فروش عمده و بسته‌بندی آرد جو دوسر درجه یک

جو دوسر

فروش عمده و بسته‌بندی آرد جو دوسر درجه یک در سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا امکان‌پذیر است. در این مجموعه آرد جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و به‌صورت فله به فروش می‌رسد. آرد جو دوسر سبوس‌دار عمده تولیدی این شرکت دارای خواصی ویژه است و به‌صورت بسته‌بندی نیز در اختیار خریداران خرد قرار می‌گیرد.

آرد جو دوسر سبوس‌دار عمده

جو دوسر یا همان avena sativa، یک دانه‌ی مغذی است که از آن محصولات متفاوتی همچون بلغور جو دوسر، پرک ریز و درشت، آرد و سبوس جو دوسر تهیه می‌شود. جو دوسر وحشی به‌خودی‌خود تلخی دارد اما چنانچه از واریته‌های خارجی برای کشت گیاه جو دوسر استفاده شود، دانه نهایی طعمی شیرین و مطبوع خواهد داشت. ارقام خارجی جو دوسر عمدتاً پوسته‌ای نازک دارند که با یک‌بار پوست­گیری و بدون آسیب زدن به سبوس، دانه آماده آسیاب شدن می‌شود. دانه جو دوسر را بعد از عملیات فرآوری به آسیاب‌ها صنعتی برده و در آن‌جا به آرد جو دوسر سبوس‌دار تبدیل می‌کنند.

شرکت توسعه تجارت ثبت ایلیا با شناسایی ارقام پربازده جو دوسر اروپایی، بذر باکیفیت آن را در مزارع داخلی خود کاشته و محصولی مرغوب، درشت و شیرین تولید می‌نماید. این شرکت دانه جو دوسر تولیدی خود را در کارخانه‌های مجهز به به‌روزترین تجهیزات آسیابانی، به آرد جو دوسر سبوس‌دار تبدیل کرده و با قیمتی ارزان و به‌صورت عمده به فروش می‌رساند.

آرد جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی

یکی از مشکلات عمده نگهداری و فروش آرد جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی، فساد زودهنگام این آرد می‌باشد. آرد جو دوسر نسبت به آرد گندم چرب‌تر است و مدت‌زمان انبار­مانی آن کمتر می‌باشد. معمولاً توصیه می‌شود که آرد جو دوسر را نهایتاً تا یک سال در انبار یا به‌صورت بسته‌بندی نگهداری کنند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همواره آماده ارائه آرد جو دوسر تازه به شرکت‌های پخش و بسته‌بندی است. آرد جو دوسر تولیدی این شرکت در کیسه‌های چندلایه به‌صورت فله در اختیار خریداران عمده قرار می‌گیرد. بسته‌بندی‌های چند ده تا چند صد کیلویی این آرد به شکلی است که مانع رسیدن رطوبت به آرد جو دوسر و فساد زودهنگام آن می‌شود. جهت تهیه آرد جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی با کارشناسان بخش پشتیبانی و فروش این مجموعه تماس تلفنی برقرار نمایید.

جو دوسر

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر از جمله آردهای مغذی و ارزشمند است که توجه متخصصان تغذیه و کارشناسان بخش سلامت را به خود جلب کرده است. بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف مداوم محصولات آرد جو دوسر مانع از بیمار شدن قلب می‌شود. وجود ویتامین E، منیزیم و منگنز در این آرد به سلامت بیشتر قلب کمک می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌نماید. همچنین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این آرد نیز سبب بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی می‌گردد.

مطالعاتی که در بریتانیا و هلند بر روی خواص برخی از مواد غذایی به‌ویژه جو دوسر صورت‌گرفته است، نشان داده است که آرد جو دوسر خطر ابتلا به سرطان کولون را کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای استفاده از محصولات آردی تولید شده از جو دوسر کمک به کاهش فشارخون و کاهش خطر سکته‌های قلبی و مغزی است.

نشاسته موجود در آرد جو دوسر دیرهضم است و از افزایش ناگهانی گلوکز خون جلوگیری می‌کند؛ درنتیجه به حفظ تعادل قند و انسولین در بیماران دیابتی کمک می‌نماید. افرادی که مبتلا به دیابت نوع دوم هستند می‌توانند با مصرف جو دوسر و آرد آن علائم بیماری خود را کاهش داده و زندگی سالم‌تری را تجربه کند. مولکول‌های آرد جو دوسر آب زیادی را به خود جذب می‌کنند و مصرف محصولات آن سبب می‌شود که معده زودهنگام پر شود و احساس سیری بیشتری به شما دست دهد؛ درنتیجه اشتهای شما کنترل‌شده و وزن شما کاهش می‌یابد.

اهمیت جو دوسر

از دیگر خواص شگفت‌انگیز آرد جو دوسر تأثیر آن بر جوانی پوست صورت و جلوگیری از پیری و چین‌وچروک زودرس است. وجود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E در این آرد، سبب افزایش کیفیت پوست و شادابی آن می‌شود. از آرد جو دوسر و مخلوط آن با ماست یا شیر و عسل به‌عنوان ماسک‌های مناسب و آب‌رسان پوست استفاده می‌کنند.

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که جو دوسر و آرد آن مناسب تغذیه افراد مبتلا به سلیاک است. جو دوسر به‌خودی‌خود گلوتن ندارد، اما چنانچه در فرایند آسیاب کردن آن و تولید آرد جو دوسر از ابزارآلات آلوده به گلوتن استفاده شود، دیگر نمی‌توان به آرد جو دوسر به‌عنوان یک محصول فاقد گلوتن نگاه کرد. ازاین‌رو بسیار مهم است که در خرید آرد جو دوسر به استانداردهای رعایت شده در فرایند تهیه آن توجه نمایید.

جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر فله

آرد جو دوسر فله محصول مورداستفاده در کارخانه‌های صنایع تبدیلی جو دوسر، کارخانه‌های پخش و بسته‌بندی، مجموعه‌های تولیدی نان‌های سنتی و صنعتی رژیمی و کارخانه‌های تولید کیک‌ها و کلوچه‌های گیاهی است. قیمت آرد جو دوسر فله در بازار توسط سازمان غلات کشور تعیین می‌شود. چنانچه آرد جو دوسر وارداتی باشد، قیمتی گران‌تر دارد و ارزش آن تابع تغییرات بازار ارزهای خارجی است. اما آرد جو دوسر ایرانی قیمتی ثابت دارد و بسیار ارزان‌تر است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشرو در تولید آرد جو دوسر فله موردنیاز خریداران عمده، محصولی باکیفیت، بدون تلخی و سبوس‌دار را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان به بازار آرد ایران عرضه می‌کند. آرد جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا تمام مجوزهای لازم جهت استفاده در صنایع تبدیلی را دارد. جهت تأمین آرد جو دوسر فله برای مصارف عمده خود با کارشناسان بخش فروش این شرکت تماس تلفنی برقرار نمایید. شما می‌توانید با تماس تلفنی قیمت آرد جو دوسر فله تولیدی شرکت ایلیا را استعلام نمایید و درخواست دریافت نمونه و آنالیز محصول کنید.

فروش آرد جو دوسر بسته‌بندی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا علاوه بر تأمین آرد جو دوسر فله برای خریداران عمده، آمادگی عرضه آرد جو دوسر بسته‌بندی در اوزان مختلف را دارد. آرد جو دوسر تولیدی این شرکت در بسته‌های چند صد گرمی تا یک‌کیلویی به بازار مواد غذایی ایران عرضه می‌شود. آرد جو دوسر تولیدی این شرکت سبوس­دار و فاقد گلوتن می­باشد. جهت تهیه آرد جو دوسر بسته‌بندی با کارشناسان بخش فروش سایت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *