قیمت یک کیلو جو دوسر انگلیسی و آلمانی

جو دوسر

قیمت جو دوسر وارداتی و ایرانی چگونه تعیین می‌شود و چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ برای استعلام قیمت یک کیلو جو دوسر انگلیسی و آلمانی از طریق کدام مجموعه ایرانی متخصص اقدام کنیم؟ کدام شرکت مرجع محصولاتی مانند آرد جو دوسر و بلغور جو دوسر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند؟

خرید جو دوسر پرک عمده انگلیسی

جو دوسر پرک محصولی است که در تمام دنیا کشت می‌شود و ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول علاوه بر اینکه در کشور ما تولید می‌شود. به شکل واردات وارد کشور نیز می‌گردد و یکی از مرغوب‌ترین انواع جو دوسر پرک، جو دوسر پرک انگلیسی است. خریداران جو دوسر پرک عمده انگلیسی که عمدتاً صنایع گوناگون مانند رستوران‌ها هستند. برای خرید این محصول نیاز دارند به سراغ مجموعه‌ها و مراکز معتبر بروند تا بتوانند خرید مقرون به صرفه و موفقی داشته باشند.

شرکت ایلیا یک مجموعه موفق در زمینه واردات جو دوسر پرک عمده انگلیسی است. این محصول را تهیه می‌کند و در نهایت پس از انجام آنالیزهای دقیق بهداشتی امکان خرید جو دوسر پرک عمده انگلیسی را فراهم کرده است.

قیمت یک کیلو جو دوسر پرک درشت و ریز ایرانی

طی سالیان اخیر جو دوسر پرک در کشور ما کشت شد. با بررسی‌های تخصصی کارشناسان مجموعه ایلیا محصولاتی با کیفیت بالا و ارزش غذایی منحصر به فرد برداشت شده است. به طوری که امروزه ایران یکی از تولیدکنندگان عمده جو دوسر پرک درشت و ریز ایرانی با کیفیت می‌باشد.

به طور کلی قیمت‌های تعیین شده برای محصولات کشاورزی طبق تعرفه‌های معین می‌باشد. اما در مجموع با توجه به فرآوری‌ها و مراحل طی شده، قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت می‌باشد. شرکت ایلیا با افتخار تولید کننده صفر تا صد مراحل مرتبط با عرضه جو دوسر پرک ایرانی است و اجازه ورود افراد دلال را به پروسه تولید نمی‌دهد. به این ترتیب قیمت هر کیلو جو دوسر پرک درشت و ریز را به طور مناسب و مقرون به صرفه‌ای تعیین کرده است. تا تمام صنایع و افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به تهیه این محصول اقدام کنند.

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر پرک فوری آلمانی

یکی از مزیت‌های بزرگ شرکت ایلیا این است که هم محصولات ایرانی و همه محصولات وارداتی را عرضه می‌نماید. یکی از محصولات وارداتی، جو دوسر پرک فوری آلمانی است که کیفیت بالایی دارد و توسط این شرکت از وارد کننده‌های جهانی دریافت می‌گردد. شرکت ایلیا جو دوسر پرک فوری آلمانی را با قیمت مناسب آماده عرضه کرده است. بدون حضور افراد واسطه امکان یک معامله و خرید موفق را فراهم کرده است.

اگرچه محصولات وارداتی مانند جو دوسر پرک فوری آلمانی مراحل مختلف واردات مانند گمرک و حمل و نقل و همچنین تاثیرات قیمت ارز را طی کرده است. قیمت بیشتری نسبت به محصولات داخلی دارد، اما این محصول با کمترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت توسط شرکت ایلیا عرضه می‌شود.

نحوه پرك كردن جو دوسر

به طور کلی استفاده از جو دوسر پروسه زمان‌ بری می‌باشد. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند که این محصول را به شکل جو دوسر پرک استفاده کنند. چرا که هم در زمان کمتری آماده می‌شود و هم به شکل خام و پخته قابل استفاده است. اما تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که دانه جو دوسر چه مراحلی را طی می‌کند تا به پرک این غله تبدیل می‌شود؟ در مرحله اول دانه‌های جو دوسر پاک می‌شود تا ناخالصی‌های آن همچون کاه و سنگ از آن جدا گردد.

مرحله دومی که این محصول طی می‌کند، وارد قسمت پوست کنی می‌شود. این مرحله اگر به روش‌های مکانیزه و صحیح انجام شود هیچ آسیبی به دانه جو دوسر وارد نمی‌کند و تنها پوست از آن جدا می‌گردد. پس از طی شدن این مراحل نوبت به پخته شدن دانه‌ها در کوره می‌رسد. در این مرحله دانه‌ها ابتدا بخار پز می‌شوند. سپس از زیر غلتک‌های مخصوص عبور می‌کنند تا به تکه‌های صاف و در اصطلاح پرک مانند تبدیل شوند.

انجام این مراحل به غیر فعال شدن آنزیم‌های خاص در دانه کمک می‌کند. در این صورت زنجیره‌های چربی که در دانه جو دوسر وجود دارد از هم شکسته می‌شود. در طی این مراحل اگر دانه جو دوسر به شکل کلی مراحل پرک شدن را طی کند جو دوسر پرک درشت حاصل می‌شود. اما اگر دانه‌ها به قسمت های کوچک‌تر تبدیل شوند جو دوسر پرک ریز به دست می‌آید.

جو دوسر

تفاوت قیمت یک کیلو جو دوسر پرک خارجی و ایرانی

به طور کلی جو دوسر پرک هم به شکل وارداتی و خارجی و هم به شکل ایرانی در بازار وجود دارد و دارای تفاوت‌های قیمت بسیار زیادی هستند. این موضوع دلایل زیادی دارد که به آنها می‌پردازیم. در مجموع قیمت جو دوسر پرک به عواملی مانند بسته بندی، فله یا جزیی بودن و همچنین وارداتی و ایرانی بودن محصولات بستگی دارد.

محصولات داخلی که در کشور کشت می‌شوند به طور معمول در دسترس هستند و به مقدار فراوان و عمده به‌ دست صنایع و کارخانه‌های گوناگون می‌رسند. بنابراین قیمت‌های مناسبی دارند و تنها به تقاضای بازار و قیمت تمام شده برای محصول و …  بستگی دارد. اما نمونه‌های خارجی مراحل گوناگونی را طی کردند تا وارد کشورهای دیگر شوند.

برای مثال هزینه حمل و نقل، هزینه گمرک و واردات و هزینه‌های مرتبط با تفاوت ارز و … عواملی هستند که بر روی قیمت هر کیلو جو دوسر پرک خارجی تاثیرگذار می‌باشند. همین موضوع باعث شده است که نمونه های خارجی قیمت های بالاتری نسبت به محصول ایرانی داشته باشند. برای اطلاع از قیمت هر کیلو جو دوسر پرک خارجی و ایرانی می‌توانید با کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

سبوس

قیمت آرد جو دوسر امروز

آرد جو دوسر یکی از استراتژیک‌ترین مواد غذایی در بین خانواده‌ها می‌باشد که در طی سالیان اخیر نیز طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است. تهیه این محصول مراحل مختلفی را طی کرده است که مستقیماً بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. در واقع مراحل مکانیزه تولید و بسته بندی بر روی تعیین قیمت آرد جو دوسر تاثیر می‌گذارند.

اگر صاحب صنایع مختلف هستید و از آرد جو دوسر در تولیدات خود استفاده می‌کنید و یا این محصول را برای مصارف خانگی و عرضه به مشتریان خریداری می‌نمایید، بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت به‌روز آرد جو دوسر، با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس برقرار کنید.

بلغور جو دوسر فله برای بسته بندی

جو دوسر طی فراوری‌های تخصصی می‌تواند به بلغور جو دوسر تبدیل شود. این محصول موفق شده است جایگاه ویژه‌ای را برای خود در زمینه‌های گوناگون باز کند. شرکت‌‌های بسته بندی بلغور جو دوسر را به شکل تناژ خریداری می‌کنند. انجام این مراحل به غیر فعال شدن آنزیم‌های خاص در دانه کمک می‌کند. در این صورت زنجیره‌های چربی که در دانه جو دوسر وجود دارد از هم شکسته می‌شود. در طی این مراحل اگر دانه جو دوسر به شکل کلی مراحل پرک شدن را طی کند جو دوسر پرک درشت حاصل می‌شود. اما اگر دانه‌ها به قسمت های کوچک‌تر تبدیل شوند جو دوسر پرک ریز به دست می‌آید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *