قیمت خرید جو دوسر تناژ و کیلویی در بازار

جو دوسر

آیا از قیمت خرید جو دوسر تناژ و کیلویی در بازار اطلاعی دارید؟ برای آگاهی یافتن از قیمت جو دوسر فله دانیما به کدام مرکز مراجعه می ‌کنید؟  اطلاع از قیمت روز جو دو‌سر فله و عمده را از کجا کسب می ‌کنید؟

قیمت جو دوسر فله دانیما

امروزه جو دو‌سر در میان مواد غذایی، دارای ارزش بالایی است. چرا که پروتئین و فیبر موجود در این محصول، موجب استفاده وسیع آن در آینده نزدیک در بین اقشار مختلف جامعه خواهد شد. قیمت جو دوسر فله بر حسب یک کیلوگرم محاسبه و تعیین می شود. ویژگی مهم در خرید جو دوسر به این شکل در این است که می توان متناسب با نیاز خود و بدون محدودیت به تهیه این محصول پرداخت. همچنین خرید به صورت فله دایره خرید را از محور محدودیت متمایز نموده و با به‌ وجود آوردن زمینه جایگزین نمودن جو دوسر فله به جای دیگر محصولات مشابه، موجب تسهیل در خرید و بالا بردن سلامت جامعه می ‌شود.

قیمت خرید جو دوسر فله دانیما به صورت اینترنتی در کشور برای تمامی متقاضیان و مشتریان کاملا رقابتی و مناسب می باشد. چرا که این محصول در حجم گسترده ای تولید می گردد و این موضوع از جمله محور های اثرگذار در قیمت است. این محصول به‌ صورت فله در نمایندگی ‌های فروش و پخش غلات تولیدی نیز موجود بوده و خریداران می‌ توانند آن ‌را با قیمت ‌های مناسب تهیه کنند. برای خرید متناسب با نیاز و بدون نگرانی از کیفیت و قیمت محصول می‌ توانید ثبت سفارش خود را از مجموعه ایلیا داشته باشید.

جو دوسر

قیمت روز جو دوسر

قیمت جو دوسر در بازار گاهی اوقات نوساناتی دارد، که علت عمده آن در رده جو دو‌سر وارداتی به ‌سبب نوسان نرخ ارز است. قیمتگذاری جو دوسر نیز مانند دیگر محصولات کشاورزی تابع مواردی از جمله هزینه ‌های صورت‌ گرفته برای رسیدن محصول به بازار فروش و ارزش ‌افزوده اقدامات فراوری و … می ‌باشد.

 امروزه شرکت‌ ها و نمایندگی‌ های بسیاری در کشور در زمینه خرید و فروش و توزیع جو دو‌سر فعالیت دارند که هر کدام محصول خود را تحت برند، بسته‌ بندی و کیفیت مختص خود عرضه‌ می ‌کنند. این موارد باعث شده که تنوع قیمتی در بازار به ‌وجود آید ولی در کل قیمت ثبات دارد.

ایلیا به‌ عنوان یکی از مراکز عرضه ‌کننده فعال و نام ‌آشنا در بازار جو دو‌سر کشور بوده و خریداران و متقاضیان می‌ توانند خرید عمده و جزئی خود را از این مجموعه داشته‌ باشند.

فروش عمده جو دوسر پرک

انوع فروش عمده جو دوسر پرک در ایران از دو دیدگاه قابل بررسی است:

  • فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط کارخانه فرآوری است که محصول را به‌ صورت بسته ‌بندی متنوع و با تجهیزات مختص به‌خود تحت برند شرکت به فروشگاه‌ ها و مراکز توزیع و پخش عرضه می‌ کنند.
  • فروش عمده توسط فروشگاه ‌های عرضه ‌کننده غلات بوده تا از این طریق با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه رضایت خریدار را جلب نمایند.

برای فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط این مراکز و فروشگاه‌ ها با استفاده از خرید حضوری و یا با ابزار های اینترنتی به راحتی در سراسر ایران صورت می‌ پذیرد که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. در هر حال خریدار و هر یک از عمده فروشی‌ های محصولات غذایی، فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه محصولات متنوع غذایی و کارخانه جات تبدیلی و تکمیلی و … می ‌توانند برای تهیه جو دوسر نیاز خود را از طریق تماس و ارتباط با کارشناسان ایلیا برطرف نمایند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک کیلویی فله

فروش فله ای جو دوسر پرک در بیشتر فروشگاه ‌ها صورت گرفته، و محصول را در هر وزنی بسته به سلیقه مشتری عرضه می کنند. فروش فله این محصول دارای قیمت مناسب‌ تر است، و بر حسب وزن عرضه می شود. خرید جو دوسر فله ‌ای در انواع فرآورده‌ های آن مانند: جو دوسر پرک خرد شده، سبوس و … در هر وزنی به دلخواه مشتری صورت می‌ گیرد.

خریداران جو دو‌سر پرک فله ‌ای رستوران ها، آشپزخانه ها و غذاخوری ها، هتل‌ ها بیمارستان‌ ها، مدارس شبانه روزی، موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی هستند که وظیفه تهیه غذای کارکنان را بر عهده دارند. علاوه بر این مراکز  دامداران و گاوداری ها و انواع مراکز پرورش ‌دهنده مرغ و طیور هستند، که این محصول را خریده و در تهیه جیره دام و پرنده استفاده می ‌کنند. همه مراکز نام‌ برده می ‌توانند بهترین جو دو‌سر پرک را در کوتاه‌ ترین زمان و با کیفیت مرغوب متناسب با حجم مورد نیاز خود با قیمتی استثنایی از گروه ایلیا خریداری نمایند. برای خرید و سفارش انواع محصولات جو دوسر بسته بندی می توانید از طریق سایت فروشگاهی ایلیا مارکت اقدام نمایید.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دو‌سر پرک با بسته ‌بندی ‌ها و اوزان مختلف و با کیفیت و قیمت های متفاوت، تحت برند‌ های متنوع از سوی مراکز و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی و در سوپر‌مارکت‌ ها و عطاری‌ های موجود در سطح شهر به فروش می‌ رسند. خواص جو دو‌سر برای تمرینات شدید بدنی و افزایش میزان عضله‌ سازی در بدنسازان آن ‌را منبع بسیار خوبی برای تامین انرژی و تقویت قوای بدنی این افراد قرار داده است.

فروشگاه ‌ها و مراکز عرضه‌ کننده جو دوسر محصولی تحت برند ویژه بدنسازان و ورزشکاران تهیه نموده‌ اند تا این عزیزان را برای رسیدن به خواسته خود بدون ضرر به بافت بدنی کمک نمایند. مجموعه ایلیا نیز یکی از مراکز پیشرو در خدمت‌ رسانی به وزشکاران و مراکز بدنسازی در کشور بوده و این عزیزان می‌ توانند خریدی سالم و مطمئن را از این مجموعه داشته باشند.

کینوا

خرید جو دوسر تناژ و کیلویی در بازار

جو دوسر، در کل سرشار از سود و خاصیت برای خریدار و مصرف ‌کننده می‌ باشد. با خرید این محصول نه تنها ضرر نکرده، بلکه سلامتی و تقویت قوای بدنیتان را ضمانت نموده اید. جو دوسر کیلویی که بیشتر به‌ صورت بسته‌ بندی است، در مقابل جو دوسر تناژ  قرار دارد. دارای سایز و حجم ‌های متفاوتی می ‌باشد که مطابق با خواسته و نیاز مشتری به او عرضه می ‌شود. شرکت ‌ها و مراکز و نمایندگی‌ های مختلفی در بازار جو دو‌سر فعال هستند که هر کدام محصول را تحت برند و کیفیت خاص خود و با گواهی و استاندارد های لازم عرضه می ‌دارند.

قابل ذکر است که هر دو شکل مورد نظر از جو دوسر در بازار فروش، متقاضیان خاص خود را دارا بوده، و از این جهت بازار فروش پر‌رونقی را برای فروشندگان و مراکز عرضه ‌کننده آن ‌ها رقم زده است. از آن‌ جا که قیمت جو دوسر تناژ و جو دوسر کیلویی در سطح مناسبی قرار دارد، یکی از دلایل افزایش فروش آن محسوب می‌شود. در هر حال در هر کدام از خرید تناژ یا کیلویی چه به‌ صورت بسته ‌بندی یا فله باید به کیفیت و مرغوبیت محصول توجه شایانی نمود.

کلیه رستوران‌ها، آشپزخانه ‌ها و غذاخوری ها، هتل ‌ها، بیمارستان‌ ها، مدارس شبانه روزی، موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی، انواع مراکز پرورش ‌دهنده دام، مرغ و طیور که خریدارن تناژ جو دو‌سر بوده و مصرف‌ کنندگان خانگی که خریداران کیلویی و خرد این محصول به حساب آمده، می ‌توانند متناسب با نیاز خود خرید خود را از مجموعه ایلیا داشته باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *