بهترین قیمت بذر کینوا شهرکرد

بذر کینوا

قیمت بذر کینوا در شهرکرد را از کدام مجموعه می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مرکز بذر کینوا شناسنامه دار با قوه نامیه و درصد خلوص بالا ، را با بهترین قیمت عرضه می نماید؟ کدام مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در شهرکرد مشاوره رایگان ارائه می‌دهد؟

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا را در شهرکرد ، می‌‌توان به انواع روش‌های دست پاش و مکانیزه کشت نمود . به‌طورکلی برای کشت بذر کینوا در شهرکرد ، به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا برای هر هکتار نیاز است .

جهت کشت مکانیزه بذر کینوا ، ادوات مربوط به ریز کارهای غلات ، مثلاً دستگاه پنوماتیک غلات یا ردیف کار غلات ، استفاده می شوند . فاصله بین ردیف‌ها در کشت مکانیزه ۵۰ سانتی‌متر ، فاصله بوته‌ها در داخل هر ردیف 7 تا 10سانتی‌متر و عمق کاشت ۱ تا ۲ سانتی متر می باشد .

خرید فروش کینوا کرمان

آبیاری

بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری در طول دوره رشد خود نیاز دارد . اما وجود بارندگی‌های بهاره و پاییزه در شهرکرد ، تعداد دفعات آبیاری را کاهش می‌دهد . فاصله بین ۲ نوبت آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز است .

انواع روش‌های آبیاری غرقابی و تحت فشار ، مانند آبیاری قطره ای ، بارانی و نوارتیپ ، جهت تامین نیاز آبی بذر و گیاه کینوا استفاده می شود .

عملکرد و برداشت

بذر کینوا عملکردی بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار دارد . استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، تاریخ کشت صحیح بذرکینوا در شهرکرد ، مدیریت زراعی صحیح ، کنترل آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز باعث افزایش عملکرد محصول کینوا می‌گردد .

برداشت محصول کینوا با استفاده از کمباین برداشت کلزا و با تنظیم هدِ برداشت ، صورت می‌پذیرد . همچنین برداشت محصول بذر کینوا ، به‌صورت دستی نیز امکان پذیر است ، زیرا گیاه کینوا ریزش ندارد .

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در شهرکرد

 جهت استعلام قیمت بذر کینوا در شهرکرد ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌ عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را با و سایر استان ها توزیع می نماید .

کارشناسان باتجربه مجموعه ما ، در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در شهرکرد و تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و عملکرد زراعی مطلوب ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می‌دهند .

استعلام قیمت بذر کینوا در شهرکرد

همچنین این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز همکاری می کند .

جهت استعلام قیمت بذر کینوا ، تهیه بذر کینوا شناسنامه‌دار با بهترین قیمت و استفاده از سایر خدمات این مجموعهف در شهرکرد و سایر استان‌ها می‌توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *