تخفیف ویژه خرید جو دوسر برای باشگاه ورزشی

جو دوسر

چگونه از تخفیف ویژه خرید جو دوسر برای باشگاه‌ ورزشی اطلاعات کسب کنیم؟ طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی چگونه است؟  آیا از پروسه خرید جو دوسر پرک بسته بندی و فله اطلاعاتی دارید؟ شناختی از بازار خرید جو دوسر در مشهد و سایر مشهد دارید؟ جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه چگونه عمل می‌کند؟ پروتئین جو دوسر چقدر است؟

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

بدنسازان به‌طور منظم فعالیت‌های فیزیکی سنگین و شدیدی را انجام داده و به همین دلیل، نیاز به مقدار زیادی انرژی و مواد مغذی دارند. جو دوسر یک مکمل غذایی عالی قبل از تمرین بوده و برای دریافت سریع فواید جو دو‌سر می‌توان آن‌را به انواع شیکرها افزود. برای این منظور می‌توان از مخلوط جو دو‌سر با پودر پروتئین و مایع استفاده نموده و متناسب با سلیقه و دلخواه خود می‌توان از موز، توت فرنگی، شیر، ماست، پودر کاکائو، کره بادام زمینی و…. نیز به همراه آن استفاده نمائید. این شیک متنوع و مفید قبل از تمرین نیاز بدن به کربوهیدرات، پروتئین، و مایعات فراوان را تامین می‌نماید.

جو دوسر صبحانه‌ای خوشمزه و فوری بوده که بدن را شارژ نموده و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌سازد. برای این منظور جو دوسر را با آب یا شیر مخلوط کرده و مقداری خشکبار، میوه خشک یا تازه را به آن اضافه کنید. این مخلوط را پخته و میل کنید تا از فواید آن بهره مند شوید. ترکیب جو دو‌سر با وانیل و دیگر مرکبات ترش، معجونی عالی برای یک دسر یا وعده‌غذایی قبل یا بعد از تمرین می‌باشد.

برای تهیه این ترکیب در یک قابلمه شیر را با جو دو‌سر به مدت 3-5 دقیقه جوشانده تا قوام بگیرد. سپس مواد را از روی حرارت برداشته ضمن خنک شدن می‌توان متناسب با سلیقه شخصی پوست پرتقال، بستنی وانیلی، آب پنیر و … به آن اضافه نمایید. کارشناسان متخصص ایلیا برای مشاوره در زمینه خرید و مصارف تغذیه‌ای محصولات جو دو‌سر آماده‌ پاسخ‌گویی به سوالات کلیه عزیزان و بدنسازان می‌باشند.

خرید جو دوسر پرک بسته بندی و فله برای باشگاه

خرید جو دو سر پرک بسته‌بندی و فله به‌صورت اینترنتی و حضوری با توجه به خواص و کاربرد‌های آن صورت می‌گیرد. در صورت خرید حضوری می‌توان مستقیما به فروشگاه‌‌ها، مراکز و نماینده‌های پخش مواد غذایی مراجعه نموده و تحت برند‌های متنوع داخلی و خارجی این محصول را خریداری نمود.

مزایایی چون فرصت تست و لمس محصول جو دو‌سر پرک، تماس مستقیم با فروشنده، خدمات پس از فروش و تضمین در این خرید وجود دارد. با این حال خرید عمده جو دو‌سر پرک و یا بسته‌های بزرگ به نفع خریدار بوده و قیمت مناسب‌تری دارد. در مقابل محصول بسته‌بندی شده نیز از کیفیت بالا‌تری برخوردار بوده و باعث حفظ ویژگی‌های ظاهری محصول و جلوگیری از خرابی زود‌هنگام محصول می‌شود.

در روش آنلاین با حذف شکاف بین خریدار و فروشنده جو دو‌سر پرک می‌توان از طریق صفحات معتبر تولید‌کننده و یا نمایندگی فروش مجاز با کیفیت‌ترین محصول جو دو‌سر پرک را در کوتاه‌ترین زمان و با کاهش هزینه‌های مازاد سفارش داد.

جو دوسر

خرید جو دوسر در مشهد و سایر مشهد

شهرهای مشهد، تهران و اصفهان بزرگترین بازار‌های خرید و فروش جو دوسر و محصولات فرا‌سودمند را در ایران دارا هستند. پر‌بازدید‌ترین بازار خرید را در این بین شهر مشهد داراست، به‌طوریکه خرید اغلب در مقادیر عمده در بازار مشهد رواج دارد. وجود مراکز تجاری و هلدینگ‌های بسیاری که در زمینه جو دو‌سر در کشور  فعالیت دارند این امکان را فراهم آورده تا محصول با کیفیت را مشتریان به راحتی پیدا نموده و خریدی مقرون به‌صرفه داشته باشند.

 در این شهر‌ها متناسب با مصرف متقاضیان جامعه در دهه‌های اخیر، فروش محصولات جو دو‌سر توسط واحد‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش شرکت‌های معتبر و سایت‌های معتبر، انجام می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا انواع جو دو‌سر را  توسط فروشگاه‌های آنلاین و حضوری خود و با تعیین قیمت به‌صرفه در اختیار صنایع تبدیلی، فراوری، بسته‌بندی و مشتریان شخصی خود در  نقاط مختلف قرار می‌دهد.

جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه

جو دوسر منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات‌های سالم، پروتئین و فیبر است، بنابراین به‌عنوان یک ماده عالی و مقوی در رژیم غذایی بدنسازان به‌منظور ترمیم، رشد و افزایش حجم ماهیچه‌ها موثر است. مدت زمان زیادی نیاز است که کربوهیدرات پیچیده جو دو‌سر هضم شود، از این رو برای مدت طولانی‌تری انرژی را در بدن حفظ می‌نماید. به این منظور متخصصان توصیه کرده‌اند که ورزشکاران و  بدنسازان ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از شروع تمرینات یک وعده حاوی جو دو‌سر مصرف نمایند.

بدنسازان برای افزایش حجم ماهیچه، کاری به بافت چربی بدن خود نداشته، و در واقع فرم عضله زیر بافت چربی خود را تکمیل کرده و بعد از افزایش حجم  ماهیچه به سراغ کات می‌روند. بنابراین پس از اطلاع فرد ورزشکار از میزان انرژی مورد نیازش بایستی ۱۵ تا ۱۷ درصد میزان انرژی را به دست آورده و با  تقسیم بر ۴، عدد به دست آمده گرم پروتئین مورد نیاز ورزشکار است که باید از طریق غذا در طول روز تأمین شود.

برای ورزشکارانی که نیاز به افزایش حجم ماهیچه دارند، از ۱۷ درصد و برای دیگر ورزشکاران از ۱۵درصد انرژی، برای محاسبه پروتئین مورد نیاز استفاده می‌شود.همه این موارد یادآور اینست که برای داشتن ماهیچه‌هایی قوی و عاری از چربی در بدنسازی ترکیبات جو دو‌سر مناسب می‌باشد.

جو دوسر

پروتئین جو دوسر

پروتئین جو دو‌سر همانند پروتئین گوشت، ماهی، محصولات لبنی بوده که مصرف آن راه خوبی برای پر کردن قدرت ماهیچه‌ای بدنساز می‌باشد. همانطور که می‌دانید وجود پروتئین و فیبر برای بدن ورزشکاران و شروع یک‌روز عالی برای همه افراد بسیار لازم است. مصرف جو دو‌سر در صبحانه در زمانی که دستگاه گوارش استراحتی چند ساعته داشته، باعث جذب سریع مواد غنی و  در نتیجه ریکاوی سریعتر بدن می‌شود. در هر ۱۰۰ گرم جو دو‌سر ۳۸۰کالری انرژی، ۱۰ گرم فیبر و  ۱۳ گرم پروتئین  وجود  دارد که برای مصرف در صبحانه بسیار مناسب است.

تخفیف ویژه خرید جو دوسر برای باشگاه های ورزشی

فروشندگان و نمایندگی‌های فروش جو دو‌سر در کشور برای موفقیت در زمینه فروش و دستیابی به سودسازی مناسب، از راه‌کار‌های متنوعی برای جذب مشتری استفاده می‌نمایند. تلاش در جذب مشتری و هزینه‌هایی که خرج تبلیغات می‌شود،  در نهایت منجر به موفقیت‌های چشم‌گیری در زمینه فروش محصولات جو دو‌سر  و سودهای بیشتری در مدت زمان کمتر می‌شود.

برای این منظور این نمایندگی‌های فروش چه به‌صورت حضوری و یا اینترنتی در صفحات خود تحفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان اصلی خود از جمله باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی در روزهای خاصی در‌نظر می‌گیرند و یا در زمان‌های خاصی اقدام به حراج محصولات جو دو‌سر خود می‌نمایند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای ورزشکاران و باشگاه های بدن سازی تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است که در شهر های مختلف کشور انجام می شود، برای آگاهی و اطلاع از محصولات و نحوه سفارش با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *