خرید بی‌واسطه جو دوسر از کارخانه تولیدی

جو دوسر

خرید بی‌واسطه جو دوسر صبحانه دانیما از کارخانه توسط کدام مرکز صورت می‌گیرد؟ قیمت جو دوسر در بازار ایران تحت تاثیر چه عواملی است؟ قیمت خرید جو دوسر فله از کارخانه تولیدی چه مزیت‌های دارد؟ آیا محل‌های  فروش جو دوسر پرک درشت و ریز را می‌شناسید؟ قیمت هر کیلو جو دوسر وارداتی چگونه است؟ قیمت جو دوسر پرک ایرانی تناژ درجه یک چقدر است؟

قیمت جو دوسر در بازار ایران

برای زندگی سالم و ارگانیک برگ برنده با کسی‌است که جو دو‌سر را جایگزین مواد‌غذایی بی‌ارزش نماید. بر این اساس یکی از دلایل رواج مصرف جو دو‌سر در بین مصرف‌کنندگان قیمت جو دو‌سر بوده، که در بازار دارای درجه و سطحی بسیار مناسب می‌باشد. قیمت جو دو‌سر در بازار از دیگر غلات (گندم، جو) به دلیل فرایند پوست‌گیری بسیار سخت آن بالاتر می‌باشد. این قیمت در شهر‌های مختلف نیز متغیر است. اگرچه عوامل متفاوتی بر قیمت نهایی محصول از جمله کیفیت دانه، کشت، شرایط بازار و نوسانات ارز و بازاریابی موثر است. قیمت جو‌ دو‌سر با توجه به شرکت عرضه‌کننده،  تنوع بسته‌بندی و سایز آن، عرضه فله و عمده، نمونه داخلی و یا خارجی متفاوت می‌باشد. در بین نمونه‌های خارجی، جو دو‌سر روسیه قیمت و کیفیت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد.

قیمت جو ‌دوسر و انواع محصولات آن را می‌توان علاوه بر بازارهای حضوری و نمایندگی‌های فروش شرکت‌ها به‌صورت غیر‌حضوری و آنلاین از مراکز فروش و فروشگاه معتبر استعلام قیمت نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. در این صورت با حذف واسطه و سایر هزینه‌های سربار محصول جو دو‌سر با قیمت‌های مناسب‌تری به دست خریدار جزئی و کلی می‌رسد. متقاضیان خرید جو دو‌سر می‌توانند قیمت لحظه‌ای جو دو‌سر را از مجموعه فعال و به‌روز ایلیا  از سراسر کشور استعلام نموده و بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصول را از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت خرید جو دوسر فله از کارخانه تولیدی

کارخانه تولیدی جو دو‌سر، محصول را در هر وزنی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری ارائه می‌دهد. قیمت خرید شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به این دلیل که وارد کننده و تولید کننده جو دوسر در کشور است، بسیار مناسب‌ و متعادل‌تر از قیمت موجود در بازار بوده و بر حسب وزن محاسبه می‌شود. کارخانجات بزرگ تولیدی این قیمت را بر اساس درجه‌بندی و کیفیت محصول، درشتی و ریزی، تمیزی و یا وجود ناخالصی جو دو‌سر و با در‌نظر گرفتن بعد مسافتی، عدم حضور واسطه و تخفیفات ویژه‌ای تعیین می‌کنند.

همچنین خریدار قادر خواهد بود که نمونه محصول را دریافت و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهد. در صورت مسافت طولانی بین کارخانه تولیدی و خریدار ‌می‌توان پروسه خرید را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی متعلق به این کارخانه‌ها و نمایندگی‌های آنلاین آن‌ها انجام داد. که مزایای زیادی برای خریدار از جمله کاهش سفر‌های بین شهری، دوری از ترافیک و شلوغی، عدم محدودیت زمانی و مکانی و … را به ‌همراه دارد. کارخانه تولیدی مجموعه ایلیا  با فراهم کردن شرایط تامین بلند مدت با قیمت ثابت در حجم تناژ و عمده و بسته بندی مسئله خرید انواع جو دو‌سر فله‌ای را برای خریداران از اقصی نقاط کشور با قیمتی استثنایی و بکر تسهیل نموده است.

جو دوسر

محل فروش جو دوسر پرک درشت و ریز

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای اولین بار در کشور ارقام اروپایی و درشت جو دوسر را به ایران وارد و بعد از اصلاح بذر و بومی سازی در سطح هکتارهای بالا کشت نمود. بعد از برداشت جو دوسر محصول به کارخانه منتقل شده و فراوری لازم بر روی آن انجام می شود. جو دوسر تولیدی این شرکت دارای آنالیزهای کیفی بسیار بالایی است و به صورت جو دوسر پرک ریز و درشت عرضه می‌شود. جو دوسر پرک ریز برای مصارف خانگی و پرک درشت برای تهیه انواع ترکیب‌های رژیمی مانند گرانولا استفاده می شود.

قیمت هر کیلو جو دوسر وارداتی

قیمت هر کیلو جو دوسر وارداتی از کشورهای اروپایی، در ایران بسیار بالا می باشد. در کنار قیمت بالا، هزینه‌های مربوط به گمرک و حمل و نقل نیز اضافه خواهد شد. زمانی که بسته بندی‌ها برای عرضه در فروشگاه‌ها وارد بازار می شود، با قیمت‌های گزافی به دست مصرف کننده می‌رسد. در این حال مصرف کننده ناچار است این محصولات را به عنوان کالای لوکس مورد استفاده قرار دهد و سهم کمی را در سفره خانوار خواهد داشت.

جو دوسر وارداتی در صورتی از واردکننده خریداری می‌شود که مقرون به صرف باشد. اما اگر جو دوسر وارداتی به دست واسطه برسد، بعد از چند مرحله به شرکت بسته بندی می‌رسد وهزینه‌های تمام شده محصول و بسته بسیار بالا خواهد بود. قیمت‌های جو دوسر وارداتی به شکل بسته بندی در حدود کیلویی 55 تا 200 هزار تومان در بازار می باشد. در صورتی که قیمت جو دوسر ایرانی تولیدی این مجموعه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و هزینه‌های واردات این محصول را ندارد.

قیمت جو دوسر پرک ایرانی تناژ درجه یک

خرید جو دو‌سر پرک داخلی در بالاترین تناژ درجه یک، با مجوزهای بهداشتی و آنالیزهای کیفی مورد تائید در این مجموعه انجام می‌پذیرد. البته این موضوع وابسته به این مسئله است که چه مرکزی را برای خرید محصول انتخاب نموده‌اید. بهترین شیوه اخذ قیمت جو دو‌سر پرک ایرانی تناژ درجه یک دریافت از نمایند‌گی‌های معتبر و مجاز و در پایان فصل برداشت است. این مراکز لیست قیمت‌ها را در اینترنت و صفحات مجازی ارائه می‌دهند.

این قیمت بر اساس کیفیت، شرکت عرضه‌کننده و تولید‌کننده، هزینه‌های فرآوری و ارزش‌افزوده آن متنوع است. البته قیمت تناژ در قیاس با نوع بسته‌بندی و کیلویی قیمت پایین‌تری داشته و مشتری پسند می‌باشد.

شرکت ایلیا بهترین و با کیفیت‌‌ترین جو دوسر پرک تناژ  درجه یک را با قیمت شناور،  بدون واسطه و مستقیم برای متقاضیان و صاحبان صنایع بزرگ، شرکت‌های بسته‌بندی و پخش  فراهم آورده است.

جو دوسر

خرید بی‌واسطه جو دوسر صبحانه دانیما از کارخانه

گروه تولیدی تجاری توسعه تجارت سبز ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های فعال جو دو‌سر در کشور در زمینه خرید بی‌واسطه جو دوسر صبحانه دانیما از کارخانه را برای همه فراهم نموده است. این محصول تمامی مجوزات بهداشتی و استانداردهای کنترل کیفی را کسب نموده است. خریداران می‌توانند این محصول را به‌صورت بسته‌بندی، عمده و فله‌ای از این مجموعه خریداری نمایند. دو نوع ایرانی و وارداتی جو دو‌سر صبحانه دانیما از کارخانه مدرن و با تجهیزات ویژه ایلیا با قیمت متفاوتی و با بهترین کیفیت موجود است.

صاحبان مشاغل بزرگ، صنایع تبدیلی غذایی، بسته‌بندی، پخش و فروش، انواع غذاخوری، فروشگاه‎های غلات و مواد غذایی، بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری از سالمندان و بیماران سلیاکی می‌توانند انواع محصولات جو دو‌سر را به‌صورت اینترنتی و حضوری از این مجموعه تهیه نمایند. 

ارتباط با ما


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *