خرید اینترنتی انواع جو دوسر پرک ریز و درشت

جو دوسر

برای خرید اینترنتی انواع جو دو‌سر پرک ریز و درشت به کدام مرکز مراجعه نماییم؟جو دو‌سر پرک را از کدام منبع خریداری کنیم؟ قیمت خرید جو دو‌سر پرک ایرانی و وارداتی را از کجا به‌دست آوریم؟

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم?

برای خرید جو دو‌سر پرک میتوان به فروشگاه‌های بزرگ و لوکس و انواع فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی در شهرهای مختلف مراجعه نمود.

مراکز فروش جو دو‌سر پرک ریز و درشت از طریق خرید اینترنتی و با ایجاد بستری بی‌واسطه برای متقاضیان و مشتریان مسیری مناسب را فراهم آورده است. در این بستر با حذف واسطه‌ها و رقابت قیمتی بین فروشندگان جو دو‌سر پرک فرصتی ویژه عاید خریداران گردیده تا اقدام به خرید با قیمت مناسب نمایند.

 مجموعه ایلیا با تبلیغات گسترده و توسعه فعالیت خود در کشور امکانی را برای خریداران به‌وجود آورده است تا برای خرید جو‌دوسر پرک دچار سر‌درگمی نشده و  بازرگانی فروش جو دو‌سر را افتتاح نموده است. و از این طریق  برند تجاری خود را با نام جو‌ دو‌سر پرک در ذهن همه یادآور شده است.

قیمت جو دوسر در بازار

 جو دو‌سر یا همان یولاف با ارزش غذایی بالا در کشورهای پیشرفته مصرف بالایی دارد. مصرف آن در ایران از گندم و جو کمتر بوده، اما روز‌به روز در حال افزایش است. قیمت جو‌ دو‌سر با توجه به شرکت عرضه‌کننده،  بسته‌بندی و سایز آن متنوع می‌باشد.تولید‌کنندگان اصلی جو‌ دو‌سر کشور‌های آلمان، اسپانیا، فنلاند و روسیه هستند. جو دو‌سر روسیه قیمت و کیفیت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد.

قیمت جو دو‌سر از محصولات هم خانواده خود (گندم، جو) به دلیل فرایند پوست‌گیری بسیار سخت آن، بالاتر می‌باشد. قیمت آن در شهر‌های مختلف متغیر است. قیمت جو‌دوسر  و انواع فرآورده‌های آن را می‌توان به‌صورت حضوری و غیر حضوری از مراکز فروش و فروشگاه معتبر استعلام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. متقاضیان خرید جو دو‌سر می‌توانند قیمت لحظه‌ای آن‌را از شرکت ایلیا بخواهند، که از فعالین بخش فروش غلات و محصولات آن‌ها در سراسر کشور می‌باشد. قیمت جو‌دوسر فله‌ای و بسته‌بندی را از وب‌سایت این مجموعه ارزیابی نمایید.

جو دوسر

خرید اینترنتی جو دوسر پرک عمده

خرید عمده جو دو‌سر پرک به نفع خریدار بوده و قیمت مناسب‌تری دارد. کارخانجات فرآوری و صنایع وابسته بیشتر جو دو‌سر پرک را در نمونه‌های متفاوت عرضه ‌می‌دارند. نمایندگی‌های تولیدی در کار توزیع عمده و جزئی این محصول بوده و مصرف‌کننده و تولید‌کننده می‌تواند کالای خود را از این طریق تهیه نماید. مصرف بالای آن در بین تمامی سنین، افرادی که به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند و ورزشکاران دیده می‌شود.

فروش عمده آن توسط این شرکت‎ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد. خرید جو‌ دو‌سر پرک عمده علاوه بر حذف واسطه از مدار خرید و فروش، قیمت مناسب و پایین‌تری داشته و ترجیح مشتریان این است که خرید را به‌صورت فله‌ای از توزیع‌کننده دریافت کنند. خرید از خود کشاورز در سر زمین نیز صورت می‌گیرد که این پروسه اگرچه با قیمت کمتری انجام شده اما باید محصول فرآوری و بوجاری گردد. این نوع خرید معمولا توسط دلالان به‌طور عمده با قیمت خوب از کشاورز تهیه و بعد به‌صورت پرک، نیم‌دانه یا دانه‌کامل و بسته‌بندی ‌شده روانه بازار می‌شود.

محصول بسته‌بندی شده از کیفیت بالا‌تری برخوردار بوده و باعث حفظ ویژگی‌های ظاهری محصول خصوصا در جو دو‌سر پرک می‌شود. مشتریان عزیز می‌توانند در بستر اینترنت، با کیفیت و قیمت مناسب این محصول را از مجموعه ایلیا خرید نمایند.

قیمت جو دوسر پرک

مراکز فروش و فروشگاه‌های مواد غذایی به طور مستقیم و به آسانی می‌توانند خریدی مطمئن را برای متقاضیان تضمین نمایند. فروش جو دو‌‌سر پرک در ایران با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است. بر این اساس خریداران این محصول به دلیل خواص درمانی و تغذیه‌ای منحصر به‌فرد روز‌به روز زیادتر شده است

قیمت جو دو‌سر پرک در سایت‌های اینترنتی قابل ارائه و با توجه به بسته‌بندی برای سلایق متفاوت وجود دارد. مصرف‌کننده با توجه به نیاز خود این سفارش را می‌تواند از مجموعه ایلیا نموده و آن‌را در درب منزل بدون صرف هزینه حمل دریافت نماید.

جو دوسر

خرید جو دوسر خارجی و ایرانی

جو دوسر در بازار به دو نوع کلی ایرانی و خارجی موجود می‌باشد.  سالانه مقادیر هنگفتی از کشورهای مهد تولید جو دو‌سر (آلمان، اسپانیا، روسیه) به کشور وارد می‌شود. مسائلی از جمله هزینه ‌های گمرکی و شیوع کرونا‌ویروس در جهان از ورود آن به کشور کاسته است و همین دلیل بازار با نوساناتی و کمبود در بیشتر سال مواجه شده است. به‌طور کلی جو دو‌سر وارد شده از این کشور‌ها، قیمت، بسته‌بندی و وزن متفاوتی دارد. بیشترین واردات از روسیه و قزاقستان صورت گرفته که از لحاظ پروتئین موجود و رطوبت کافی، از کیفیت بهتری  برخورداراست.

تفاوت آن‌چنانی در جو دو‌سر خارجی با نمونه داخلی وجود ندارد اما نمونه‌های وارداتی در شکل‌، اندازه و رنگ متغیر هستند.قابل هضم بودن کامل جو دو‌سر وارداتی برا دام بخصوص گوسفند، استفاده آن را زیاد نموده است اما به دلیل نوک‌تیز بودن محصول، در پرورش طیور و پرندگان پیشنهاد نمی‌شود.

واردات جو‌دوسر توسط کمپانی‌های مختلف خصوصی با بهترین برند به کشور انجام می‌شود. آنان این محصول را به‌صورت بسته‌بندی با فله‌ای خریداری و به فروش می‌رسانند. ممکن است شرکت‌های وارد‌کننده، کار بسته‌بندی را خود بر‌عهده گرفته و با برند متفاوتی  توسط شعب خود در اقصی نقاط کشور روانه بازار نمایند.

به‌علت کم بودن سطح زیر کشت جودو‌سر داخلی، تولید داخل کفاف نیاز بازار را نمی‌دهد. همین امر بازرگانی‌ مارا بر آن داشت که نسبت به ورود آن با کیفیت بالا اقدام نموده و فشار وارد شده بر بازار را تقلیل نماییم. محصول ورودی دارای مجوزات لازم از وزارت بهداشت و غذا و دارو بوده و آنالیز کیفی بر روی آن صورت گرفته است. قیمت عرضه آن به بازار مناسب مصرف‌کننده ایرانی بوده و قابل رقابت با سایر برند‌هاست.

خرید اینترنتی انواع جو دوسر پرک ریز و درشت

برای خرید اینترنتی جو دو‌سر می‌توان از سایت‌های اینترنتی فعال در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهنمایی کسب نمود. در خرید اینترنتی از حضور واسطه خبری نبوده،  برای ثبت سفارش محدودیتی وجود نداشته، قیمت‌ها با وجود رقبا شناور و امکان تعیین حجم و وزن بدون محدودیت صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر سایت‌های زیادی با تخفیفات ویژه جو دو‌سر را فروخته و به سراسر کشور ارسال می‌نمایند. شرکت ایلیا با r@d  قوی در تلاش است نیاز صنایع تبدیلی و غذایی را در بستر مناسبی تحقق دهد. علاقه‌مندان می‌توانند از مشاوره‌های رایگان و تخصصی تیم ایلیا در کلیه محصولات جو دو‌سر بهره‌مند شوند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *