بزرگترین تولید کننده جو دوسر عمده در سراسر ایران

جو دوسر

بزرگترین تولید کننده جو دوسر عمده در سراسر ایران کدام مرکز است؟ قیمت هر کیلو جو دوسر و قیمت جو دوسر برند دانیما چگونه تعیین می‌شود؟ انواع جو دوسر در کشور کدامند؟  آیا با نحوه پرك كردن جو دوسر آشنایی داشته و کارخانه‌های  جو دو سر پرک در ایران را می‌شناسید؟

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، پیشروترین گروه تجاری و علمی در حوزه کشت ارقام اروپایی جو دوسر و فراوی این محصولات در کشور می‌باشد. این مجموعه برای اولین بار در کشور جو دوسر را به منظور توسعه کشت و تولید در تناژهای بالا در دستور کار خود قرار داد. در حال حاضر بیش از 300 هکتار از اراضی کشت دیم و آبی به تولید این محصول با ارزش اختصاص دارد.

محصول تولیدی این مجموعه بسیار درشت بوده و به دلیل بذر مرغوب و اصلاح شده‌ای که دارد ارزش غذایی بالایی به نسبت ارقام وارداتی دارد. محصول تولیدی بعد از برداشت در کارخانه فراوری شده و به محصولات مختلف تبدیل می‌شود. شرکت ایلیا دغدغه و چالش تامین محصول با کیفیت جو دوسر را در ایران بر طرف کرده و تولید کنندگان و کارخانه‌های مختلف صنایع تبدیلی و غذایی می‌توانند برای سفارش و مشاوره خرید محصول با این مجموعه در ارتباط باشند.

محصولات تولید شده در شرکت ایلیا

  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • آرد جو دوسر
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک صبحانه
  • سبوس جو دوسر
جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر در نمایندگی اینترنتی، مراکز زنجیره‌ای، فروشگاه‌ها و عطاری‌های سطح شهر با نگاهی به کیفیت این محصول تعیین می‌گردد. از این رو مشتریان عموما می‌توانند شاهد قیمت‌هایی رقابتی و مناسب باشند. این محصول به صورت قطع یکی از جایگزین‌های درجه یک برای مواد شیمیایی و مکمل‎‌های غذایی است.

قیمت هر کیلو جو دو‌سر با توجه به نوع محصول تولیدی از آن که شامل بلغور، پرک، آرد و سبوس می‌باشد و همچنین نوع جو دو‌سر پوست‌کنده و با پوست و برند عرضه کننده متفاوت است. مجموعه ایلیا با تولید محصولی با کیفیت و فراوری‌شده در کشور سهم به‌سزایی در جلوگیری ارز از کشور را داشته و مشتریان می‌توانند محصول خود را با بهترین تضمین خرید از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت جو دوسر دانیما

جو دوسر در تولید محصولات متعددی از جمله انواع خمیر‌های کیک، نان و تهیه انواع غذای آماده و نیمه‌آماده در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود سبوس، ویتامین B و E و پروتئین‌های مورد نیاز بدن ، از جمله مزایای جو دو‌سر محسوب می‌گردد. شرکت‌های مختلف تحت برند‌های متنوع و بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی اقدام به ارائه محصول جو دو‌سر در بازار نموده‌اند. جو دو‌سر مجموعه ایلیا با برند دانیما به‌صورت بسته‌بندی متنوع با اوزان 250، 500 و 1 کیلوگرمی با قیمت‌های استثنایی در این مجموعه به‌فروش می‌رسد. کیفیت این محصول نیز همانند دیگر محصولات شرکت از مرغوب‌ترین نمونه‌هاست.

جو دوسر

انواع جو دوسر در کشور

انواع جو دو‌سر در ایران شامل جو دو‌سر کامل، پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر می‌باشند. جو دو‌سر کامل بافتی آجیلی دارد اما زمان پخت آن طولانی است. جو دو‌سر کامل را می‌توان جایگزین برنج سفید در پلو و غذاهای شکم‌پر و … نمود. وقتی که جو دوسر کامل پوست‌کنده را با تیغه‌های فلزی تیز خرد کنند،  بلغور جو دوسر به دست می‌آید. بلغور جو دوسر همان طعم آجیلی جو پوست کنده را دارد اما چون ریز‌تر است، پخت آسان‌تری دارد و قدرت جذب مایعات بالایی را دارد.

جو دوسر پرک، پرکاربردترین نوع جو دوسر است. برای تهیه آن، جو دوسرکامل پوست‌کنده را بخارپز و نرم کرده و سپس با غلتک آن‌ها را به صورت ورقه‌ای در‌می‌آورند و خشک می‌کنند انواع جو دو‌سر را می‌توان در اکثر فروشگاه‌های مواد ‌غذایی سالم، به صورت فله یا تنوع بسته‌بندی با برند‌های مختلف پیدا نموده و یا آن‌ها را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. راه خرید آسان و بی‌درد‌سر و مطمئنی را مجموعه ایلیا با راه‌اندازی شبکه فروش آنلاین خود در کشور به‌وجود آورده است. هر یک از متقاضیان تنها با چند کلیک ساده می‌توانند بهترین محصولات شرکت را سفارش دهند.

کارخانه تولید جو دوسر پرک در ایران

امروزه کارخانه‌های تولید جو دو‌سر پرک از جمله محور‌های موثر و کاربردی در تولید و توزیع نمونه مرغوب و با کیفیت محصول به شمار می‌روند. نیاز موجود میادین خرید موجب شده تا هر یک از خریداران به دنبال انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات باشند. همین امر نیز موجب گردید تا بخش مهمی از جو دو‌سر پرک درجه یک بر اساس استاندارد‌های موجود در بهترین کارخانه‌ها و با برندهابی نام‌آشنا در کشور تولید گردد.

لیست کارخانه جات صنایع تبدیلی

  • کارخانه جات بسته بندی و شرکت های پخش
  • کارخانه جات کیک و کلوچه
  • کارخانه جات شیرینی و شکلات
  • کارخانه جات ماکارونی و پاستا
  • کارخانه جات نوشیدنی
  • کارخانه جات سس و افزدونی
  • کارخانه جات تولید غذای آماده
  • تولید های نان های رژیمی و سالم

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از بزرگترین تولید کننده های جو دوسر و کارخانه فراوری جو دوسر در ایران است. کارخانجات تولید کننده جو دوسر در کشور، این محصول را از کشاورزان خریداری کرده، سپس آن را به اشکال مختلفی از جمله جو دو‌سر پرک تبدیل نموده و به‌صورت بسته‌بندی و فله‌ای روانه بازار می‌کنند. این کارخانجات عموما شرکت‌های فعال در تولید انواع محصولات غذایی می‌باشند.

 آنان فروش، توزیع و پخش عمده جو دوسر پرک را از طریق نمایندگی‌هایی که در سراسر کشور دارند، انجام‌ می‌دهند. برای همین است که میتوان خرید را در هر شهری به راحتی انجام داد؛ زیرا که کارخانه‌های تولید‌کننده محصول خود را به هر فروشگاهی ارائه می‌دهند. از جانب دیگر، اعلام قیمت از سوی این کارخانجات با توجه به نوع بسته بندی، در پشت بسته بندی‌ها اباعث شده مشتریان هم سر در گم نشده  و در بازار گران‌فروشی رخ ندهد.  

کینوا و جو دوسر

نحوه پرك كردن جو دوسر

نخستین گام برای تولید جو دو‌سر پرک، پاک کردن و الک کردن جو دوسر برای جدا کردن موادی همچون سنگ و کاه است. در گام بعدی دانه‌های جو دوسر از ماشین پوست‌کنی عبور کرده و به کمک نیروی گریز از مرکز پوستشان بدون این که آسیبی به هسته برسد جدا می‌شود. در نهایت این دانه‌ها در کوره پخته شده، بخار داده می‌شوند (تحت فشار بخار آب به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ) و از یک غلطک فولادی عبور داده شده و بعد خشک می‌شوند. عطر و مزه خوش این محصول با پخته‌شدن در کوره دو‌چندان می‌شود.

بعد از کلیه این مراحل دانه‌های جو دوسر قادرند به پرک و سبوس تبدیل شوند. با حرارت دادن جو دوسر نشاسته موجود در آن تبدیل به ژلاتین شده و هضم راحت‌تری خواهد داشت. از آن‌جایی که جو دو‌سر پرک یکبار پیش از این بخار پز شده، زمان مورد نیاز برای پخت مجدد آن جهت مصرف ۱۵ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود. جو دو‌سر پرک تولیدی مجموعه ایلیا  یکی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در کشور بوده و کلیه کارخانجات صنایع غذایی، تبدیلی برای خرید عمده و مصرف‌کنندگان جزئی می‌توانند برای خرید این محصول با کارشناسان مجموعه ارتباط گیرند.

بزرگترین تولید کننده جو دوسر عمده در سراسر ایران

گاها با ایجاد تنوع در بستر خرید، می‌توان شاهد یک سودآوری ایده آل بود. شرکت ایلیا به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان جو دوسر عمده در سراسر ایران، محصول را در کیفیت‌های مرغوب  تولید کرده و روانه بازار خرید و فروش می‌کند. جو دوسر در این مجموعه در سایز‌های مختلفی بسته به منطقه و شرایط کشت شده محصول تولید می‌شود.

فروش جو دوسر به صورت عمده از سوی این مرکز ، به نفع دو طرف معامله ( خریدار و تولید‌کننده ) به‌جهت  قیمت بسیار مناسب خریداری می‌باشد. این مجموعه جو دو‌سر تولیدی خود را در انواع عرضه و با کیفیت قابل رقابت در بازار در اختیار شرکت‌های پخش و توزیع، کارخانجات صنایع غذایی و وابسته، کارخانجات بسته‌بندی، مراکز و نمایندگی‌های فروش محصول در شهر‌های مختلف و انواع فروشگاه‌های مواد‌غذایی و خشکبار در سطح شهر‌ها قرار می‌دهد.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *