استعلام قیمت روز انواع دانه کینوا در ایران

کینوا

برای استعلام قیمت روز انواع دانه کینوا در ایران به‌صورت عمده و بسته‌بندی با مجوزات بهداشتی با ما همراه باشید. کینوا در ایران دارای قیمت‌های بسیار متنوع است و خریداران بسیار گوناگونی نیز دارد. سلایق و انتخاب‌های خریداران بسیار مختلف است و می‌تواند کیفیت‌های پایین تا کیفیت‌های بالا را نیز شامل شود. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی انواع کینوا و بازارهای محصول کینوا در کشور بپردازیم.

زمانی که شما در یک هایپر مارکت ورود پیدا می‌کنید، می‌توانید در قفسه فروشگاه‌ها انواع مختلفی از محصولات کینوا را ببینید که قیمت‌های بسیار مختلفی دارد. قیمت‌هایی در حدود کیلویی 10هزار تومان تا 400 هزار تومان!!!  اما این تفاوت در چیست؟ چه چیز باعث می‌شود این طیف قیمتی گوناگون را در بازار شاهد باشیم؟

خرید کینوا کیلویی و بسته بندی

کینوا در بازار دارای رنگ‌های مختلفی است و به انواع ایرانی و وارداتی تقسیم می‌شود. کینوا وارداتی از کشورهای آمریکای جنوبی و برخی کشورهای اروپایی و آسیایی به ایران وارد می‌شود. این محصول به‌صورت فرآوری شده در تناژ محدود به کشور وارد شده و داخل کشور به‌صورت بسته‌بندی‌شده وارد بازار می‌شود.

 بسته‌بندی‌های این محصولات معمولاً در حدود 200 تا 300 گرمی است و با قیمت‌های بین 80 تا 400هزار تومن عرضه می‌گردد. این محصولات برای مصارف خرده‌فروشی و مصارف خانگی بوده و به‌هیچ‌عنوان به‌صورت عمده فله و تناژ خریدوفروش نمی‌شود. چون نه نه برای خریداران صرفه اقتصادی دارد و نه واردکنندگان.

یکی از مجموعه‌های پیشرو در تولید محصول کینوا در کشور شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. این مجموعه با کشت 2000 هکتار در استان‌های مختلف کینوا را در زمره مهم‌ترین محصولات تولیدی خود دارد. بعد از برداشت محصول کینوا به کارخانه منتقل‌شده و فرآوری بسیار ویژه‌ای بر روی آن انجام می‌شود.

 محصول بعد از فرآوری به‌صورت بسته‌بندی و یا فله توسط این مجموعه به بازار عرضه می‌شود و یا وارد پروسه آرد و پرک می‌شود. قیمت روز دانه کینوا سفید ایرانی در داخل کشور به دلیل نبود هزینه‌هایی مانند گمرک، حمل‌ونقل، واردات بسیار مناسب بوده و نوسانات ارز و دلار نیز بر روی آن بی‌تاثیر است. این مجموعه یکی از اهداف خود را که تولید محصول باکیفیت با قیمت مناسب است، سرلوحه کار خویش قرار داده و در تولید و فرآوری محصولات فراسودمند پیشرو می‌باشد.

آرد کینوا

قیمت روز دانه کینوا سه ‌رنگ در ایران

قیمت روز دانه کینوا سه ‌رنگ در ایران بسیار متفاوت از کینوا سفید است. کینوا سه‌رنگ ترکیبی از سه‌رنگ سفید سیاه و قرمز است. در کشورهای مختلف و در ایران کینوا سیاه و قرمز به دلیل کمیاب‌تر بودم و سطح زیر کشت کمتر و حتی واردات کمتر دارای قیمت بالاتر می‌باشد. به طبع کینوا سه رنگ نیز به نسبت کینوا سفید حالت لوکس تری دارد و قیمت بالاتری را نیز در بازار دارد. کینوا سه رنگ بسته به این‌که داخلی باشد یا وارداتی قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص داده‌است.

با توجه به این‌که کینوا وارداتی در حال ممنوعیت ورود به کشور است و در هر ماه پارت کمتری به داخل کشور وارد می‌شود. شرکت‌های پخش و بسته‌بندی به محدودیت تامین بار در داخل کشور برخورده‌اند و ناچارند محصول خود را از داخل کشور تامین نمایند.

تنها مجموعه‌ای که ارائه‌دهنده کینوا سه رنگ ایرانی است، شرکت توسعه تجارت سبز و ایلیا است. این مجموعه با کشت اختصاصی کینوا قرمز و سیاه توانسته‌است، تامین بار مطلوبی را در کشور داشته باشد و فناوری ویژه‌ای را بر روی این محصول انجام دهد. قیمت روز تولیدی دانه کینوا سه رنگ ایرانی بسیار پایین‌تر از در کینوا وارداتی است و محدودیت تامین نیز ندارد. علاقمندان به تهیه کینوا  سه رنگ و رنگ‌های مختلف آن می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و در اسرع وقت مشاوره ویژه‌ای دریافت نمایند.

کینوا سه رنگ

قیمت کینوا عمده سفید

کارخانجات صنایع تبدیلی مانند کارخانجات لبنی، کارخانجات غذای نیمه آماده، کارخانجات کیک و کلوچه و ماکارونی و محصولات بیکری و تولیدی‌های نان‌های رژیمی برای تولید محصولات خود به‌صورت فری گلوتن و رژیمی، نیاز به محصول کینوا و یا آرد کینوا دارند. این مجموعه‌ها نمی‌توانند کینوا وارداتی استفاده کنند. زیرا هم‌قیمت بسیار بالایی دارد و هم به دلیل محدودیت واردات آن، یکی از چالش‌های بزرگ این صنایع می‌باشد.

کینوا وارداتی به‌صورت صددرصد برای مصرف خانگی استفاده می‌شود و هیچ‌گاه وارد پروسه صنعتی و صنایع غذایی نمی‌شود. این مجموعه‌ها برای تامین محصول مورد نیاز خود به‌صورت نامحدود می‌توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری نمایند و محصول موردنظر خود اعم از دانه و آرد کینوا را با مجوز بهداشتی تامین نمایند. این مجموعه همچنین امکان عقد قراردادهای بلندمدت را برای تامین محصول دارد و کیفیت یکدست و کیفیت یکپارچه‌ای از بار را در طول سال ارائه می‌دهد.

این‌موضوع باعث می‌شود چالش و مشکلات واحدهای تولیدی برای تامین یکدست محصول بار و کیفیت آنالیز مشخص و برطرف شود علاقه‌مندان می‌توانند برای استعلام قیمت روز دانه کینوا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و مشاوره‌های تخصصی و ویژه دریافت نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *