توزیع مرغوب ترین بذر کینوا در اراک

بذر کشت کینوا

برای توزیع مرغوب ترین بذر کینوا در اراک میتوانید با مجموعه ی پیش رو همکاری نمایید. این مجموعه آماده ی همکاری با کشاورزان، فروشندگان، خریداران بذر و دانه کینوا در اراک و به طور کل استان مرکزی می باشد.

کشت کینوا

خیلی از کشاورزان دو دل هستند برای کاشت بذر کینوا در اراک ، خیلی ها از این میترسند که در منطقه ای که هستند گیاه خوب رشد نکند، البته که این اتفاق طبیعی است و به دلیل جدید تر بودن این گیاه این چنین افکار گریبان گیر کسانی که برای بار اول تمایل به کشت دارند پیش می آید.

اما شرکت کیان تجارت سانا برای رفع این موضوع دست به کار شده است تا با بستن قرار داد با کشاورزان و بحث جذاب و مهم خرید تضمینی خیال کشاورز راحت باشد ، تا بتواند برای کشت اول به صورت آزمایشی کار کند و بعد از دیدن خدمات ما برای فصول کشت آینده به راحتی و مشتاقانه به کار خود ادامه دهند.

بذر کینوا اراک

نکات لازم در کشت کینوا

یکی از عواملی که بعضی از کشاورزان بعد از کشت و نتیجه ندادن کینوا تجربه میکنند تهیه بذر نامرغوب است که احتمال رشد گیاه را کاهش داده و کشاورز از کشت این محصول نا امید می‌شود. نکات لازم جهت کشت کینوا در اراک توسط این مجموعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

همچنین نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه صحیح کشت و رسیدگی بذر کینوا ، این اتفاقات شایع است. لذا داشتن مشاور در طول دوره کشت از اهمیت بالایی برخوردار است چون علاوه بر آموزش کشت بذر کینوا به صورت دقیق، زمان کود دادن و سم پاشی (در صورت نیاز) را نیز متعاقباً اعلام میکند.


دلایل کشت بذر کینوا در اراک :

از اولین و مهمترین دلایل میتوان درآمد زایی فوق العاده بذر کینوا نسبت به سایر غلات از جمله گندم و جو نام برد. بذر کینوا ارزش غذایی بسیار بالاتر نسبت به گندم و سایر غلات دارد که علاوه بر این نوعی محصول دارویی نیز میباشد . برای بیماری دیابتی و سلیاک بسیار مناسب است.بذر کینوا نسبت به گندم آب کمتری مصرف می‌کند و زمان برداشت محصول ۱۰۰ روز بعد از کشت می‌باشد.


کشت بذر کینوا در اراک :

با کمک این مجموعه کشاورزان اراک می توانند محصولی تولید کنند که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و بتواند صرفه ی اقتصادی بالاتری نیز برای کشاورز داشته باشد. با توجه به محصول فوق العاده ای که بذر کینوا در اراک تولید می کند ، می تواند جایگزین بسیاری از محصولات کم بازده و پر اب شود.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *