خرید فروش جو دوسر پرک فله و بسته بندی برای بدنسازی

جو دوسر کینوا

برای خرید فروش جو دوسر پرک فله و بسته بندی برای بدنسازی به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟ جو دوسر پرک برای بدنسازی چه خواصی دارد و در چه مواردی استفاده می‌شود؟ بدنسازان مصرف جو دوسر پرک را در چه زمانی از رژیم غذایی خود قرار بدهند؟

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر یکی از غلات با ارزش غذایی بالا می‌باشد که سرشار از پروتئین و فیبر و چربی مناسب است. این غذایی ارزشمند سرشار از آهن، چربی، کلسیم و ویتامین‌های گروه ب و … می‌باشد و در درمان بیماری‌هایی مانند یبوست، سنگ کلیه بسیار موثر است. این دانه ارزشمند از خانواده گندمیان می‌باشد و در بازار ایران به شکل‌های مختلفی یافت می‌شود. برخی محصولات جو دوسر عبارتند از:

  • سبوس جو دوسر
  •  بلغور جو دوسر
  •  جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • آرد جو دوسر
  • اوتمیل
  • گرانولا
  • جو دوسر کامل بدون پوست
  • جو دوسر با پوست
  •  دانه کامل جو دوسر و … .

 دانه کامل جو دوسر پروتئین بسیار زیادی دارد اما از آنجایی که به پخت طولانی مدت احتیاج دارد و مصرف آن راحت نیست، به محصولاتی مانند بلغور جو دوسر، تبدیل می‌شود و مصرف راحت‌تری خواهد داشت. اما جو دوسر پرک راحت‌ترین نوع غله برای طبخ و تهیه غذا می‌باشد، چرا که در مدت زمان کمی تهیه می‌شود همچنین انواع جو دوسر ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد.

جو دوسر خارجی کیفیت خوب و مرغوبی دارد و به لحاظ ظاهری سالم و مشتری پسند می‌باشد، اما وارد کردن این محصول به کشور شامل قیمت‌های زیادی است که در نتیجه، کشت این گیاه در ایران افزایش پیدا کرد و استفاده از دانه جو دوسر ایرانی در کارخانه‌های صنایع تبدیلی طرفداران بیشتری دارد. این محصول با نمونه خارجی تفاوتی از نظر مواد غذایی ندارد و به طور کلی دانه جو دوسر که در مزارع مجموعه ایلیا کشت و برداشت می‌شود از لحاظ کیفیتی با نمونه خارجی تفاوتی ندارد.

جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر پرک فله

جو دوسر پرک یکی از محبوب‌ترین فرآورده‌های دانه جو دوسر می‌باشد. این محصول حاصل فشرده شدن و عبور از غلطک‌های مخصوص دانه جو دوسر می‌باشد و برای پخته شدن به زمان کمی احتیاج دارد. خواص فوق العاده این دانه قابل چشم پوشی نیست و به صورت خام و پخته می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول ارزشمند در انواع سالاد، سوپ و همچنین در ترکیب با شیر می‌تواند یک گزینه مناسب باشد و صبحانه‌های مقوی و جذابی را ارائه دهد. مجموعه تجارت سبز ایلیا طی فرآوری‌های بهداشتی و کارخانه‌ای با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه، دانه‌های جو دوسر را به پرک تبدیل کرده و به صورت فله آماده عرضه به مصرف کنندگان می‌کند.

قیمت تعیین شده برای این محصول قیمت مقرون به صرفه‌ای می‌باشد، چراکه هیچ واسطه‌ای در این میان حضور نداشته و تمام مراحل آماده سازی توسط خود مجموعه انجام می‌شود. برای استعلام قیمت جو دوسر پرک به صورت فله می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت اقدام کنید و با استفاده از شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

جو دوسر

فروش پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک صبحانه فوری، در دسته غلات صبحانه قرار می‌گیرد و به صورت روزانه می‌تواند در سبد غذایی افراد قرار بگیرد. این محصول سرشار از مواد معدنی، فیبر، پروتئین و املاح مورد نیاز بدن است و از آنجایی که دارای دانه‌های ریزی می‌باشد و در مدت زمان کمی آماده می‌شود، مصرف و تقاضای آن روز به روز در حال افزایش است.

به طور کلی این محصول در زمان کمی آماده می‌شود و طعم و بافت لذت بخشی را به همراه دارد و از آن جایی که سرشار از فیبر می‌باشد برای بهبود عملکرد سیستم دستگاه گوارش و رفع یبوست مصرف می‌گردد. گفتنی است پروتئین سرشار آن می‌تواند در افزایش و حفظ سلامت بدن موثر باشد. جو دوسر پرک فوری هم به صورت خام و هم به صورت پخته و نیمه پخته می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که در وعده غذایی گروه‌هایی مانند ورزشکاران، جای خود را باز کرده است.

جو دوسر

بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی

ورزشکاران و بدنسازان در حین تمرین و پیش رفتن روند طبیعی در رژیم غذایی خود احتیاج مصرف مکمل‌هایی دارند که به افزایش حجم ماهیچه و عضله‌ها کمک کند و چربی‌های اضافه بدن را کاهش دهد. اما متخصصان تغذیه پیشنهاد می‌‌کنند که این مکمل‌ها از مواد شیمیایی تهیه نشود چرا که در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. در پاسخ به این سوال که جو دوسر پرک برای بدنسازی مفید است یا خیر، باید بگوییم، جو دوسر از ارزشمندترین غلاتی است که سرشار از فیبر می‌باشد و از آنجایی که پروتئین و املاح و مواد معدنی زیادی دارد، می‌تواند جایگزین مکمل‌های با ترکیبات شیمیایی بشود.

مصرف این مکمل‌ها به کاهش قند خون و کلسترول خون نیز کمک می‌کند و از آنجایی که بدنسازان نیز به دنبال کاهش چربی‌های بد و افزایش عضله هستند، مصرف این مکمل‌های تهیه شده از جو دوسر را ترجیح می‌دهند. به طور کلی حدوداً یک الی دو ساعت قبل از انجام تمرینات ورزشی نباید محصولات قندی و شیرینی‌جات توسط بدنسازان مصرف شود، چرا که پس از تمرین سوخت و ساز بدن بالا می‌رود و جذب این مواد به حداکثر می‌رسد.

بنابراین محصولاتی با کالری کم و همچنین قند پایین باید مصرف شود که یکی از بهترین گزینه‌ها جو دوسر می‌باشد. حدوداً یک ۲ ساعت قبل از شروع تمرینات، بدنسازان می‌توانند جو دوسر را مصرف کنند و به این ترتیب کالری و چربی کمتری جذب بدن می‌شود. از طرفی باعث جذب خواص مغذی زیاد به بدن خواهد شد.

جو دوسر

ارزش غذایی جو دوسر در بدنسازی برای افزایش حجم

همانطور که ذکر کردیم یکی از خواص ارزشمند جو دوسر، در بدنسازی و در راستای عضله سازی می‌باشد. کربوهیدرات و پروتئین موجود در جو دوسر تاثیر فراوانی در عضله سازی و ماهیچه سازی دارند و به دلیل خواص فوق‌العاده‌ای که دارد به داشتن یک رژیم غذای سالم کمک می‌کند. جو دوسر سرشار از فیبر بتاگلوکان می‌باشد که باعث ایجاد سیری طولانی مدت و در نتیجه سرکوب اشتها می‌شود. این محصول با توجه به این که سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است، می‌تواند یک مکمل کامل و سالم برای بدنسازان باشد.

خرید جو دوسر ویژه باشگاه و بدنسازی

باشگاه‌ها و افراد بدنساز از جو دوسر پرک برای تهیه مکمل‌های متفاوت استفاده می‌کنند، چرا که هم دارای ارزش غذایی بالایی است و هم در روند عضله سازی و کاهش وزن کمک می‌کند. بنابراین به دنبال مجموعه هستند تا از این طریق جو دوسر پرک ویژه باشگاه‌ها را با قیمت مناسب و به صورت تناژ تهیه کنند. مجموعه ایلیا محصولات جو دوسر را تهیه و با فرآوری‌های کارخانه‌ای آماده می‌کند.

این مجموعه صفر تا صد تهیه محصولات مانند کشت بذر، برداشت، شست و شو، فرآوری‌های متفاوت، تبدیل به سایر محصولات جو دوسر و … را انجام می‌دهد و محصولات را با قیمت واقعی و مقرون به صرفه به دست مصرف کنندگان می‌رساند. باشگاه‌های بدنسازی برای تهیه تناژ جو دوسر پرک می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ایلیا اقدام نمایند و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. این مجموعه امکان خرید اینترنتی و آسان با تضمین کیفیت را برای تمام خریداران در سرتاسر کشور فراهم کرده است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *