قیمت خرید انواع کینوا برای مصرف کودکان

کینوا

بهترین قیمت خرید روز انواع کینوا برای مصرف کودکان از کدام منبع قابل استعلام است؟ کدام یک از این منابع می‌تواند کینوا با کیفیت قابل قبول را در اختیار ما قرار دهد؟ مطمئن‌ترین منبع پخش دانه کینوا در ایران کدام است؟

 انواع کینوا و طرز پخت آن

کینوا برای کودکان یک محصول مغذی است که هضم بسیار آسانی دارد اما طبخ آن برای کودکان و بزرگسالان با یکدیگر متفاوت است. برای مثال دانه کینوا سفید به هنگام پخت به راحتی نرم می‌شود بنابراین برای تغذیه کودک مناسب‌تر است. دانه کینوا یک محصول محبوب گیاهی است که در دسته غلات قرار نمی‌گیرد و از خانواده اسفناج و چغندر است. این محصول مغذی به دلیل این که سرشار از پروتئین، آمینو اسید، فسفر، پتاسیم، منیزیم، فیبر و … است، یک منبع بسیار مناسب و با ارزش غذایی بالا برای مصرف روزانه محسوب می‌شود.

دانه کینوا دارای سه نوع سفید، قرمز و سیاه می‌باشد و با روش‌های مختلفی مانند روی قابلمه با گاز، پلوپز، مایکروویو و … قابل طبخ است. روش‌های پخت متنوعی برای آن وجود دارد و برای تهیه سوپ ماکارونی، نان، بیسکوئیت، پاستا و … قابل استفاده است. پس یک محصول محبوب برای قنادی، نانوایی، رستوران‌ها  … است.

کینوا

قیمت فروش کینوا سفید بسته بندی برای کودکان

 از میان انواع کینوا گونه سفید آن دارای بافت ظریف و سبکی می‌باشد و بعد از تهیه و پخت یک بافت نرم به مصرف کننده خواهد داد، بنابراین می‌توان گفت بهترین کینوا برای مصرف کودکان کینوا سفید می‌باشد. با توجه به حساسیت تهیه مواد غذایی برای کودکان بهتر است کینوا را از مراکز قابل اطمینان به لحاظ قیمت و کیفیت تهیه کرد. گفتنی است دانه کینوا در کنار این که منبع بسیار مناسبی از مواد مغذی است، قیمت نسبتاً مناسبی هم دارا است، پس یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی نیز محسوب می‌شود. البته میزان تقاضای بازار در تعیین قیمت این محصول، بی‌تاثیر نیست.

خواص کینوا در طب سنتی

طب سنتی یکی از محبوب‌ترین راه‌های درمانی برای دسته زیادی از افراد به حساب می‌آید. خاویارگیاهی دارای جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی هستند، به دلیل اینکه طبع متعادلی دارند، پس همه افراد با طبع گرم و سرد می‌توانند به راحتی آن را مصرف کنند و از این بابت هیچ محدودیتی ندارند.

با توجه به این که دانه کینوا از خانواده اسفناج و چغندر می‌باشد و منبع غنی از ویتامین‌های مغذی، پروتئین و آمینو اسید می‌باشد، بنابراین برای کاهش کلسترول خون، داشتن یک  رژیم‌های غذایی، کاهش احتمال بیماری‌های قلبی، برای کمک به بهتر شدن عملکرد دستگاه گوارش، رفع یبوست، مشکلات روده و معده، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همچنین به دلیل داشتن پروتئین و آمینو اسید فراوان، برای تقویت فولیکول‌های موجود در مو بسیار مناسب بوده و رشد مو را افزایش می‌دهد.  کینوا برای جوانسازی پوست، برای بهبود رشد جنین و مادران باردار و شیرده یک ماده غذایی بسیار مناسب محسوب می‌شود.

کینوا

خواص دانه کینوا برای لاغری

 از آن جایی که رژیم غذایی و همچنین گیاه خواری، از جمله مواردی است که باعث کاهش مواد مغذی بدن می‌شود، باید جایگزین‌هایی وجود داشته باشد تا این کمبودها را جبران کند. برای کاهش وزن باید از مصرف مواد با کالری زیاد چشم پوشی شود، اما به دلیل این که این دانه مغذی، سرشار از پروتئین و فیبر است می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و به شکل معجزه آسایی احساس سیری طولانی مدت در فرد ایجاد کند که این مزیت باعث می‌شود در طول روز به مصرف غذای کمتری احتیاج داشته باشیم و به یک رژیم غذایی بسیار سالم و در عین حال قابل اطمینان دست پیدا کنیم. در واقع می‌توان گفت دانه کینوا مشابه سبزیجات عمل می‌کند و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای غلات و حبوبات در رژیم غذایی باشد.

انواع غذا و صبحانه با کینوا برای کودکان

خاویار گیاهی کینوا یک غذای مناسب برای کودکان محسوب می‌شود زیرا هم دارای مواد مقوی است و هم در زمان اندکی تهیه می‌شود و در کنار تمام این موارد همه مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک را تأمین می‌کند. طبیعی است که سلامتی و رشد مناسب کودکان برای هر پدر و مادری یک مسئله بسیار مهم محسوب می‌شود. شاید مهمترین سوال برای هر فردی این باشد که مهمترین مواد غذایی که می‌تواند به رشد بهتر کودک کمک کند کدام است. در سنین رشد بدن نیاز تغذیه بسیار متفاوتی دارد از جمله نیاز به پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، کلسیم، آهن، کربوهیدرات، روی و ….

دانه کینوا جز محصولاتی است که تمامی مواد مورد نیاز بدن از جمله مواردی که ذکر شد را دارا است و این کمک می‌کند که با مصرف یک ماده مشخص تمامی نیازهای غذایی بدن کودک فراهم شود. کینوا یک محصول شگفت انگیز است که به شکل‌های مختلفی برای کودکان و نوزادان قابل پخت و تهیه می‌باشد و به دلیل طعم مطبوعی که دارد مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت. می‌توان با خاویار گیاهی انواع سوپ، سالاد، فرنی، به شکل مخلوط شده با موادی مانند نخود فرنگی، موز و  انواع میوه برای صبحانه تهیه کرد و ترکیب مغذی در اختیار کودک قرار داد.

عرضه انواع کینوا با مجوزات بهداشتی در کشور

 قابل ذکر است شرکت ایلیا آماده عرضه انواع کینوا با مجوزهای  بهداشتی در کشور می‌باشد و این مواد را، با توجه به حساس بودن بهداشت مواد غذایی، با اطمینان خاطر در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. گفتنی است این مجموعه انواع دانه کینوا و آرد کینوا را با آنالیزهای کامل بهداشتی و مجوز قابل اطمینان و بسته بندی‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *