مرکز استعلام قیمت خرید فروش انواع کینوا

کینوا

 مرکز استعلام قیمت خرید و فروش انواع کینوا با ارائه بهترین قیمت‌های موجود در بازار و بسته‌بندی‌های مناسب توانسته‌است، نیاز خریداران را پاسخ دهد. خریداران مختلفی در حوزه کینوا در بازار وجود دارند که هر کدام انتخاب‌ها، سلایق و نیازهای مخصوص به خود را دارند. این مجموعه با بکارگیری مشاورین متخصص و مجرب در حوزه بازار در کنار خریداران و گروه‌های مختلف بازار حضور دارد و نیازمندی‌های آن‌ها را شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

قیمت کینوا سفید

قیمت خرید فروش کینوا سفید در ایران بسیار متنوع است و انواع کینوا در کشور، به ایرانی و وارداتی تقسیم‌بندی می‌شود. کینوا وارداتی دانه‌های درشت و سفیدی دارد و به‌صورت فرآوری شده و فله به کشور وارد می‌شود. معمولاً کینوا وارداتی سفید در بسته‌بندی‌های دویست گرمی در بازار عرضه می‌شود و قیمت‌هایی در حدود کیلویی هشتاد تا دویست هزار تومن دارد.

 مصارف کینوا سفید وارداتی در داخل کشور به‌صورت بسته‌بندی‌شده و برای مصارف خانگی و مصارف خرد است و به‌هیچ‌عنوان مصارف تناژ و عمده ندارد. معمولا تولیدکننده‌های محصولات رژیمی فراسودمند و کارخانجات صنایع تبدیلی از کینوا سفید وارداتی برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کنند. چون هم‌قیمت بالایی دارد و هم محدودیت تأمین تناژ دارد. کینوا ایرانی به دلیل این‌که داخل کشور تولید می‌شود قیمت مناسب‌تری دارد.

 شرکت توسعه تجارت ایلیا با سطح زیر کشت دو هزار هکتار در داخل کشور توانسته‌است، حجم مناسبی از کینوا ایرانی را تولید کند. محصول برداشت‌شده از مزارع به کارخانه منتقل‌شده و فرآوری بسیار ویژه‌ای بر روی آن انجام می‌گیرد. این مجموعه توانسته‌است، مجوزات مربوط به سیب سلامت و مجوزات بهداشتی کامل را در حوزه دانه کینوا اخذ نماید.

کینوا ایرانی که با مجوز بهداشتی وارد بازار شده‌است مربوط به این شرکت است، برند این مجموعه دانیما بوده و برند دانیما دارای کیفیت بالایی از کینوا سفید در کشور می‌باشد. کینوا سفید تولیدی این مجموعه قیمت بسیار مناسبی دارد. زیرا مشکلات واردات را ندارد. درواقع کینوا سفید تولید ایران به دلیل نداشتن نوسانات ارز و دلار و هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل بسته‌بندی و گمرک قیمت بسیار مناسبی دارد. این مجموعه بزرگ‌ترین تولیدکننده در کشور است چون بدون واسطه محصول را به دست مصرف کننده می‌رساند و قیمت بسیار مناسبی نیز برای انواع محصولات خود در نظر گرفته است.

کینوا

 قیمت آرد کینوا فله

این مجموعه دارای تنوع مختلفی از دانه‌بندی محصولات تولیدی در داخل کشور است. علت تفوت قیمت خرید و فروش محصولات کینوا در ایران چیست؟ دانه‌هایی که بعد از برداشت و فرآوری دارای دانه بندی ریز هستند و رنگ مناسبی ندارند را نمی‌توان وارد بازار کرد و درواقع بازارپسندی مناسبی ندارند. این دانه‌ها در گروه دانه‌های آردی قرار می‌گیرد و وارد پروسه آسیابانی می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به‌صورت عادی با دستگاه‌های معمولی کینوا را آرد نمی‌کند، بلکه خط تولید ویژه‌ای طراحی کرده و ساخته‌است که برای آرد کردن کینوا استفاده می‌شود.

درواقع این خط تولید و این دستگاه‌های آسیابانی ویژه دارای این خاصیت است که نه‌تنها آرد کینوا را نمی‌سوزاند و ارزش‌های غذایی آن را از بین نمی‌برد، بلکه می‌تواند به روش سرد آرد کرده و باعث حفظ شدن ارزش غذایی محصول می‌شود.

آرد کینوا تولیدشده در شرکت ایلیا دارای مجوزات بهداشتی بوده و تنها سالن ایزوله و فری گلوتن در کشور می‌باشد. کارخانجات تولیدی محصولات فری گلوتن، تولیدی‌های نان‌شیرینی و محصولات رژیمی و کارخانه‌های مختلف برای تأمین آرد کینوا می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند و قیمت‌های مناسب را استعلام نماید. شرکت های خریدار تنها دغدغه‌ای که نباید داشته باشند، تامین بلندمدت محصول است زیرا شرکت ایلیا در حوزه تولید فرآوری و تامین محصول به‌صورت نامحدود در کشور فعالیت دارد و می‌تواند با قراردادهای بلندمدت دغدغه تولیدکنندگان را برطرف نماید.

آرد کینوا

قیمت خرید فروش کینوا ارزان

 یکی از آیتم‌هایی که مردم در بازار به‌دنبال آن هستند، این است که محصولات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان اما باکیفیت تامین کنند. این‌که ملاک خرید محصولات مختلف در بازار ارزانی باشد، ملاک مناسبی هم نیست درواقع کافی نیست.

محصولات کینوا ایرانی به نسبت محصولات وارداتی قیمت مناسبی دارد و در حدود هر کیلویی بین 40بین 80  هزار تومن برای مصرف خانگی و خرده‌فروشی در بازار عرضه می‌گردد. افرادی هستند که محصولات کینوا را در حجم‌های خانگی با قیمت‌های 20 هزار تومن وارد بازار کرده‌اند. افراد دلال و سودجو و محصول تولید شده کشاورز را خریداری کرده و بدون فرآوری یا به‌صورت فرآوری ناقص یا در مراکزی که مجوز فرآوری ندارند، وارد پروسه فرآوری کرده و وارد بازار می‌کند.

 این محصول به دلیل این‌که بوجاری درستی بر روی آن انجام نگرفته دارای سنگ‌ریزه و خار و خاشاک  می‌باشند و سنگ‌ریزه‌هایی دارد که غیرقابل‌مصرف می‌باشند. از طرفی اگر محصول فرآوری ناقص داشته باشد طعم تلخ بسیار بدی دارد و حتی بعد از چندین‌بار شستشو نیز از بین نمی‌رود و برای مصرف‌کننده‌ها دل‌پیچه، مسمومیت و نفخ شدید به‌همراه می‌آورد.

یکی از نکاتی که مشتریان باید به آن دقت کنند این است که قیمت کینوا ارزان را می‌توانند از بازار استعلام نمایند، اما به کیفیت و مجموعه ارائه‌دهنده محصول نیز باید توجه ویژه‌ای داشته باشند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با ارائه محصول با استاندارد و کیفیت عالی توانسته‌است،  سهم بزرگی از بازار کینوا ایرانی داشته باشد و تولیدکنندگان مختلف و خریداران مختلفی را در گروه‌های مختلف بازار پخش و بسته‌بندی تامین کند.

خرید کینوا کیلویی

 خرید کینوا کیلویی در داخل کشور بیشتر مختص مصارف خانواده‌ها و مصارف خانگی، عطاری‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی و به‌طورکل افرادی است که میزان مصرف کینوا ماهیانه آن‌ها کمتر از ده کیلو است.  این افراد می‌توانند کینوا را به‌صورت کیلویی و یا بسته‌بندی خریداری نمایند. در خرید کینوا کیلویی باید به چند آیتم دقت کرد

  • مجوزات محصول و شرکت ارائه‌دهنده معتبر باشد
  • محصول دارای رنگ روشن، سفید یا کرم باشد.
  • فاقد ناخالصی خار و خاشاک و سنگ باشد
  • فرآوری شده باشد و طعم تلخ و نامطلوبی نداشته باشد
  • سته‌بندی مناسبی داشته باشد تا از نفوذ گرما و رطوبت به آن جلوگیری شود.
کینوا

خرید دانه کینوا در تهران و شهرستان‌ها

شرکت توسعه تجارت ایلیا با توجه به این‌که تولید کننده و فراوری کننده محصول در کشور است، برای همه استان‌های کشور امکان ارسال بار به‌صورت کیلویی و بسته‌بندی با پست و به‌صورت تناژ و عمده با شرکت‌های باربری را دارد.

با توجه به این‌که قیمت مناسبی دارد، خریداران خرد و عمده بسیاری در کشور با این مجموعه همکاری دارند. علاقه‌مندانی که می‌خواهند در شهر و استان خود محصول موردنظر را دریافت کنند، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و قیمت محصول را استعلام و نمونه درخواستی را دریافت نمایند.

قیمت خرید فروش کینوا سه رنگ

یکی از پرطرفدارترین انواع کینوا در داخل و خارج از کشور کینوا سه‌رنگ است که ترکیبی است کینوا سفید سیاه و قرمز می‌باشد. این سه‌رنگ در غذا بسیار ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند و در دیزاین های مختلف سالاد استفاده می‌شود. کینوا سه رنگ به‌علت کمیاب‌تر بودم و گران‌تر بودن کینوا سیاه و قرمز حالت لوکس دارد و معمولاً در رستوران‌های مختلف کشور به‌صورت ترکیب با سالاد استفاده می‌شود و کمتر به‌صورت ترکیب با برنج و یا جایگزین برنج استفاده می‌شود.

 با توجه به این‌که تایم‌های مختلف پخت هر سه‌رنگ کینوا نیز با هم متفاوت است. می‌تواند در غذاهای مختلف چالش‌برانگیز باشد. بنابراین از لحاظ نوع استفاده کینوا سه‌رنگ فقط در انواع سالاد و غذاهای بخصوصی استفاده می‌شود. کینوا سه رنگ در همه غذاها امکان استفاده را دارد. اما قیمت کینوا سه رنگ کمی بالاتر از قیمت کینوا سفید می‌باشد. این مجموعه تنها شرکتی است که توانسته‌است کینوا سه‌رنگ را در داخل کشور تولید و فرآوری کند و با قیمت مناسب به بازار عرضه نماید. شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌توانند برای تهیه این محصول با قیمت بسیار مناسب اقدام نمایند و نمونه دریافت نمونه درخواست خود را سفارش دهند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *