جو دوسر چیست ؟+ خرید محصولات

جو دوسر

جو دوسر پرک چیست و چگونه می توان این محصولات را خرید؟ انواع محصولات جو دوسر در ایران کدامند؟ کدام مرکز قیمت جو دوسر پرک فله دانیما را تعیین می‌کند؟ فروش عمده جو دوسر پرک به رستوران چگونه است؟ خرید اینترنتی جو دوسر پرک به چه صورت می‌باشد؟ چه ملاک‌هایی بر قیمت جو دوسر در بازار ویژه بسته‌بندی تاثیر‌گزارند؟ محل فروش جو دوسر کجاست؟

جو دوسر پرک چیست ؟

جو دو‌سر پرک یکی از فرآورده‌های جو دو‌سر است که فرآیند فرآوری بر روی آن انجام شده است. برای این عملیات مراحل مختلفی بر روی جو دو‌سر صورت می‌گیرد. نخستین گام برای تولید جو دو‌سر پرک، پاک کردن و الک کردن جو دوسر برای جدا کردن ناخالصی‌ها همچون سنگ و کاه است. در گام بعدی به کمک نیروی گریز از مرکز، پوست دانه‌های جو دو‌سر در ماشین پوست‌کنی بدون این که آسیبی به هسته برسد جدا می‌شود. در نهایت تحت فشار بخار آب به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه این دانه ها در کوره پخته شده، از یک غلطک فولادی عبور داده شده و بعد خشک می‌شوند.

جو دوسر پرک یکی از دانه‌های ویژه برای سلامت شناخته شده است. این دانه فاقد گلوتن بوده و حاوی از انواع ویتامین، فیبر، مواد معدنی و پروتئین می‌باشد. از مزایای جو دوسر پرک برای سلامتی می‌توان به کاهش وزن، فشار خون، کلسترول، قند خون و پیشگیری از دیابت نوع 2،کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی اشاره نمود.

مجموعه ایلیا بهترین و با‌کیفیت‌ترین نمونه‌های جو دو‌سر پرک را در کشور تولید نموده و کلیه کارخانجات صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری برای خرید عمده و مصرف‌کنندگان جزئی می‌توانند برای خرید این محصول با کارشناسان مجموعه ارتباط گیرند.

انواع محصولات جو دوسر در ایران

انواع محصولات جو دو‌سر در ایران شامل فرآورده‌های اصلی و جانبی و مشتق شده از فرآورده‌های اصلی می‌باشد. فرآورده‌های اصلی شامل جو دو‌سر کامل با پوست و بدون پوست، پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر می‌باشند. جو دو‌سر کامل جایگزین مناسبی برای برنج سفید در پلو و غذاهای شکم‌پر و سیب‌زمینی در کوکو و …… است. نمونه با پوست جو دو‌سر در تهیه خوراک دام و به‌عنوان ماده مقوی و مکمل غذایی کاربرد بسیاری دارد.

از خرد شدن جو دوسر کامل پوست‌کنده توسط تیغه‌های فلزی، بلغور جو دوسر به دست می‌آید. از این ماده در تهیه سوپ برای درمان سرماخوردگی، حلیم و آش استفاده می‌شود. جو دو‌سر پرک بیشترین کاربرد را در بین فراورده‌های جو دو‌سر دارد. از این ماده در وعده صبحانه، انواع گرانولا، موسلی، سویق و اوتمیل استفاده می‌کنند. آرد جو دو‌سر نیز در قنادی در تهیه شیرینی و بیسکویت، کلوچه و یا تهیه انواع خمیر و نان در نانوایی کاربرد دارد.

سبوس جو دوسر به عنوان چاشنی در بسیاری از کورنفلکس‌های صبحانه و یا به عنوان ماده افزودنی در تهیه کیک‌ها، انواع نان و شیرینی‌جات خانگی استفاده می شود. انواع محصولات متنوع جانبی دیگر از جو دو‌سر شامل کرانچی جو دوسر، پوره ارگانیک مخلوط میوه و جو دوسر و کوکی جو دوسر سیب و دارچین و … است.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک فله دانیما

مجموعه ایلیا با ثبت برند دانیما در کشور اقدام به عرضه انواع فرآورده‌های جو دو‌سر در کشور به‌صورت فله و بسته‌بندی نموده است. جو دو‌سر پرک فله دانیما  نیز یکی از این فرآورده‌هاست که در این مجموعه به  فروش می‌رسد. قیمت جو دو‌سر پرک فله بر حسب کیفیت، شیوه عرضه و فروش متغیر بوده است. بسیاری از متقاضیان و توزیع‌کنندگان جزئی و یا کارخانجات بزرگ تبدیلی، فراوری و بسته‌بندی جو دو‌سر پرک فله را می‌توانند با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تحت مارک و برند دانیما خریداری ‌نمایند.

فروش عمده جو دوسر پرک به رستوران

فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط شرکت‌های تولید‌کننده و مراکز فعال این حوزه به‌صورت مستقیم و غیر‌مستقیم صورت می‌پذیرد. فروش عمده از طریق مراکز فروش و فروشندگان بدون حضور واسطه و با قیمت تمام شده مناسبی انجام می‌شود و به دلیل پایین‌تر بودن قیمت شرکت‌های توزیع و پخش  ترجیح می‌دهند خرید خود ر ا بیشتر به‌صورت عمده  از این مراکز انجام دهند.

مجموعه ایلیا با سابقه درخشان در زمینه فروش جو دو‌سر پرک با کیفیت و عرضه مستقیم این محصول به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش این محصول در کشور گام مهمی در حذف واسطه از مدار فروش و در راستای کاهش قیمت نهایی محصول برداشته است. پس کلیه این خریداران می‌توانند تجربه خریدی آسان و بدون دغدغه از کیفیت و سلامت بار از این مجموعه داشته باشند.

خرید اینترنتی جو دوسر پرک

امروزه با توجه به زندگی روزمره و مشغله کاری افراد خرید اینترنتی جز لاینفک زندگی مردم شده و اکثرا ترجیح می‌دهند خرید را به این‌صورت انجام دهند تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایند. برای خرید اینترنتی جو دو‌سر می‌توان از سایت‌های اینترنتی فعال در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهنمایی کسب نمود. در خرید اینترنتی واسطه نبوده، برای ثبت سفارش محدودیتی وجود نداشته، قیمت‌ها با وجود رقبا شناور و امکان تعیین حجم و وزن بدون محدودیت صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر در این سایت‌ها می‌توان از تخفیفات و حراجی‌های محصول جو دو‌سر پرک اطلاع پیدا نمود. مجموعه ایلیا امکانات خرید مطمئن و بدون واسطه جو دو‌سر پرک را بدون محدودیت زمانی و مکانی برای کلیه صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ همچون صنایع تبدیلی، فرآوری، بسته‌بندی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم فراهم آورده است. این عزیزان می‌توانند از مشاوره‌های رایگان و تخصصی تیم ایلیا در تهیه این محصول بهره‌مند شوند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر در بازار ویژه بسته بندی چیست

 قیمت جو دو‌سر در بازار با توجه به برند شرکت، استاندارد‌های کیفی و کمی و نوع جو دو‌سر  متغیر می‌باشد. قیمت این محصول برای خریداران عمده همچون صنایع بسته‌بندی کمتر بوده و بر مبنای قیمت یک کیلوگرم محاسبه می‌شود. با توجه به تنوع بسته‌بندی، وزن و حجم هر بسته نیز قیمت متفاوت است. نمونه وارداتی و داخلی بر قیمت جو دو‌سر موثر بوده و بر اساس ارزش افزوده و هزینه‌های به‌کار رفته برای فرآوری و تولید انواع محصولات متغیر است. البته قیمت نمونه خارجی از نمونه‌های ایرانی گران‌تر است. شیوه خرید مستقیم و اینترنتی نیز بر قیمت قیمت جو دوسر تاثیر‌گذار است. مجموعه ایلیا جو دوسر ویژه بسته‌بندی را برای کارخانه‌جات بسته‌بندی با تنوع بسته‌بندی به صورت خرد و کلان به ‌فروش می‌رساند.

محل فروش جو دوسر

محل‌ها و مراکز‌ فروش جو دو‌سر در کشور از تنوع بالایی برخوردار بوده و  در آن‌ها فروش مستقیم و بی‌واسطه به‌صورت عمده و بسته‌بندی انجام می‌شود. جو دو‌سر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و یا هایپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و صفحات مجازی شرکت‌ها به فروش می‌رسد برای دریافت همکاری و خریدی بدون واسطه و تضمینی انواع جو ‌دو‌سر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *