فروش عمده جو دوسر پرک ویژه شرکت پخش

جو دوسر

فروش عمده جو دوسر پرک ویژه شرکت پخش در کشور توسط کدام مرکز تامین می‌گردد؟ استعلام آرد جو دوسر عمده ویژه صنایع تبدیلی چگونه است؟ فروش فله‌ای جو دوسر در کشور به چه صورت است؟ قیمت جو دوسر پرک خارجی برای بسته بندی چقدر است؟ قیمت هر کیلو جو دو‌سر چگونه است؟

فروش فله‌ای جو دوسر

بازار خرید و پخش جو دوسر تازه، فوق العاده پر رونق بوده و تولیدات جزو مرغوب‌ترین‌ها می‌باشد. با توجه به آینده روشن جو دو‌سر این محصول جزو اصلی‌ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوار قرار خواهد گرفت. فروش فله‌ای جو دوسر در بیشتر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد، و محصول در هر وزنی بسته به سلیقه مشتری عرضه می‌گردد. فروش فله این محصول دارای قیمت مناسب‌تر بود، و بر حسب وزن عرضه می‌شود. فروش فله‌ای این محصول در عطاری‌ها و فروشندگان خشکبار نیز صورت می‌گیرد.

با توجه به بعد مسافت و در دسترس نبودن محصول با کیفیت در نزدیکی محل خریداران می‌توانند بدون نگرانی خرید غیر مستقیم و اینترنتی را داشته‌باشند. اینترنت و فضای مجازی باعث شده که تولید‌کننده و یا توزیع‌کننده با استفاده از امکانات فضای مجازی با مشتری ارتباط گیرد. در این خرید قیمت، جهت مصرف‌کننده پایین آمده و سود خوبی عاید مشتری شود. فروشندگان این ماده غذایی در عرضه مستقیم این محصول گاها تخفیف‌های بسیار ویژه‌ای را جهت فروش برای مشتریان در نظر دارند. در خرید مستقیم علاوه بر این تخفیفات با حذف دلال، محصول با قیمت مطلوب به دست خریدار رسیده و می‌تواند کیفیت جو دو‌سر را مشاهده و بعد اقدام به خرید نماید.

خریداران فله‌ای این محصول کارخانجات صنایع غذایی، کارخانجات تبدیلی و تکمیلی بوده که این محصول را خریده و به انواع مشتقات آن شامل جو دو‌سر پرک، بلغور، آرد و سایر محصولات شامل بیسکویت، کیک و …. تبدیل و به دست مشتری می‌رسانند. ایلیا نیز با استفاده از بستر اینترنت و خرید آنلاین امکانات لازم را برای خرید مطمئن و تضمینی برای هر کدام از مشتریان خود فراهم آورده است. 

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دو‌سر در کشور با توجه به نوع برند و شرکت ارائه‌دهنده، کیفیت و نوع بسته‌بندی متفاوت است. علاوه بر این موارد نوسانات بازار و حضور واسطه در این مجرا بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده نیز بر بالا رفتن قیمت از حد تعادل تاثیر‌گذار می‌باشد.

برای از بین بردن قیمت‌های غیر متعارف و کوتاه‌کردن دست واسطه از بازار مرکز غلات هرساله در نشستی که با تولید‌کنندگان این محصول دارد قیمت آن ‌را به‌گونه‌ای که در دسترس همگان قرار گیرد تعیین می‌نماید. با توجه به این قیمت طولی نمی‌کشد که این محصول ارزشمند به‌عنوان یکی از ارکان مهم در وعده‌های غذایی خانوار ایرانی قرار گیرد.

برای خرید این محصول و کمک به رشد سریع مصرف آن در کشور و بهبود سلامت جامعه مجموعه ایلیا امکان خریدی مطمئن و ضمانت‌شده را برای همگان فراهم آورده است.

فروش عمده جو دوسر پرک برای شرکت پخش

فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط شرکت‌های تولید‌کننده و مراکز فعال این حوزه به‌صورت مستقیم و غیر‌مستقیم صورت می‌پذیرد. فروش عمده از طریق مراکز فروش و فروشندگان بدون حضور واسطه و با قیمت تمام شده مناسبی انجام می‌شود و به دلیل پایین‌تر بودن قیمت شرکت‌های توزیع و پخش ترجیح می‌دهند خرید خود را بیشتر به‌صورت عمده  از این مراکز انجام دهند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، پیشروترین گروه تجاری تولید و فراوری جو دوسر در ایران با سابقه درخشان در زمینه فروش جو دو‌سر پرک با کیفیت و عرضه مستقیم این محصول به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش این محصول در کشور گام مهمی در حذف واسطه از مدار فروش و در راستای کاهش قیمت نهایی محصول برداشته است. پس کلیه این خریداران می‌توانند تجربه خریدی آسان و بدون دغدغه از کیفیت و سلامت بار از این مجموعه داشته باشند.

کینوا جو دوسر

فروش آرد و پرک جو دوسر عمده ویژه صنایع تبدیلی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت و فراوری ارقام پر بازده و اروپایی جو دوسر برای اولین بار در کشور در سطح 300 هکتار توانست دغدغه همه فعالین جو دوسر و کارخانه‌جات را در کشور حل نماید. فروش آرد جو دوسر با کیفیتی کاملا متمایز در ایران آغاز گردیده است. امروزه آرد جو دو‌سر یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع آرد‌های مورد استفاده در صنایع مختلف غذایی و تبدیلی محسوب می‌گردد.

آرد جو دوسر

شرکت ایلیا با انجام پروسه بسیار ویژه برای آسیابانی جو دوسر توانست آرد کامل این محصول را با حفظ ارزش غذایی به بازار عرضه کند. بصورت کلی ارزش غذایی جو دو‌سر به شکل آرد نیز حفظ شده و بر این اساس آرد جو دو‌سر از نمونه پرمصرف‌ترین انواع آرد در حوزه‌های تولیدی متعدد  از جمله استفاده در تولید انواع خمیر، برای استفاده در تولید نان های سبوس‌دار، برای استفاده در تولید ماء الشعیر به حساب می‌آید.

با توجه به همه این موارد امروزه در کشور فروشگاه‌ها و مراکز و نمایندگی‌های مختلفی، اقدام به عرضه آرد با برند خود به‌صورت عمده و خرد برای شرکت‌های پخش و یا خرید جزئی نموده‌اند. هر کدام از خریداران می‌توانند حضورا به این مراکز مراجعه نموده و خریدی متناسب با حجم مورد نیاز خود با قیمتی استثنایی و معمولا زیر قیمت بازار داشته باشند. در صورت دور بودن مراکز ارائه دهنده راهکار مناسب برای تامین نیاز، خرید آرد جو به صورت اینترنتی برای تمامی محور های مورد نیاز درکشور می‌باشد.

تمامی صنایع تبدیلی برای خرید آرد جو دو‌سر عمده در کشور می توانند نسبت به خرید باصرفه و رقابتی این محصول بدون واسطه از این مراکز اقدام نمایند. ایلیا با برداشتن گامی مهم در تامین نیاز بسیاری از کارخانجات صنایع تبدیلی در کشور به یکی از معتبر‌ترین مراکز تبدیل شده است. بنابراین کلیه صنایع تبدیلی و کارخانجات وابسته به این صنایع می‌توانند آرد جو دو‌سر مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت جو دوسر پرک خارجی برای بسته بندی

واردات جو دوسر معمولا از طریق کشورهای زیادی صورت می‌گیرد که اما معمولا به دلیل کیفیت بهتر جو‌ دو‌سر قزاقستان و روسیه این واردات از این کشور‌ها صورت میگیرد. دیگر کشورهای وارد‌کننده جو‌دوسر به کشور کانادا، لهستان، استرالیا و فنلاند می‌باشند.

پر‌کاربرد‌ترین نوع جو دوسر، جو دو‌سر پرک  بوده که غلاف و پوست آن جدا شده است. انواع جو‌ دو‌سر پرک وارداتی را می‌توان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها و یا مراکز خرید اینترنتی به‌صورت بسته‌بندی خریداری نمائید و از تمیزی و سالم بودن خرید خود مطمئن باشید. این نمونه‌های وارداتی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتر به دلیل نوسانات ارزی و هزینه‌های حمل بار و گمرک دارند. نکته قابل توجه اینست که این محصولات از لحاظ کیفیتی  هیچ‌گونه مزیتی نسبت به نمونه داخلی به‌جز برند وارداتی ندارند.

مراکز و شرکت‌های پخش و توزیع، کارخانجات صنایع غذایی و وابسته به این صنعت  و … هر کدام می‌توانند حجم مورد ‌نیاز خود را از محصول جو دو‍‌سر بدون محدودیت و با ضمانت سلامت بار و کیفیت محصول از مجموعه ایلیا دریافت دارند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *