قیمت جو دوسر برای لاغری

جو دوسر لاغری

قیمت جو دوسر برای لاغری و مصارف رژیمی در این مجموعه قابل استعلام می باشد. انواع محصولات دانه، آرد، پرک و سبوس جو دوسر در این مجموعه به صورت بسته بندی و تناژ قابل عرضه می باشد.

جو دوسر معجزه غذایی

دانه جو دوسر یکی از غلات فراسودمند در سراسر جهان است. جو دوسر به دلیل خواص فوق العاده تغذیه ای به عنوان یک مکمل غذایی به شدت پرمصرف در دنیا شناخته شده است. این دانه ارزشمند می‌تواند در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار بگیرد و برای همه سنین قابل مصرف است. و حتی برای رژیم های لاغری نیز با قیمت مناسب عرضه می شود.

جو دوسر در بسیاری از کشورهای جهان کشت و تولید می‌شود و یکی از مکمل‌های غذایی پر طرفدار است. به طور کلی دو نوع جو دوسر در ایران وجود دارد جو دوسر دامی و جو دوسر خوراکی.

جو دوسر دامی بسیار باریک بوده و پوسته ضخیمی دارد. این نوع جو دوسر را به سختی می‌توان از پوسته آن جدا کرد. جو دوسر خوراکی دانه بسیار درشتر است و قابلیت پوست گیری دارد. این نوع دانه بعد از پوست گیری آماده به مصرف است.

قیمت جو دوسر لاغری

جو دوسر برای لاغری و قیمت آن

افرادی که قصد کاهش وزن را دارند باید از منابع غذایی استفاده کنند که کالری پایینی داشته باشد و از طرفی بتواند نیازهای بدن را تامین نماید. جو دوسر در 100 گرم حدود 68 کیلو کالری دارد. کالری بسیار پایین جو دوسر باعث می‌شود در تمام رژیم‌های لاغری مورد استفاده قرار بگیرد که با قیمت روز به فروش می رسد. در رژیم‌های لاغری موادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای کالری و ارزش غذایی متناسب باشد.

برخی رژیم‌های لاغری بعد از مدتی فرد را تضعیف کرده و فرد دچار ریزش مو، شکستگی ناخن، بیماری‌های پوستی و… می‌شود. این موارد به دلیل این رخ می‌دهد که بعضی از رژیم‌های غذایی نمی‌تواند همه نیازهای بدن فرد را تامین کند و افراد دچار کمبود پروتئین املاح معدنی و انواع ویتامین ها می‌شوند.

برای کاهش وزن باید روش‌های اصولی را به کار برد. در این نوع تغذیه از مواد غذایی استفاده می‌شود که کالری و مواد ضروری بدن را بتواند تامین کند. جو دوسر دارای فیبر بسیار بالایی است که می‌تواند سیری زود رس را در فرد ایجاد کند و از پر خوری اضافی جلوگیری کند. همچنین میزان فیبر بالای جو دوسر می‌تواند مدت زمان بیشتری فرد را سیر نگه دارد.

جو دوسر دارای املاح

اهن

کلسیم

منیزیوم

سدیم

پتاسیم است.

این املاح در جو دوسر به وفور یافت می شود.

جو دوسر لاغری

ویتامین های موجود در جو دوسر

ویتامین ب 6 و ب12

ویتامین A، افرادی که داراری رژیم های لاغری هستند می توانند جو دوسر را با قیمت مناسب تهیه و استفاده کنند.

ویتامین C

ویتامین D

 ویتامین های موجود در جو دوسر می‌تواند فرد را از مصرف مولتی ویتامین روزانه بی نیاز کند و جذب مواد غذایی را در بدن فرد بالا ببرد.

قیمت جو دوسر در بازار، فواید آن برای لاغری

جو دوسر در بازار ایران به صورت‌های زیر قابل تهیه می‌باشد.

ارد جو دوسر

دانه جو دوسر

پرک جو دوسر

سبوس جو دوسر

البته ایرانی‎ها بیشتر از پرک جو دوسر استفاده می‌کنند.

جو دوسر لاغری

آرد جو دوسر

در انواع کیک‌ها و نان‌های رژیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیرینی‌های بسیار خوش طعمی از آرد جو دوسر می‌توان تهیه کرد. البته لازم به ذکر است که جو دوسر بدون گلوتن می‌باشد و به نسبت سایر آرد‌ها تخم مرغ بیشتری باید استفاده کرد تا به چسبندگی ایده آل برسد. این محصول برای لاغری بسیار مفید بوده و با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

دانه جو دوسر به نسبت سایر غلات بسیار نرم تر است. گندم و جو قبل از پخت دانه‌ای بسیار سفت و سخت دارند و به صورت خام قابل مصرف نیست.

این دانه به اندازه‌ای نرم است که به صورت خام به راحتی دندان می‌خورد. این خاصیت باعث می‌شود که زمان پخت دانه جو دوسر بسیار کوتاه شود و در کمترین زمان پخت شود.

پرک جو دوسر

 یکی از پر مصرف ترین غلات در سراسر جهان است که کاربرد های ویژه ای دارد. این محصول در انواع غذا ها قابل مصرف می‌باشد و طعم بسیار دلپذیری دارد. حتی پرک جو دوسر برای انواع دسر شیرینی و کوکی نیز قابلیت مصرف دارد. ایرانی‌ها بیشتر پرک جو دوسر را در سوپ ها استفاده می‌کنند.از فواید آن استفاده در رژیم های لاغری است که با قیمت روز در بازار موجود است.

جو دوسر لاغری

سبوس جو دوسر

 نیز مانند سایر سبوس غلات سرشار از مواد مغذی است. این محصول به عنوان یک مکمل غذایی ویژه در انواع سالادها و غذاها و حتی تازه خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت جو دوسر برای لاغری

قیمت جو دوسر  در ایران بسیار متفاوت است. برخی از مجموعه‌ها دانه جو دوسر دامی را بسته بندی کرده و در بازار با قیمت های مختلف به فروش می‌رسانند. دانه جو دوسر دامی کمی تلخ بوده و بسیار کوچک می‌باشد. دانه جودوسر خوراکی که برای لاغری بسیار مفید است در ایران بسیار کم تولید می‌شود و غالبا هم به صورت پرک وارد بازار می‌شود.

این مجموعه با داشتن 100 هکتار سطح زیر کشت جو دوسر توانسته است بیشترین محصول جو دوسر در کشور را تولید نماید. این نوع از جو دوسر در کشور بازار بسیار مطلوبی دارد. قیمت جو دوسر خوراکی برای مصارف مختلف بسیار بالا می‌باشد اما این مجموعه توانسته است محصولی تولید کند که قیمت بسیار مناسبی داشته باشد.

این نوع جو دوسر خوراکی کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل عرضه به کارخانه جات صنایع تبدیلی می باشد. مشاوران تغذیه و فروشگاه های عرضه محصولات رژیمی و سالم می توانند برای سفارش خرد و عمده و حتی بسته بندی با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

جو دوسر لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *