قیمت روز هر کیلو دانه کینوا

قیمت دانه کینوا

قیمت روز هر کیلو دانه کینوا چقدر است؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت کیلویی و عمده در تناژ بالا عرضه می کند؟ مصرف دانه کینوا چه فوایدی دارد؟

قیمت روز هر کیلو دانه کینوا چقدر است؟

قیمت روز هر کیلو دانه کینوا را می توانید از این مجموعه استعلام نمایید . این مجموعه که به صورت تخصصی بر روی تولید دانه کینوا و دیگر محصولات کینوا فعالیت می کند ، انواع دانه کینوا سفید و رنگی را در بسته های یک کیلویی ، به صورت خرد و عمده عرضه می کند .

در واقع کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در استان های مختلف کشور ، کشت شده و دانه های کینوا پس از برداشت ، توسط ما جمع آوری و فرآوری می شوند . فرآوری دانه کینوا به صورت صنعتی و مکانیزه انجام می شود تا دانه کینوا برای مصارف مختلف آماده شود .

کینوا

عرضه دانه کینوا باکیفیت و فرآوری شده

هر کیلو دانه کینوا پس از فرآوری و حذف مواد زائد ، بسته بندی می شوند. طی فرآین فرآوری که در کارخانه انجام می شود ، ساپونین موجود در پوسته کینوا که ماده ای صابونی و تلخ مزه است ، جداسازی می گردد .

در این بسته ها دانه های کینوا درشت و یکدست و دارای رنگ روشن بسته بندی می شوند . علاوه بر این دانه های سه رنگ کینوا که شامل رنگ های قرمز ، سیاه و سفید می باشند نیز بسته بندی شده و دانه کینوا سه رنگ نیز عرضه می شوند . قیمت هر کیلو کینوا درجه یک را می توانید با آنالیز کیفی عالی در این مجموعه دریافت نمایید.

بسته های حاوی یک کیلو دانه کینوا به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها عرضه می شوند . انجمن های سلیاک و دیابت ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، هتل ها ، مراکز عرضه و پخش محصولات سالم و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تهیه دانه کینوا به صورت عمده ، و با قیمت مناسب ، می توانند با ما تماس بگیرند .

این مجموعه خدمات ویژه ای را همراه با عرضه محصولات کینوا ارائه می نماید . همچنین از دانه های فرآوری شده در این مجموعه ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، کینوا پرک شده ، ماسک کینوا و اسنک کینوا نیز با رعایت استانداردهای لازم ، تولید و عرضه می گردد .

در صورتی که تمایل به تهیه انواع دانه کینوا و دیگر محصولات آن را دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا

کینوا ماده ای غذایی حاوی تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان است . با توجه به اینکه اسیدهای آمینه واحدهای ساختاری پروتئین هستند ، به همین دلیل مصرف دانه کینوا به تامین پروتئین مورد نیاز بدن کمک می نماید . قیمت هر کیلو کینوا با کیفیت درجه یک و استاندارد های لازم را در ایم مجموعه استعلام نمایید.

همچنین وجود اسیدهای آمینه ضروری برای سلامت دستگاه ایمنی ، دستگاه گوارش و عصب و ماهیچه سازی نیز بسیار مهم است . برخی از این اسدی آمینه ها خلق و خو و خواب را تنظیم می کنند . با مصرف روزانه دانه کینوا می توانید به سلامت این موارد کمک نمایید .

دانه کینوا غنی از فیبر است ، در نتیجه باعث احساس سیری در فرد می شود و ازپرخوری جلوگیری می نماید . همچنین مقدار قند آن کم است و گرانولهای نشاسته ای بسیار کوچکی دارد ، به همین دلیل اثرات چاق کنندگی نداشته و در کاهش وزن نیز موثر است . افراد مبتلا به سلیاک می توانند برای دریافت قیمت یارانه هر کیلو کینوا و تخفیف خود با این مجموعه ارتباط بگیرند.

عــلاوه برایــن دانــه کینــوا فاقد گلوتــن اســت و بــرای افــراد دارای بیمــاری ســلیاك غــذای مناســبی محسوب می شود . همچنین دانه کینوا ، غــذای مناســبی بــرای تأمیــن نیــاز غذایــی کودکان ، افــراد ســیلیاکی ، دیابتــی و افــراد بــا فشــار خــون بالا نیز می باشد .

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *