قیمت خرید و فروش کینوا سه‌ رنگ فله در کشور

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش کینوا سه‌ رنگ فله در کشور را می‌توانید از جامع‌ترین مرکز تولید و فرآوری کینوا استعلام نمایید. در این مطلب می‌خواهیم به این‌موضوع بپردازیم که کینوا سه‌ رنگ چیست؟ و چگونه تولید می‌شود؟ منابع واردات کینوا چه هستند و چگونه عرضه می‌گردد؟ چه افرادی می‌توانند از آن استفاده نمایند؟

کینوا سه رنگ چیست؟

کینوا سه رنگ یکی از انواع کینوا است که ترکیب سه‌ رنگ کینوا سفید، قرمز و سیاه است. کینوا سه رنگ در کشورهای مختلف و در ایران، با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. به‌طورکلی کینوا سفید دارای طیف رنگی سفید هست؛ یعنی از رنگ سفید، کرم، شیری، طلایی تشکیل‌شده است. کینوا قرمز نیز دارای رنگ‌های قرمز روشن، قرمز تیره، قهوه‌ای می‌باشد.

طرز پخت کینوا سه رنگ

کینوا سیاه نیز به همان رنگ سیاه در کشورهای مختلف شناخته می‌شود. پوسته کینوا قرمز و سیاه کمی ضخیم‌تر از کینوا سفید است و از لحاظ طعم دادن به غذا متفاوت است. زمانی که شما کینوا سفید را به‌تنهایی در غذاهای خود استفاده نمایید، اگر دانه‌های آن را در غذا نبینید، اصلا متوجه نمی‌شوید که ماده غذایی غریبه‌ای در غذای خود استفاده کرده‌اید و اصلا طعم و مزه غذا را تغییر نمی‌دهد. به‌خصوص برای کودکان بسیار مناسب بوده و پخت آن نیز بسیار راحت است. کینوا سفید در عرض سه‌تا پنج دقیقه پخته می‌شود.

کینوا قرمز و سیاه کمی طعم غذا را تغییر می‌دهد و پوست ضخیم‌تری به نسبت کینوا سفید دارد و زمان پخت بیشتری را نیز نیاز دارد. کینوا قرمز و سیاه در حدود ده تا پانزده دقیقه می‌پزند. زمانی‌که شما کینوا سه‌رنگ را طبخ می‌کنید، باید به این نکته توجه کنید که زمان یکسان برای هر سه‌ رنگ آن مناسب نیست. در واقع هر سه‌ رنگ کینوا به یک اندازه نرم نمی‌شود. کینوا سفید زودتر و بعد از آنکه کینوا قرمز و درنهایت کینوا سیاه نرم و پخته می‌شوند.

 ممکن است زمانی‌که شما کینوا سیاه را از روی شعله بردارید کینوا سفید شما له‌شده باشد. این چالش باعث شده در رستوران‌های مختلف سراسر دنیا به‌خصوص رستوران‌های کشور خودمان، کینوا سه‌ رنگ که از لحاظ قیمتی نیز گران‌تر و لوکس‌تر هست، تنها بر روی سالاد استفاده شود و به‌صورت نیم‌پز به همراه سالاد در رستوران‌های مختلف تهران و شهرهای بزرگ کشور مصرف شود. از لحاظ قیمت نیز به دلیل این‌که سطح زیر کشت و حتی واردات کینوا قرمز و سیاه پایین‌تر از نوع سفید است و قیمت بالاتری نیز دارند و عمدتاً برای مصارف خاص استفاده می‌شود.

کینوا

قیمت خرید کینوا سه رنگ و سفید فله و کیلویی

خرید کینوا به‌صورت کیلویی و بسته‌بندی را معمولاً برای مصارف خانگی خریداری می‌کنند. بسته‌های کینوا به‌صورت بسته‌بندی در حدود دویست تا سیصد گرمی است و قیمت‌های بالایی نیز دارند. خرید کینوا کیلویی به نسبت خرید کینوا فله قیمت بالاتری دارد و بیشتر از مورد مصرف خانوارها و باشگاه‌های بدن‌سازی است و مورد نیاز استفاده ورزشکاران می باشد.

مصرف کنندگان و خریداران کینوا کیلویی باید به این نکته توجه کنند که بسته‌بندی‌های محصول دارای مجوزات بهداشتی باشد و یا از شرکت‌های معتبر و قابل پیگیری خریداری شود. حتما در زمانی‌که کینوا خرید می‌کنید به ناخالصی‌های موجود در آن دقت کنید. به‌هیچ‌عنوان نباید دارای شن سنگ‌ریزه و خار و خاشاک و ناخالصی‌های مختلف باشد و باید از درصد خلوص بالایی برخوردار باشد.

 همچنین کینوا را به‌صورت کیلویی حتما باید به‌صورت فرآوری شده خریداری نمایید درصورتی‌که کینوا فراوری نشده باشد یا ناقص فراوی شده باشد، طعم تلخ بسیار بدی دارد و این می‌تواند برای مصرف‌کننده مسمومیت ایجاد کرده و فرد را دچار نفخ و دل‌دردهای شدید کند. بنابراین از مراکزی کینوا را تهیه می‌کنید که بسیار معتبر و با اصالت باشد.

کینوا

قیمت خرید کینوا سه رنگ فله

به‌طورکلی خرید کینوا فله به نسبت بسته‌بندی، قیمت مناسب‌تری دارد. معمولاً کارخانجات صنایع تبدیلی مجموعه‌های تولیدی و کارخانجات بسته‌بندی و شرکت‌های پخش کینوا را به‌صورت فله و عمده و تناژ خریداری می‌کنند. همچنین شرکت‌های پخش و بسته‌بندی محصول فله را خریداری و به‌صورت بسته‌بندی با برند خود یا با برند سایر مجموعه‌ها بسته‌بندی کرده و وارد بازار می‌کنند.

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی حتما باید در خرید محصول دقت کنند. کارخانجات و صنایع تبدیلی نیز یکی از چالش‌هایی که برای خرید محصول کینوا در داخل کشور دارند این است که بار یکدست با مجوزات بهداشتی به‌صورت نامحدود در کشور نایاب است.

 مجموعه‌هایی که مانند شرکت ایلیا تولید کننده و فراوری کننده هستند، بسیار محدود هستند. شرکت ایلیا تنها مجموعه در کشور است که دارای سیب سلامت و مجوزات بهداشتی در حوزه کینوا سفید و سه‌رنگ و آرد کینوا فله است و می‌تواند این محصولات را با بالاترین درجه کیفیت در اختیار کارخانجات و صنایع تبدیلی و بسته‌بندی قرار دهد. این مجموعه دغدغه تامین بلندمدت محصول را برای خریداران برطرف کرده و محصول فله را در تناژ های بالا بدون محدودیت تامین با بالاترین کیفیت و دانه‌بندی ارائه می‌دهد. علاقمندان برای استعلام قیمت خرید و فروش کینوا سه‌ رنگ درشت فله در کشور می‌توانند با این مجموعه در ارتباط بوده و قیمت‌های بسیار استثنایی را دریافت نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *