شرایط ویژه برای کشت بذر کینوا

بذر کینوا ارگانیک

شرایط ویژه برای کشت بذر کینوا در سراسر کشور در این مجموعه بسیار ویژه است ما برای تولید محصول با کیفیت در استان های مختلف کشور و خرید و فروش با شرایط بسیار استثنایی همگام با کشاورز خدمت خواهیم کرد.

پتانسیل کشت در کشور

این مجموعه به طور جدی و کاملا متخصص در زمینه دانه و بذر کینوا به صورت تخصصی کار می کند. کشت بذر کینوا در سطح کشور 500 هکتار کینوا کار شده است که رقم قابل توجهی است. از طرف دیگر تنها کارخانه صنعتی فرآوری بذر و دانه کینوا در سطح کشور را داراست.

تنها کاری که کشاورزان لازم است انجام دهند این است که بعد از برداشت محصول خود را کیسه گیری و برای کارخانه ارسال کنند. حتی هیچ نیازی به پرداخت هزینه باربری ندارد و تمام هزینه بر عهده شرکت است.


اکثر مناطق ایران پتانسیل کشت بذر گیاه کینوا را دارند .چون دانه کینوا گیاهی است که با شرایط مختلف جوی سازگار است، البته میزان محصول دهی متفاوت است ، بذر کینوا به شوری آب و خاک بسیار مقاوم است و تا EC 13000 را به راحتی تحمل می کند.

همه ی استان های مختلف کشور سازگاری دارد به غیر از گیلان و مازندران که محدودیت کشت دارند. اما با تعیین تاریخ کشت دقیق و آموزش صحیح کشت محصول میتوان راندمان را بالاتر برد و عملکردی بسیار عالی کسب کرد.

کشت بذر کینوا

چرا کشت کینوا :

بذر کینوا از جنبه های مختلف دارای ارزش کشاورزی است. هم از لحاظ درآمد زایی برای کشاورز ایده آل است و هم از جنبه ارزش غذایی بسیار مهم است. در مورد کشت بذر کینوا باید گفت گیاهی است که با اکثر مناطق و آب و هوایی گوناگون تناسب دارد طیف دمایی قابل قبولی را تحمل می‌کند و نیاز آبی کمتری نسبت به گندم دارد.

بذر کینوا یکی از فوق‌العاده ترین گیاهان موجود در دنیا از نظر ارزش غذایی است که اصلا قابل مقایسه با برنج و گندم نیست. در واقع کینوا 2 برابر گندم و کلزا برای کشاورزان صرفه اقتصادی دارد.

کشت کینوا

همکاری در کشت بذر کینوا

برای کشت بذر کینوا در شهر و استان خود می توانید با همکاران این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات آموزشی و مشاوره ای بهره مند شوید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای فروش بذر کینوا خود به صورت تضمینی اقدام نمایید.

ارتباط با کینوا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *