بازار قیمت محصولات خام در قم

کینوا

آیا با راه‌های استعلام قیمت کینوا خام در کشور آشنا هستید؟ مجموعه‌ای در کشور وجود دارد که قیمت کینوا خام را به شکل عمده و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار دهد؟ بهترین بازار قیمت محصولات خام در قم کدام بازار است و کدام مجموعه می‌تواند به شکل تخصصی در این زمینه پاسخگوی نیاز مشتریان باشد؟ شرکت‌های پخش و بسته بندی برای ارائه دانه کینوا و محصولات آن در بسته بندی‌های مختلف به کدام شرکت معتبر می‌توانند اعتماد کنند؟

قیمت کینوا فله خام در قم

کینوا یک دانه با ارزش پروتئین بسیار بالا و ارزش غذایی منحصر به فرد است که به عنوان خاویار گیاهی نیز معرفی می‌شود. به طور کلی خرید و فروش دانه کینوا در تمام کشور و همچنین قم در حال پیشرفت است. خریدارانی که در قم حضور دارند برای اطلاع از قیمت خرید کینوا فله خام می‌توانند با کارشناسان شرکت ایلیا در تماس باشند. شرکت ایلیا بزرگترین مجموعه متخصص در زمینه خرید و فروش و عرضه دانه کینوا به شکل بسته بندی و عمده می‌باشد و بدون هیچ گونه مشکلی با تمام خریداران در سراسر کشور همکاری می‌کند.

این مجموعه برای تشویق افراد در رابطه با مصرف کینوا با سازمان جهاد کشاورزی همکاری می‌کند. مجموعه ایلیا پس از فرآوری کینوا رنگی و سفید به شکل خام، این محصول را به شکل فله و عمده در اختیار خریداران محترم در قم و سایر مناطق کشور می‌رساند. بنابراین برای اطلاع از قیمت این محصول حتماً با مشاوران بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

قیمت برنج کینوا سه رنگ در قم

دانه کینوا یا برنج کینوا در رنگ‌ها و انواع مختلف کشت و تولید می‌شود. اما به طور عمده  رنگ سیاه، قرمز و سفید این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. قیمت برنج کینوا سه رنگ بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد و در واقع این قیمت بستگی به شرایط گوناگونی از جمله:

  •  میزان ترکیب سه رنگ کینوا
  •  مرغوب آن‌ها
  •  مراحل فرآوری و بوجاری و همچنین ساپونین زدایی
  • هزینه تمام شده محصول در مراحل تولید
  •  تقاضا و عرضه در بازار و … دارد.

 بنابراین خریداران و متقاضیان محترمی که در قم و سایر مناطق کشور حضور دارند می‌توانند این اطلاعات را از یک مجموعه معتبر و تخصصی در این زمینه دریافت کنند. مجموعه ایلیا با حضور کارشناسان مجرب تولید و عرضه کینوا سه رنگ را با موفقیت انجام می‌دهد. به عنوان برترین مجموعه در این زمینه می‌تواند اطلاعات لازم در رابطه با شرایط خرید و قیمت برنج کینوا سه رنگ را به مصرف کنندگان ارائه کند.

کینوا

قیمت کینوا ایرانی با مجوز بهداشتی

در ابتدا کینوا تنها در آمریکای جنوبی کشت می‌شد چرا که گیاه بومی این مناطق می‌باشد و به مناطق و کشور‌های گوناگون ارسال می‌شد. اما با توجه به هزینه‌های بالای واردات و قیمت بالای محصولات خارجی، کشاورزان داخلی نیز پس از بررسی زمین‌های زراعی و آب و هوای کشور، شروع به کشت و تولید کینوا ایرانی کردند. با توجه به پیشرفت و افزایش آگاهی ها در این زمینه محصولاتی با مرغوبیت بالا تولید شد.

به شکلی که دانه کینوا ایرانی به لحاظ کیفیت و مرغوبیت هیچ تفاوتی با نمونه‌های خارجی و وارداتی ندارد. اما تهیه کینوا با دارا بودن مجوز بهداشتی می‌تواند یک انتخاب منحصربه‌فرد و مناسب باشد. چرا که باید پوسته سخت و سمی دانه کینوا پس از برداشت به شکل مکانیزه جدا گردد. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت قیمت کینوا ایرانی که تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشد. با توجه به شرایط بازار و هزینه‌های فرآوری و تولید تعیین می‌شود.

مجموعه ایلیا با افتخار تنها مجموعه‌ای است که در این زمینه دارای سیب سلامت است. تمام مجوزهای بهداشتی لازم برای دانه کینوا و سایر محصولات آن را دریافت کرده است و در نهایت این محصول را در بسته بندی‌های کاملا سالم و بهداشتی به دست خریداران می‌رساند.

قیمت کینوا در بازار برای بسته بندی

مجموعه ایلیا می‌تواند کینوا را در اختیار شرکت های بسته بندی و پخش قرار دهد. در واقع این مجموعه‌ها می‌توانند کینوا را به صورت عمده و با قیمت مناسب از شرکت ایلیا خریداری کنند. پس از قرارگیری در بسته بندی‌های بهداشتی در وزن‌های گوناگون به دست مصرف کنندگان در بازار برسانند.

با توجه به این که مجموعه ایلیا بدون واسطه تمام فعالیت‌های تولیدی کینوا را انجام می‌دهد. بنابراین مناسب‌ترین قیمت در بازار را به خود اختصاص داده و می‌تواند محصولی با مرغوبیت و کیفیت بالا و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن ارائه کند. برای اطلاع از قیمت کینوا برای انتقال به شرکت پخش و بسته بندی پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

کینوا

خرید کینوا از عطاری

عده‌ای بر این باورند که دانه کینوا را پس از برداشت به طور مستقیم می‌توانند استفاده کنند. در این صورت قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های بسته بندی دارد. اما  این دانه دارای یک پوسته سخت و سمی است که اگر جدا نشود باعث مسمومیت‌های شدید غذایی شده و به راحتی پخته نمی‌شود.

این محصول باید در مراحل تخصصی مکانیزه فرآوری گردد و به یک محصول مناسب برای مصرف روزانه تبدیل شود. ذکر این نکته ضروری است که دانه کینوا باید مجوزهای بهداشتی را از سمت وزارت بهداشت دریافت کرده باشد. بنابراین عطاری‌ها تنها در شرایطی می‌توانند کینوا را به فروش برسانند که این محصول را از مجموعه‌های معتبر و متخصصی مانند ایلیا خریداری کرده باشند.

قیمت آرد کینوا برای کارخانه جات

امروزه کارخانه‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که از آرد کینوا برای تولیدات خود استفاده می‌کنند. این کارخانه‌ها به این نتیجه رسیدند که با جایگزین کردن آرد کینوا به جای آردهای معمولی می‌توانند به سود اقتصادی زیادی برسند. همچنین با افزایش چشمگیر کیفیت محصولات خود مواجه خواهند شد. این کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند با مجموعه ای همکاری کنند که آرد کینوا را با قیمت مناسب در بسته بندی های بهداشتی به دست آن‌ها برساند. همچنین این محصول را در درازمدت بتواند برای آن‌ها تأمین کند.

مجموعه ایلیا تولید کننده آرد کینوا به طور مستقیم و بدون واسطه می‌باشد. این محصول را با قیمت مناسب می‌تواند برای تمام کارخانجات محصولات غذایی در سراسر کشور تامین کند. کافیست خریداران و صاحبان صنایع که در کشور حضور دارند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند و آرد کینوا را در بسته بندی‌های سالم به شکل تناژ و بسته بندی خریداری کنند.

کینوا در قم را از کجا بخریم

یکی از دغدغه‌های مهم مصرف کنندگان کینوا در قم این است که این محصول را از کدام مجموعه معتبر خریداری کنند که بتوانند یک خرید لذت بخش را تجربه کنند. مجموعه ایلیا اگرچه به طور فیزیکی در مشهد حضور دارد اما در کمترین زمان ممکن محصولات کینوا را به سرتاسر نقاط کشور ارسال می‌کند. پس  متقاضیانی که در قم حضور دارند برای تهیه کینوا می‌توانند به صورت تلفنی و اینترنتی از مجموعه ایلیا خرید خود را ثبت و محصولی با کیفیت بالا دریافت کنند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *