام می‌دهند؟ محل‌های فروش جو دوسر کیلویی کدامند؟ فروش عمده جو دوسر پرک دانیما را از کدام مرکز انجام می‌دهید؟ قیمت جو دوسر در بازار تحت تاثیر چه عواملی است؟ خرید و فروش آرد و پرک جو دوسر ویژه کارخانه جات در ایران توسط کدام مرکزی اصورت می‌گیرد؟

خرید و فروش جو دوسر پرک تناژ

خرید جو دوسر پرک تناژ توسط کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری، بسته‌بندی، و فروشگاه‌های عرضه‌کننده غلات صورت می‌گیرد. این مراکز و کارخانه‌جات انواع جو دو‌سر پرک ر ا تحت بسته‌بندی‌های متنوع و با برند شرکت به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش ارائه می‌دهند.

خرید تناژ جو دو‌سر پرک، به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری انجام شده، که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. خرید حضوری با حضور نماینده هر کدام از این مراکز در نمایندگی‌های فروش جو دو‌سر با قیمت مناسب انجام می‌شود. وجود صفحات و فضای اینترنت با حذف واسطه و محدودیت‌های تردد و … راه را برای کم کردن هزینه‌ها برای خرید کم کرده و می‌توان از تولید‌کننده بهترین و مرغوب‌ترین جو دو‌سر را در کوتاه‌ترین زمان خریداری نمود. هر یک از خریداران تناژ  جو دو‌سر پرک، ذکر شده می‌توانند جو دوسر پرک را بدون محدودیت سفارش، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

محل خرید فروش جو دوسر کیلویی

محل فروش جو دو‌سر کیلویی شامل انواع بازارهای مجازی و حقیقی است.  بازارهای حقیقی شامل انواع مراکز، نمایندگی‌ها، سوپر‌مارکت‌ها و مراکز فروش خشکبار، عطاری‌ها، داروخانه‌های گیاهی و ارگانیک و…  باشد. در این محل‌ها خریداران می‌توانند به‌صورت حضوری و مستقیم مراجعه نموده و محصول را با بسته‌بندی و کیفیت مناسب و در قیمت متنوع خریداری کنند.

بازار مجازی در بستر اینترنت انجام شده و در این محل‌ها دو شخص خریدار و فروشنده باهم ارتباط حضوری نداشته و ارتباط از طریق خرید و پرداخت الکترونیک، بدون واسطه انجام می‌شود. ایلیا با کادر فروش مجرب بهترین و باکیفیت‌ترین جو دو‌سر کیلویی را در بسته‌بندی و قیمت متعادل به‌صورت حضوری و غیرحضوری به فروش رسانده و خریداران می‌توانند بر طبق نیاز و انتخاب خود از مزایای این رو‌ش‌ها برخوردار گردند.

جو دوسر

فروش عمده جو دوسر پرک دانیما

فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط شرکت‌های تولید‌کننده و مراکز فعال این حوزه به‌صورت مستقیم و غیر‌مستقیم صورت می‌پذیرد. به دلیل پایین‌تر بودن قیمت فروش عمده ، شرکت‌های توزیع و پخش تمایل دارند، خرید خود را به این‌طریق انجام دهند. علاوه بر این مراکز فروش صفحات مختلفی در فضای مجازی دارند که برای خرید می‌توان با دیدن شناوری قیمتی و کیفیت محصولات ارائه شده توسط مراکز مختلف به یک جمع بندی کلی قیمت رسیده و بعد ثبت سفارش نمود.

اخیرا مجموعه ایلیا فروش عمده جو دو‌سر پرک را با‌کیفیت و گواهی سلامت با ثبت برند دانیما در بازار انجام می‌دهد. عرضه مستقیم این محصول به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش با برداشتن گام مهمی در حذف واسطه از مدار فروش و در راستای کاهش قیمت نهایی محصول توسط مجموعه برداشته شده است.

قیمت جو دوسر در بازار

قیمت جو‌ دو‌سر در بازار با توجه به نوع محصول مشتق شده از جو دو‌سر  شامل، آرد، پرک، سبوس، بلغور و تنوع آن شامل انواع محصولات صبحانه، اوتمیل، کرانچی، کیک، کلوچه، نان و … متفاوت است. این تفاوت قیمتی از لحاظ وزن، کیفیت و نوع فروش (فله‌‎، عمده و خرد) و درجه‌بندی محصول، بسته‌بندی و برند شرکت ایجاد می‌شود. به دلیل سختی فرایند پوست‌گیری جو ‌دو‌سر و ریزش آن در حین فرآوری و ارزش افزوده بالایی که دارد قیمت این نوع نسبت به نوع با پوست گران‌تر است.

لاوه بر این قیمت در خرده‌فروشی‌ها شامل انواع فروشگاه مواد‌غذایی، عطاری‌ها به نسبت عمده‌فروشی‌ها و مراکز پخش‌ها بالا‌تر می‌باشد. نمونه وارداتی و ایرانی نیز از لحاظ قیمتی و ارزش‌افزوده خدمات با هم متفاوت هستند. به‌گونه‌ای که نمونه‌های وارداتی به دلیل انواع هزینه‌های حمل، گمرک و نرخ ارز بالاتر از نمونه‌های ایرانی به‌فروش می‌رسند.

قیمت جو دو‌سر با توجه به خرید حضوری و اینترنتی نیز متغیر می‌باشد. در خرید اینترنتی می‌توان هزینه‌های ترافیک و مصرف سوخت (رفت‌و آمد ) و … را کاهش داد و در نهایت قیمت تمام‌شده در قیاس با نمونه حضوری پایین‌تر می‌باشد. برای مشاوره قیمتی، خرید و مشورت در مورد خواص و کاربرد انواع جو ‌دوسر با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

جو دوسر

خرید و فروش آرد و پرک جو دوسر ویژه کارخانه جات در ایران

آرد و پرک جو دو‌سر و فرآورده‌های گوناگون تهیه شده از آن‌ها برای متقاضیان در بازار موجود می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با اختصاص 300 هکتار زمین زراعی به کشت ارقام اروپایی و مرغوب جو دوسر پرداخته است. محصول بعد از برداشت به کارخانه منتقل شده و فرایند فراوری بر روی آن انجام می شود. محصول جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا دارای کیفیت بالا در مقایسه با محصولات وارداتی است.

این مجموعه با تولید محصول با کیفیت جو دوسر برای اولین‌بار در کشور توانسته‌است دغدغه کارخانه‌داران و شرکت‌های مختلف بسته‌بندی و تولید مواد غذایی را برطرف کند. شرایط تامین در چند سال اخیر، بدلیل شرایط کرونا و نوسانات ارز، مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده‌است. بسیاری از کارخانه‌داران و تولیدی‌های صنایع غذایی و حتی صنایع داروسازی برای تأمین محصول جو دوسر خود به مشکل برخوردند و با قیمت‌های بالای جو دوسر وارداتی و حجم محدود واردات در تناژ های کم این محصول روبرو شدند.

 شرکت ایلیا برای رفع این مشکل توانست میزان هکتار بالایی را به تولید و کشت این محصول اختصاص داده و محصول باکیفیتی را تولید نماید. این محصول دارای قیمت بسیار مناسب در سطح کشور می‌باشد و برای بسیاری از خریداران به صرفه است. به دلیل نبود هزینه‌های حمل‌ونقل، گمرک، واردات و نوسانات ارز و به این دلیل که تولید داخل است، قیمت بسیار مناسبی داشته و سود چند صد برابری را برای تولیدکننده‌ها به‌همراه می‌آورد. برای خرید محصولات این مجموعه می‌توانید در تناژ های بالا با این مجموعه ارتباط گرفته و نمونه درخواستی خود را دریافت نمایید.

  • آرد جو دوسر
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک صبحانه
  • جو دوسر پرک ریز
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
کینوا جو دوسر

کارخانه های خریدار جو دوسر

تمامی خریداران خرد و کلان ذکر شده در بالا می‌توانند انواع محصولات جو دو‌سر را به دو شیوه حضوری و غیر ‌حضوری از بخش فروش مجموعه ایلیابا بهترین و مرغوب‌ترین کیفیت و قیمتی متعادل خریداری نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *