خرید ویژه جو دوسر پرک کیلویی برای فروشگاه‌ها

جو دوسر

 برای خرید انواع جو دوسر به ‌ویژه جو دوسر پرک به‌صورت کیلویی و بسته‌بندی، می‌توانید با این مجموعه در ارتباط بوده و قیمت‌های بسیار مناسبی را استعلام نمایید. جو دوسر پرک به‌صورت کیلویی و بسته‌بندی در استان‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود و کیفیت محصول و وارداتی یا ایرانی بودن محصول، تاثیر بسزایی بر روی قیمت محصول دارد. برای اطلاع از جزئیات کیفیت و قیمت جو دوسر پرک در کشور با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به‌طورکلی فروشگاه‌های موجود در سراسر کشور در کنار مواد غذایی روتین و معمولی، قفسه‌ای را به محصولات غذایی رژیمی و فراسودمند اختصاص داده‌اند که این قفسه ها دارای قیمت‌هایی بالاتر از قیمت سایر محصولات غذایی ارائه‌شده در فروشگاه‌ها دارد. همچنین ارزش غذایی بالاتری از سایر قفسه‌های موجود در فروشگاه دارد.

 این قفسه ها ویژه محصولات فراسودمند و رژیمی دارای ارزش غذایی بسیار بالاتر از محصولات عادی است. در سال‌های اخیر مردم به‌شدت به مصرف این محصولات روی آوردند و خوردن غذای سالم را به خوردن غذاهای مختلف آماده و نیمه آماده ترجیح می‌دهند. فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور جو دوسر پرک که خریداری می‌کنند، دارای انواع ایرانی و وارداتی است. همچنین بسته به این‌که فروشگاه برند باشد یا نباشد، می‌تواند تنوع محصولات مختلفی را در خود داشته باشد.

 معمولاً فروشگاه‌ها محصولات جو دوسر را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از شرکت‌های بسته‌بندی و پخش خریداری و عرضه می‌کنند. یا به‌صورت عمده خریداری کرده با بسته‌بندی اختصاصی با برند خود وارد بازار کرده و در قفسه مغازه قرار می‌دهند. بستگی به نوع استراتژی مدیر فروشگاه می‌تواند محصولات جو دوسر مختلفی در فروشگاه وجود داشته باشد.

قیمت جو دوسر و یولاف فله

قیمت جو دوسر و یولاف در بازار ایران بسیار متنوع است. جو دوسر همان یولاف است بعضی مردم فکر می‌کنند این دو محصول از هم جدا هستند. ولی این‌طور نیست گیاه جو دوسر نام دیگر آن یولاف می‌باشد. که در بازار ایران به صورت‌های مختلفی عرضه می‌شود. اگر جو دوسر عرضه‌شده در بازار وارداتی باشند، دارای قیمت‌های بالایی مانند کیلویی چهل تا هشتاد هزار تومان است که در بسته‌بندی‌های دویست یا سیصد گرمی عرضه می‌شود.

اگر جو دوسر ایرانی باشد، با قیمت بسیار مناسب‌تری در بازار عرضه می‌شود. علت این‌که جو دوسر ایرانی قیمت پایین‌تری دارد، ناشی از بی‌کیفیت بودن بار نیست. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از شرکت‌های بسیار پیشرو در زمینه تولید محصولات فراسودمند و رژیمی است و در فرآوری این محصولات بسیار تخصصی عمل کرده‌است. این مجموعه برای اولین‌بار بذور و ارقام خاصی از جو دوسر اروپایی را شناسایی و در داخل کشور اقدام به اصلاح زراعی و تولید و بومی‌سازی محصول کرده‌است.

 حدود سیصد چهارصد هکتار از زمین‌های کشت در استان‌های مختلف را به کشت این محصول اختصاص داده و توانسته‌است محصول بسیار مرغوبی را تولید نمایند. محصول تولیدی شرکت توسعه تجارت ایلیا دارای کیفیت بالایی بوده و از لحاظ ارزش غذایی با محصول وارداتی برابری می‌کند.

 در کنار این‌موضوع محصول بسیار درشت بوده و تلخی ندارد. لذا خریداران جو دوسر می‌توانند بسته به این‌که سفارش عمده داشته باشند یا خرده‌فروشی در بین محصول جو دوسر ایرانی و وارداتی انتخاب کند. جو دوسر ایرانی به دلیل تامین بلندمدتی که این مجموعه دارد و امکان عقد قرارداد و خرید بلندمدت و همچنین قیمت بسیار مناسب طرف‌داران زیادی در سال‌های اخیر در داخل کشور پیدا کرده‌است.

جو دوسر

محل خرید فروش و قیمت جو دوسر پرک کیلویی

 در بازار عمدتاً جو دوسر کیلویی با قیمت بالاتری از جو دوسر فله خریدوفروش می‌شود. معمولاً شرکت‌های پخش و بسته‌بندی جودو سر فله عمده و تناژ خریداری می‌کنند و به‌سرعت بعد از بسته‌بندی به‌صورت کیلویی و یا گرمی در اختیار فروشگاه‌های مختلف سطح کشور قرار می‌دهند. همان‌طور که در بالا اشاره شد قیمت جو دوسر به‌صورت کیلویی بسیار بالاتر از جو دوسر است و همچنین جو دوسر وارداتی نیز قیمت بالاتری از جو دوسر ایرانی دارد.

 محل فروش جو دوسر معمولاً به‌صورت خرده‌فروشی در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سطح کشور بوده و مشتریان و خریداران عزیز می‌توانند برای مصارف خرده‌فروشی و مصارف خانگی از این مجموعه‌ها خرید انجام دهند. اما مجموعه‌هایی مانند شرکت‌های پخش و شرکت‌های بسته‌بندی برای این‌که بتوانند محصول را به‌صورت تناژ و عمده تهیه کنند، باید از شرکت‌های تولیدکننده و یا واردکننده محصول موردنظر خود را تهیه نمایند. که شرکت توسعه تجارت ایلیا یکی از معتبرترین شرکت‌ها در سطح کشور است که دارای مجوزات مختلف مربوط به جو دوسر بوده و محصول را با کیفیت بسیار بالایی به دست مصرف‌کننده می‌رساند.

جو دوسر پرک و اوتمیل را از کجا تهیه کنیم                         

اوتمیل همان جو دوسر پرک فوری صبحانه است. این نوع جو دوسر از لحاظ کیفیت و طعم،  متفاوت از جو دوسر پرک عادی بازار است. اوتمیل نوعی جو دوسر پرک پخته‌شده است. در واقع برای تولید اوتمیل باید جو دوسر بدون پوست را در فرایند خاصی پخته و بعد به‌صورت پرک درآورد. زیرا افرادی که مصرف‌کننده اوتمیل هستند، به‌صورت آماده آن را مصرف می‌کنند یعنی در غذاها بعد از پنج تا ده دقیقه پخته‌شده و یا به‌صورت دسر به‌صورت صبحانه و تازه خوری و حاضری مورد استفاده قرار گرفت.

این نوع جو دوسر تایم پخت بسیار کمی دارند و برخی افراد نمی‌توانند اوتمیل و جو دوسر پرک را تشخیص دهند. لذا از خریداران محترم تقاضا می‌شود از مراجع معتبر و شرکت‌هایی که مجوزات و کیفیت بالای محصول را دارند، خرید انجام دهند.

برای خرید اوتمیل و جو دوسر پرک شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای خریداران و مصرف‌کنندگان خود تخفیفات بسیار ویژه‌ای در نظر گرفته و بسته به حجم خرید آن‌ها و کیفیت مورد نیاز آن‌ها بارهای مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا بتواند حق انتخاب داشته و با قیمت مناسب با بودجه خود خریداری انجام دهند.

جو دوسر

خرید فروشگاه‌های جو دوسر پرک کیلویی

معمولاً فروشگاه‌هایی که به‌صورت زنجیره‌ای و شعبه‌ای هستند، جو دوسر پرک را خریداری می‌کنند و به دو صورت این خرید را انجام می‌دهند.

  • به‌صورت فله خریداری می‌کنند و به‌صورت کیلویی و بسته‌بندی با برند خود وارد بازار می‌کنند و در قفسه فروشگاه قرار می‌دهند
  • به‌صورت بسته‌بندی از شرکت بسته‌بندی و پخش خریداری کرده و در قفسه‌های فروشگاه قرار می‌دهند

در هر دو این موارد فروشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری لازم را داشته باشند. این مجموعه به دلیل این‌که محصول را در داخل کشور تولید می‌کند و گرید تولیدی و مجوزات خاصی را برای محصولات جو دوسر دارد، می‌تواند تأمین‌کننده بسیار عالی برای فروشگاه‌های سطح کشور باشد. محصول تولیدی این مجموعه در کنار ارزش غذایی ویژه درشتی بسیار بالایی دارد و تلخی ندارد و مصرف‌کنندگان از مصرف آن رضایت صددرصد عالی را داشته‌اند.

همچنین قیمت‌های عرضه محصول در فروشگاه‌های موجود در کل کشور بسیار عالی بوده و برای تامین بلندمدت نیز فروشگاه‌های سراسر کشور مشکل تامین و عقد قرارداد تامین بلندمدت نخواهند داشت. برای استعلام قیمت و درخواست نمونه می‌توانید با کارشناسان واحد مشاوره و واحد فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *