خرید آرد جو دوسر برای تولید پنکیک رژیمی

جو دوسر

برای خرید آرد جو دوسر برای تولید پنکیک رژیمی به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟ آیا پنکیک آرد جو دوسر خواص مغذی دانه جو دوسر را دارد؟ برای استعلام قیمت آرد جو دوسر و سایر محصولات جو دوسر از طریق کدام مجموعه اقدام نماییم؟ برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه، با ما همراه باشید.

تولید پنکیک رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر یکی از فرآورده‌های جو‌ دوسر محسوب می‌شود. این محصول تمام خواص جو دوسر را دارد و نتیجه بسیار مطلوب و دلچسبی را ارائه می‌دهد. از آرد جو دوسر در انواع نان، کیک، شیرینی، بیسکویت، خمیر پیتزا، مافین، پنکیک و دسرهای مختلف استفاده می‌شود و محصولاتی فاقد گلوتن و سرشار از فیبر ارائه خواهد داد

. محصولات تهیه شده از آرد جو دوسر مانند پنکیک برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب هستند چرا که فیبر سرشار آن ها باعث سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها خواهد شد. پنکیک جو دوسر یک صبحانه مقوی و میان وعده رژیمی بسیار مناسب است که در کم‌ترین زمان می‌تواند آماده شود و در نهایت با شیره خرما و یا عسل و همچنین انواع میوه سرو خواهد شد. همانطور که گفتیم این محصول گلوتن ندارد پس نکته مثبت در رابطه با پنکیک آرد جو دوسر، عدم محدودیت آن برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک می‌باشد.

جو دوسر

کالری پنکیک رژیمی

پنکیک یک نوع کیک خوش طعم و با ضخامت کم می‌باشد و مواد اولیه اصلی آن به طور معمول آرد، شیر و شکر می‌باشد و در نهایت در طعم‌های مختلف عسل، شیره انگور، مربا، انواع میوه و … آماده خواهد شد. اما برای مصرف افراد مبتلا به سلیک و حساس به گلوتن، مناسب نمی‌باشد. به طور کلی کالری موجود در پنکیک به مواد اولیه‌ای که در تهیه آن استفاده شده است بستگی دارد. در واقع هرچه مربا، شکر و افزودنی‌های با این ویژگی‌ها با مقادیر بیشتر در تهیه پنکیک استفاده شود، کالری محصول نهایی بیشتر خواهد شد.

اما پنکیک‌های رژیمی بر پایه کالری کم تهیه می‌شوند و نسبت به پنکیک‌های عادی کم کالری‌تر می‌باشند و برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب هستند. مخصوصاً اگر پنکیک از آرد جو دوسر تهیه شود و به تبع به لحاظ کالری سالم‌تر می‌باشد. پنکیک رژیمی تهیه شده از آرد جو دوسر تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده و می‌تواند برای کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند نیز توصیه شود.

سبوس

پنکیک اوتمیل

اگر طرفدار رژیم‌های غذایی و سالم هستید حتما نام اوتمیل را شنیده‌اید. اوتمیل نام دیگر جو دوسر می‌باشد که یک خوراکی مقوی و رژیمی برای علاقه‌مندان به رژیم‌های لاغری و همچنین ورزشکاران می‌باشد. این محصول برای تهیه انواع میان وعده‌های غذایی سالم و صبحانه‌های مقوی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کلی با ذائقه بیشتر افراد می‌تواند هماهنگ شود.

یکی دیگر از مزیت‌های این ماده غذایی این است که به لحاظ قیمت  به صرفه است و در مجموع یک خوراکی ارزان و با ارزش غذایی بالا شناخته می‌شود. این محصول به طرق مختلف قابل تهیه شدن است. پنکیک یکی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی ترین میان وعده‌‌ها در بین افراد است و در روش‌های مختلف و با مواد غذایی متنوعی می‌تواند آماده شود. اما از آنجایی که پنکیک دارای طعم شیرین می‌باشد بسیاری از افراد که رژیم‌های لاغری دارند از مصرف آن‎ها محروم هستند و از محصولات رژیمی مانند جو دوسر می‌توان در تهیه آن استفاده کرد.

تهیه پنکیک اوتمیل دارای خاصیت رژیمی می‌باشد، چراکه تمام خواص مثبت جو دوسر را در خود جای داده است. این غذا به عنوان میان وعده برای کودکان ورزشکاران و افرادی که رژیم‌های لاغری دارند می‌تواند استفاده شود و در عین حال هیچ گونه مشکلی به همراه نداشته باشد.

جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر برای کارخانه‌های بیکری

جو دوسر از جمله محصولاتی است که جایگاه ویژه‌ای در تمام کارخانه‌های صنایع تبدیلی و صنایع بیکری برای خود پیدا کرده است. همچنین محصولات جو دوسر نیز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. یکی از این محصولات آرد جو دوسر می‌باشد که در تهیه انواع بیسکویت، شیرینی، نان، مافین، خمیرپیتزا، کیک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور عمده کارخانه‌های بیکری ترجیح می‌دهند آرد جو دوسر را به شکل عمده تهیه کنند، چرا که به لحاظ قیمت مناسب‌تر و مقرون به صرفه می‌باشد. اما مسئله قابل توجه این است که کدام مجموعه آرد جو دوسر را با مجوزهای بهداشتی آماده سازی می‌کند؟

 به طور کلی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است طی فرآوری‌های مناسب و ارگانیک با امکانات مکانیزه آرد جو دوسر و سایر محصولات مرتبط را تهیه کند و با مجوزهای بهداشتی به دست خریدارانی مانند کارخانه‌های صنایع بیکری برساند. بنابراین برای استعلام قیمت آرد جو دوسر به صورت عمده و فله می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

شرکت ایلیا اجازه ورود هیچ فرد واسطه‌ای را به مراحل فراوری محصولات نمی‌دهد، بنابراین تمام قیمت‌ها در مناسب‌ترین حالت ممکن تعیین می‌شوند. این شرکت آمادگی تامین آرد جو دوسر برای تمام کارخانه‌ها را دارد و با تمام این مراکز قرارداد تنظیم می‌کند و در نهایت محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه خواهد کرد.

کینوا جو دوسر

فروش جو دوسر تناژ برای تولید شیرینی‌های رژیمی

یکی از صنایعی که محبوبیت زیادی دارد و تقاضا برای محصولات آنها روز به روز در حال افزایش است، صنایع تولید شیرینی‌های رژیمی می‌باشد. این صنایع به دنبال مواد غذایی می‌باشند که کیفیت محصولاتشان را افزایش بدهد و از طرفی به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه و سودآور باشد.

یکی از این مواد اولیه، جو دوسر است که تولیدکنندگان شیرینی‌های رژیمی از طریق استفاده از جو دوسر، هم به سود اقتصادی بالایی می‌رسند و هم محصولی مطابق با ذائقه مشتریان خود تولید می‌کنند و در نهایت در بازار رقابتی که روز به روز شدت رقابت در آن بیشتر می‌شود، تقاضا برای محصولات خود را افزایش می‌دهند.

این کارخانه‌ها جو دوسر را به صورت تناژ تهیه می‌کنند چرا که نسبت به انواع بسته بندی قیمت مناسب‌تری دارد. مجموعه ایلیا جو دوسر تناژ مورد استفاده در صنایع شیرینی‌های رژیمی را با عقد قرارداد تامین می‌کند و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه خواهد کرد. استفاده از جو دوسر در تهیه شیرینی‌های رژیمی بسیار مناسب است و محصولاتی سرشار از فیبر به همراه خواهد داشت.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *