قیمت خرید آرد کینوا در ساری

کینوا

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. آرد کینوا در ساری به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می شود. قیمت خرید آرد کینوا در ساری با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. آرد کینوا در ساری توسط مصرف کنندگان خانگی و عمده خریداری می شود. خرید آرد کینوا به دو صورت بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است. قیمت خرید آرد کینوا در ساری را از چه طریق می توان مطلع شد؟ خرید کینوا در ساری از طریق چه مرکزی امکان پذیر است؟

کارخانه های خریدار کینوا

آرد کینوا توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی در ایران خریداری می شود. با گسترش مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، کارخانه جات نیز ترغیب به تولید محصولات غنی شده با دانه ها و غلات شده اند. دانه ها و غلات جدید از جمله کینوا مورد استقبال کارخانه جات قرار گرفته است.

کارخانه های خریدار کینوا شامل:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • انواع تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • تولیدات کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • تولیدات کارخانه غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولیدکننده سالاد نیمه آماده می باشند.

این کارخانه جات کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند. کارخانه جات با افزودن کینوا به محصولات تولیدی، علاوه بر افزودن به ارزش غذایی محصولات، بازار فروش بسیار خوبی نیز کسب خواهند کرد. کارخانه جات خریدار کینوا، برای خرید کینوا می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند، شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. کمپانی کینوا را با قیمت و کیفیت تضمین شده برای مشتریان عرضه می کند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات علاقه مند می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

کینوا

این مجموعه خدمات گسترده و ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان مرجوع محصولات در صورت نارضایتی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه و … اشاره کرد. شرکت ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت کینوا را دارد. کارخانه جات برای خرید کینوا و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

تولید محصولات رژیمی با کینوا

کینوا دارای فیبر فراوان است. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است و در معده حجیم می شود. کینوا یک غله رژیمی محسوب می شود. کینوا در تولید محصولات رژیمی کاربرد گسترده ای دارد. تولید محصولات رژیمی با کینوا علاوه بر تولید محصولی رژیمی، تامین کننده مواد مغذی و معدنی فراوانی همچون پروتئین، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، روی، منیزیوم، سلنیوم و … می باشد. به کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی توصیه می شود از کینوا در تولید محصولات استفاده نمایند.

قیمت آرد کینوا قنادی در ساری

آرد کینوا برای تولید انواع شیرینی جات نیز استفاده می شود. محصول آرد کینوا قنادی در ساری در حجم عمده و جزئی توسط علاقه مندان خریداری می شود. آرد کینوا قنادی در ساری را می توانید از فروشگاه ایلیا مارکت خریداری نمایید. آرد کینوا را می توان به صورت ترکیبی یا مجزا در تولید انواع محصولات قنادی به کار برد.

قیمت آرد کینوا قنادی در ساری با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر در قیمت آرد کینوا قنادی می توان به ایرانی یا خارجی بودن آرد کینوا، کیفیت، نوع مصرف، حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود.

مراکز خرید آرد کینوا در ساری

آرد کینوا در ساری توسط مراکز فروش عرضه می شود. آرد کینوا به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله توسط هایپر مارکت زنجیره ای ، غذای سالم و فروشگاه اینترنتی ایلیا به فروش می رسد. آدرس و شماره ی مراکز خرید آرد کینوا در ساری را می توان از طریق سایت های اینترنتی و پرسجو افراد، یافت.

کینوا

کالری آرد کینوا

آرد کینوا دارای کالری کمی می باشد و رژیمی محسوب می شود. کالری آرد کینوا بسیار ناچیز است و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود. محصولات تولید شده از آرد کینوا نیز رژیمی هستند و کالری کمی دارند.

طعم آرد کینوا

آرد کینوا از آسیاب دانه های کینوا حاصل می شود. طعم آرد کینوا با توجه به دانه کینوا کینوا تعیین می گردد. دانه های سفید کینوا طعم خاصی ندارند و بدون مزه هستند. آرد حاصل از آسیاب دانه های سفید کینوا، برای هر ذائقه ای مناسب است.

محصول آرد کینوا سمی نخرید!

آرد کینوا سمی، حاصل آسیاب دانه های کینوا ساپونین زدایی نشده است. کینوا بر روی لایه خارجی خود دارای ساپونین است. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی و تلخ مزه است که سمی می باشد. ساپونین باید از روی دانه ها برداشته شود. برای خرید آرد کینوا غیر سمی و سالم مراکز معتبر را انتخاب کنید، مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه کنند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران می باشد. آرد کینوا موجود در این مجموعه با توجه به استاندارد های ملی و بین المللی تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

آرد کینوا شرکت ایلیا به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند آرد غیر سمی را از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمایند. همچنین شرکت های مختلف که مایل به استفاده از محصولات فراسودمند همچون کینوا در ترکیبات خود هستند، می توانند از مشاوره های رایگان مجموعه ایلیا بهره مند شوند. همچنین خدمات بسیار زیادی از سمت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در اختیار شرکت ها و صنایع غذایی مختلف قرار گرفته است. این شرکت ها تنها لازم است با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از خدمات نام برده شده بهره مند شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *