خرید ویژه کینوا در چهارمحال بختیاری

کینوا

آیا مرکز معتبری در کشور حضور دارد که شرایط مناسب خرید ویژه کینوا در چهارمحال بختیاری را فراهم کرده باشد؟ آیا با راه های استعلام قیمت خرید کینوا چهارمحال بختیاری در کشور آشنا هستید؟ برای استعلام قیمت کینوا از چه طریق اقدام کنیم؟ کدام شرکت شرایط ویژه و آسانی را برای خرید کینوا چهارمحال بختیاری فراهم کرده است؟ چرا خریداران کینوا در کشور، در رابطه با سلامت کینوا و مراحل فراوری آن حساسیت های زیادی دارند؟  برای پاسخ به تمام این سوالات، تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

انواع محصولات کینوا در بازار ایران

کینوا یکی از سالم ترین دانه های خوراکی در تمام دنیاست. در کشور ما به طور گسترده کینوا بیشتر در انواع کینوا سیاه، قرمز و کینوا سفید تولید می‌شود. اما از نگاهی دیگر می‌توان گفت پرمصرف‌ترین محصولات کینوا در ایران دانه و آرد کینوا است. که در صنایع مختلف و همچنین کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنایع مختلفی در کشور حضور دارند که با جایگزین کردن محصولات کینوا در تولیدات خود به سود اقتصادی بالا و فروش بیشتر محصولات خود مواجه خواهند شد.

پس به طور کلی دانه و آرد کینوا پر مصرف ترین محصولات کینوا در بازار ایران هستند که در تولید انواع نان، کیک و بیسکوییت، انواع شکلات، انواع پاستا و نوشیدنی های گیاهی و … قابل استفاده می‌باشند.  طی سالیان اخیر استفاده از محصولات کینوا در صنایع مختلف رونق ویژه‌ای پیدا کرده و موجب رشد اقتصادی زیاد در صنایع گوناگون شده است.

خرید دانه و آرد کینوا در چهار محال بختیاری

همانطور که گفتیم به طور کلی محصولات کینوا شامل دانه و آرد کینوا است. صنایعی که تمایل دارند این محصولات را وارد تولیدات خود کنند به دنبال مجموعه معتبری هستند که دانه و آرد کینوا را با کیفیت بالا به دست آن ها برساند. در واقع مجموعه ای که بتواند شرایط خرید آسان و مناسبی را برای محصولات بهداشتی خود فراهم کند می‌تواند در زمینه فروش محصول خود موفق تر باشد.

خریدارانی که در چهارمحال بختیاری حضور دارند و خریدار دانه و آرد کینوا هستند، می‌توانند با خیالی آسوده برای خرید این محصولات به مجموعه ایلیا اعتماد کنند و محصول با کیفیت بالا دریافت نمایند. خرید دانه و آرد کینوا در چهارمحال بختیاری به صورت اینترنتی نیز برای خریداران در دسترس است. شرکت ایلیا این محصولات را در بسته بندی های کاملاً سالم و بهداشتی به دست خریداران در این استان می‌رساند.

کینوا

خرید و فروش آرد کینوا رژیمی در چهار محال بختیاری

امروزه با توجه به شرایط افراد و جامعه، تولید محصولات رژیمی با رشد چشمگیری روبرو است. بنابراین جایگزین کردن محصولاتی که به تولید غذا های رژیمی کمک کند از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از این محصولات منحصر به فرد آرد کینوا است که سرشار از فیبر می‌باشد. با ایجاد سیری طولانی مدت باعث  سرکوب اشتها و رسیدن به یک رژیم لاغری سالم می‌شود. بنابراین خرید و فروش آرد کینوا رژیمی به یک موضوع مهم در بین خریداران تبدیل شده است.

تولیدکنندگانی که در استان چهارمحال بختیاری خواهان تولید محصولات رژیمی هستند می‌توانند با جایگزین کردن آرد کینوا که یک محصول رژیمی و سالم است به نتایج بسیار ویژه ای در رابطه با تولیدات خود برسند. بنابراین مجموعه ایلیا یک مرکز مناسب و قابل اعتماد برای خرید و فروش آرد کینوا رژیمی می‌باشد. خریداران در استان چهارمحال بختیاری می‌توانند آرد کینوا رژیمی را با کیفیت بالا از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

فراوری کینوا در ایران

به طور کلی فراوری کینوا به شرایط مکانیزه و تخصصی ویژه احتیاج دارد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دانه کینوا را پس از برداشت به صورت مستقیم می‌توانند مصرف کنند. در این صورت هزینه های کمتری را نیز برای خرید این محصول پرداخت خواهند کرد. اما باید گفت که دانه کینوا پس از برداشت دارای یک لایه سمی به نام ساپونین می‌باشد و دانه کینوا باید پس از حذف این لایه سمی مصرف شود.

مجموعه ایلیا با حضور کارشناسان مجرب و متخصص شرایط ویژه و مناسبی را برای تولید و فرآوری دانه کینوا در کشور ایجاد کرده است. به طور کلی ساپونین زدایی طی فرآوری های چند مرحله ای انجام می‌شود و این فرآوری به دو روش خشک و مرطوب قابل اجرا است. در فرایند مرطوب کینوا حین عبور از مرحله فرآوری کاملاً شسته و خشک می‌گردد و این اتفاق از طریق آب و حرارت قابل تنظیم اجرا می‌شود.

در فراوری به صورت خشک مقدار کمی ساپونین در داخل دانه کینوا باقی می‌ماند که باعث ایجاد مزه تلخ در این خوراکی می‌شود. افراد باید قبل از مصرف دانه کینوا این محصول را به خوبی شستشو دهند تا طعم تلخی دانه کینوا از بین برود. باعث تاسف است که افراد سودجوی زیادی وجود دارند که با فرآوری های غیر اصولی دانه کینوا غیر مرغوب را به دست مصرف کنندگان می‌رسانند. این محصولات اگر مجوز بهداشتی دریافت نکنند باعث ایجاد مسمومیت های شدید و و جبران ناپذیر خواهند شد. پس از پیشنهاد ما به مصرف کنندگان این است که حتماً دانه کینوا را با دارا بودن مجوز بهداشتی و تحت عنوان یک محصول با اصالت خریداری نمایند.

کینوا

قیمت کینوا غیر تراریخته

همانطور که گفتیم فرآوری دانه کینوا یک موضوع با اهمیت و مهم می‌باشد. پس غیر تراریخته بودن این محصول نیز از موضوعات با اهمیت است. محصولی که  تراریخته می‌شود دچار دستکاری ژنتیکی شده و مصرف آن می‌تواند باعث ایجاد بیماری های خطرناک و جبران‌ناپذیر مانند سرطان شود. پس تولیدکنندگانی که محصولات سالم و با ارزش غذایی بالا عرضه می کنند ترجیح می‌دهند محصولات غیر تراریخته خریداری نمایند تا بتوانند سلامت و کیفیت محصولات خود را تضمین کنند.

مجموعه ایلیا کینوا غیرتراریخته با کیفیت بالا و سالم عرضه می‌کند و تحت هیچ عنوان دانه کینوا را وارد مراحل دستکاری های ژنتیکی نخواهد کرد. قیمت محصول را با توجه به شرایط ویژه بازار، تقاضا و عرضه بازار، همچنین مراحل فرآوری و بسته بندی، هزینه نهایی تولید و … تعیین می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای استعلام قیمت کینوا غیر تراریخته تولید شده توسط مجموعه ایلیا حتماً با مشاوران شرکت ایلیا تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنید.

خرید کینوا قرمز عمده برای پخش و بسته بندی

یکی از انواع پر مصرف دانه کینوا در کشور ما کینوا قرمز است که خریداران زیادی دارد. شرکت های پخش و بسته بندی ترجیح می‌دهند این محصول را به صورت عمده از یک مجموعه معتبر خریداری کنند. در نهایت آن را در بسته بندی های بهداشتی در وزن های گوناگون به دست مصرف کنندگان در بازار برسانند. با توجه به این موضوع مجموعه ایلیا یک گزینه بسیار مناسب و منحصر به فرد برای خرید کینوا قرمز به شکل عمده است.

شرکت ایلیا اولین مجموعه ای است که در این زمینه دارای سیب سلامت است و طی سالیان اخیر به طور تخصصی بر روی تولید و عرضه این محصولات فعالیت کرده است. از طرفی تنها مجموعه ای است که کینوا قرمز را به صورت بهداشتی و با دارا بودن مجوز های بهداشتی و سیب سبز سلامت تولید و عرضه می‌کند. شرکت های پخش و بسته بندی می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان شرکت ایلیا در بخش فروش تماس بگیرند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *