خرید و فروش تناژ جو دوسر درجه یک در کشور

کینوا جو دوسر

آیا شناختی از مسیر خرید و فروش محصولات جو دوسر تناژ به شرکت های پخش و بسته بندی در کشور دارید؟ آیا با خریداران جو دوسر در کشور آشنایی دارید؟ خرید و فروش تناژ و فله انواع محصولات درجه‌ یک جو دوسر دانیما در کدام مرکز و به‌چه طریق صورت می‌پذیرد؟ خرید و فروش تناژ محصولات جو دوسر  به کارخانه های صنایع تبدیلی چگونه است؟

خریداران جو دوسر در ایران

خریداران جو دو‌سر در ایران در چند گروه‌بندی جای می‌گیرند، در ابتدا کسانی که جو دو‌سر برای مصارف بسته بندی و پخش و تولید محصولات فراسودمند رژیمی خریداری‌می‌کنند و سپس کسانی که آن‌ها را برای مصارف خوراکی می‌خرند. در این بین هر کدام از این‌ها به دو گروه بزرگ و کوچک تقسیم می‌شوند.

 مصرف‌کنندگان خانگی و شخصی خریداران خرد را تشکیل داده که جو دو‌سر را بسته‌بندی‌شده از مراکز فروش محصولات غذایی، سوپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های خشکبار ، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک، و فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنند. هر کدام از این مراکز نیز خرید خود را از واحد بزرگ‌تری انجام می دهد، که می‌تواند کارخانه‌  تولید‌کننده انواع جو دو‌سر و یا یک نمایندگی فروش شرکت باشد.

خریداران بزرگ جو دو‌سر نیز صاحبان کسب و کار‌های بزرگ مانند کارخانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی و  فرآوری، هستند که جو دو‌سر را به  انواع محصولات و مشتقات تبدیل می‌کنند. شرکت‌های بسته‌بندی، توزیع و پخش نیز جزئی از این مدار خرید و فروش بوده، که می‌توانند بخشی از خود این کارخانه‌ها نیز باشند. هتل‌ها، رستوران‌ها و سالادبارها، کترینگ‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تغذیه و مراکز نگهداری بیماران سلیاکی نیز جز خریداران جو دو‌سر در ایران محسوب می‌شوند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تولید جو دوسر در ایران و واردات این محصول با حجم بالا یکی از تامین کنندگان معتبر جو دوسر در کشور است. این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت به همراه آنالیز های بهداشتی یرای تولید کنندگان و کارخانه های تولید محصولات فراسودمند و رژیمی امکان تامین بلند مدت با قیمت ثابت را فراهم کرده است.

جو دوسر

خرید و فروش تناژ و فله انواع محصولات جو دوسر دانیما

نمایندگی‌های مجموعه ایلیا با راه‌اندازی دو نوع بازار خرید حضوری و اینترنتی انواع محصولات جو دوسر دانیما را برای خرید و فروش تناژ و فله فراهم نموده‌اند. در هر یک از این بازار‌ها دو نوع ایرانی و خارجی از همه محصولات فراهم است. این محصولات شامل جو دو‌سر با پوشینه و بدون پوشینه، آرد و سبوس جو دو‌سر، سویق و پودر جوانه‌جو دو‌سر، بلغور و انواع جو دو‌سر پرک (درشت و ریز، اوتمیل، گرانولا، صبحانه، موسلی و ….) است، که هر کدام کلیه آنالیز‌های کیفی و کمی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌است.

خرید و فروش تناژ و فله انواع محصولات جو دو‌سر دانیما با قیمت‌هایی قابل رقابت، بدون واسطه و محدودیت، سودآوری خوبی را برای تمامی خریداران عمده و صنایع بزرگ و تجاری در سراسر کشور به‌وجود آورده است. برای خرید تناژ و فله انواع محصولات جو دو‌سر دانیما از  مجموعه ایلیا کافی‌است متقاضیان صنایع تبدیلی، فراوری، بسته‌بندی، توزیع و پخش، عمده‌فروشی‌های مواد‌غذایی، صاحبان رستوران‌ها، غذا‍‌خوری‌ها و …. با کارشناسان مجموعه تماس حاصل ‌نمایند.

خرید و فروش تناژ محصولات جو دوسر  به کارخانه های صنایع تبدیلی

کارخانه‌های بزرگ صنایع تبدیلی و فراوری اکثرا خرید خود را در تناژ بالا از تولید‌کننده اصلی و مراکز معتبر بدون حضور واسطه و به‌صورت فله و عمده خریداری می‌نمایند. این نوع خرید و فروش معمولا به‌صورت مستقیم و حضوری و با بررسی بار جو دو‌سر و تعیین کیفیت آن صورت می‌پذیرد.

خرید و فروش محصولات جو دوسر تناژ  به کارخانه‌های صنایع تبدیلی بر مبنای  یک کیلوگرم تعیین قیمت شده، و وجود نوسانات و بازار رقابتی از فاکتور‌های موثر بر قیمت‌‌گذاری هستند. بخش عمده‌ای از محصولات جو دو‌سر، از طریق مراکز اینترنتی خریداری می‌گردد. چرا که خریداران در این مراکز قطعا با تنوع گسترده‌ای از قیمت و کیفیت رو به رو شده، موضوعی که به‌طور حتم بر نحوه خرید تناژ موثر خواهد بود.

بنابراین کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند خرید عمده خود را با گرفتن نمونه های مختلف از بازار و مقایسه کیفیت و قیمت سفارش دهند و با کمی جستجو در بین انواع مراکز عرضه‌کننده بر حسب میزان و حجم سفارش، کیفیت محصول و با در نظر گرفتن مسافت میان خریدار و عرضه‌کننده به‌راحتی و بدون محدودیت زمانی خریداری کنند. مجموعه ایلیا با سابقه فعالیت طولای در بازار خرید و فروش تناژ محصولات  جو دو‌سر در کشور می‌تواند نیازکارخانه‌های صنایع تبدیلی را به‌صورت حضوری و اینترنتی تامین سازد.

کینوا جو دوسر

فروش محصولات جو دوسر تناژ به شرکت های پخش و بسته بندی

جو دوسر، در کل سودآوری خوبی برای خریدار فروشنده داراست. ضمنا با خرید این محصول نه تنها ضرر نکرده، بلکه سلامتی و تقویت قوای بدنیتان را تضمین نموده اید. جو دوسر کیلویی و گرمی که بیشتر به‌صورت بسته‌بندی است، در مقابل جو دوسر تناژ  قرار دارد. شرکت‌های تولید کننده معمولا محصول را به‌صورت تناژ به صنایع بزرگ تبدیلی و تجاری می‌فروشند در حالی‌که شرکت‌های بسته‌بندی محصول جو دو‌سر را در انواع بسته‌بندی، با شکل و ظاهری متفاوت برای خریداران عرضه می‌دارند.  

شرکت‌ها و مراکز و نمایندگی‌های مختلفی در بازار محصولات جو دو‌سر فعال هستند که هر کدام محصول را تحت برند و کیفیت خاص خود و با گواهی و استانداردهای لازم به‌صورت تناژ برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی عرضه می‌دارند. از آن‌جا که قیمت محصولات جو دوسر تناژ در کشور وضعیتی مناسب و متعادل دارد، یکی از دلایل افزایش فروش آن‌ها محسوب می‌شود.

همکاری!

کار فروش محصولات جو دو‌سر در شهرهای بزرگ و دارای شرکت‌های مختلف پخش و بسته‌بندی در قیاس با دیگر شهرها به‌صرفه‌تر و راحت‌تر صورت می‌گیرد. این شرکت‌ها می‌توانند به مراکز فروش و مکان‌های که زمینه فعالیتشان کشاورزی،‌ باغبانی و غلات مراجعه نمایند. همچنین این شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌توانند از فضای اینترنت  برای مرتفع نمودن نیاز خود استفاده نمایند، تا از تولید‌کننده بهترین و مرغوب‌ترین جو دو‌سر را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنند. سایت فروش مجموعه ایلیا همه روزه و در کل ساعات برای خرید محصولات جو دو‌سر تناژ و بسته‌بندی برای همه عزیزان در حال خدمت‌‎رسانی می‌باشد.

کلیه رستوران‌ها، آشپز خانه‌ها،  غذاخوری ها، هتل‌ها بیمارستان‌ها، مدارس شبانه روزی، موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی، انواع مراکز پرورش‌دهنده دام، مرغ و طیور که خریدارن تناژ جو دو‌سر بوده و مصرف‌کنندگان خانگی که خریداران کیلویی و خرد  این محصول به حساب آمده، می‌توانند برای کسب اطلاعات قیمت و انواع محصولات جو دو‌سر با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *